  • Data: 2013-02-15 10:52:46
    Temat: Re: Klawiatura
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-15 10:27, Marcin G. pisze:
    > Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Poza tym mikroskopijne i bardzo niskie klawisze w najwyższym rzędzie.
    > Gdy je wciskam odnoszę wrażenie, że wchodzą w obudowę klawiatury. Ale
    > nie ma co wybrzydzać za 69 zł. Generalnie daje radę.

    Urządzenia wskazujące nie należą do sprzętu, który się starzeje tak samo
    jak podzespoły komputera, więc może jednak warto dać 150-200 zł i mieć
    komfort pracy na nich na co dzień przez kilka lat?
    Jak się ma taka kwota do ceny komputera?
    Kiedyś w Carrefourze widziałem klawiatury Mediacom(?) po 9,99 zł.
    Siostrze kupiłem. Podobno daje radę...

    --