  • 41. Data: 2019-01-28 22:40:38
    Temat: Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jan 2019 22:04:59 +0100, p0li napisał(a):

    > oczywiście można trafić taki egzemplarze - aczkolwiek częste to nie jest
    > dla Ciebie polecałbym jednak mniejsze astro na początek (łatwiej się
    > przestawić z europejczyka) a jak łykniesz bakcyla to pójdziesz w pełen
    > wymiar

    Dziękuję za troskę, ale jeżdżę T&C i 5 metrów mnie jakoś nie przeraża ;)
    Przerażają mnie 4-metrowe kompakciki.
    Astro jest trochę mały. Przymierzałem się, jak u mojego mechanika stał, i
    za kierownicą nie jest wygodnie.

    Tak zupełnie serio, to z autem znacznie powyżej 5 m nie wyskładam się przed
    garażem. Chrysler jest zwrotny i jest na granicy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 42. Data: 2019-01-29 00:21:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-28 o 22:40, Maciek pisze:

> [...]
    > Przerażają mnie 4-metrowe kompakciki.
    > Astro jest trochę mały. Przymierzałem się, jak u mojego mechanika stał, i

    Jak się wydoktrynowałeś na standardach USA to wyżej jedynie Rosja :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 43. Data: 2019-01-29 08:50:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Jan 2019 00:21:38 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Jak się wydoktrynowałeś na standardach USA to wyżej jedynie Rosja :D

    Ził, kamaz, ural?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 44. Data: 2019-01-31 21:18:31
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2019-01-28 22:40:38 niejaki Maciek napisał:
    > Tak zupełnie serio, to z autem znacznie powyżej 5 m nie wyskładam się przed
    > garażem. Chrysler jest zwrotny i jest na granicy.

    rozumiem - sam u mnie na wsi żeby wjechać na podjazd to muszę się składać
    na trawniku sąsiada ;)

    --
    P0zdrawiam
    p0li