  • Data: 2013-02-15 11:42:35
    Temat: Re: Klawiatura
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-02-15 10:52, $heikh el $hah wrote:
    [.....]
    > Urządzenia wskazujące nie należą do sprzętu, który się starzeje tak samo
    > jak podzespoły komputera, więc może jednak warto dać 150-200 zł i mieć
    > komfort pracy na nich na co dzień przez kilka lat?
    Moja klawiatura marki Fujitsu (w środku Mitsumi :-D ) z brytyjskim
    układem pochodzi z 1997r. i pamięta czasy Pentium MMX 166. :-D I nadal
    działa. :-D Tak czy inaczej chętnie dałbym nawet trochę więcej (tak do
    300zł) za klawiaturę która:
    1. ma duży klawisz enter w kształcie litery L (odbitej względem osi Y),
    2. ma duży backspace,
    3. ma duży przynajmniej lewy shift,
    4. klawisze kursora nie są "przyklejone" do bloku podstawowego,
    5. klawisze Insert&Co nie są "przyklejone" do bloku podstawowego,
    6. klawisze Insert&Co nie są "przyklejone" do bloku klawiszy kursora
    7. klawisze Insert&Co oraz kursora są normalnej wielkości,
    8. klawisze funkcyjne są normalnej wielkości,
    9. klawisze funkcyjne nie są przyklejone do bloku podstawowego.

    Zna ktoś coś takiego?