eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz? › Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 28 Nov 2013 21:43:23 +0100
    From: Chris <x...@x...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
    <l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
    <l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl> <l705fq$ks2$1@node1.news.atman.pl>
    <l72lni$vje$2@usenet.news.interia.pl> <l734fj$o6s$1@node1.news.atman.pl>
    <l74krd$5bo$1@usenet.news.interia.pl> <l74uqu$ig7$1@node1.news.atman.pl>
    <l753j1$5rm$1@usenet.news.interia.pl> <l75e3h$35u$1@node1.news.atman.pl>
    <l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl> <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 131128-1, 2013-11-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 30
    Message-ID: <5297aaec$0$2170$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-128-219.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1385671404 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2170 89.72.128.219:49908
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2875
    X-Received-Body-CRC: 971341821
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051372
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-27 23:21, Tomek pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał:
    >
    >>>> A serwis w Piasecznie naprawę uzależnia od posiadania wypełnionej
    >>>> karty gwarancyjnej... :-(
    >
    >>> Z fakturą do sprzedawcy i reklamuj jako niezgodność towaru z umową.
    >>> Kiedy kupiłeś telefon?
    >
    >> Coś zyskam na tym względem tego gdybym zareklamował u producenta?
    >> Na początku marca, tego roku.
    >
    > Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
    > dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty
    > gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w
    > czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
    > uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w dniu
    > zakupu. Więcej na http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

    Ale sklepu już nie ma a tylko tam może reklamować na ustawę konsumencką,
    serwis to osobna i niezależna firma która realizuje naprawy na podstawie
    karty gwarancyjnej a tam są zawarte warunki gwarancji i jak chcą
    wypełnioną kartę gwarancyjną to taka musi być

    Gwarancja jest niezależna od ustawy i może być albo może jej nie być,
    jest dobrowolna.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: