eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Date: Fri, 25 Jan 2019 22:37:37 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <q2fviu$q14$1@node2.news.atman.pl>
    References: <1...@4...net>
    <1mkyyljez3q5e.jg96d4tfvb9j$.dlg@40tude.net>
    <1x5ouwsj9fzx3.lg7byhql3syu$.dlg@40tude.net>
    <1o7yvx9xsjxvj.1a4shw27amzfx$.dlg@40tude.net>
    <z...@4...net>
    <7...@g...com>
    <1...@4...net>
    <5c4b7b35$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1548452255 26660 85.221.129.71 (25 Jan 2019 21:37:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jan 2019 21:37:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <5c4b7b35$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 190125-4, 25.01.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648877
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25-01-2019 o 22:10, Irokez pisze:
    > W dniu 2019-01-25 o 22:04, Maciek pisze:
    >> Dnia Fri, 25 Jan 2019 12:51:02 -0800 (PST), s...@g...com
    >> napisał(a):
    >>
    >>> To nie dorabiaj ideologii.
    >>
    >> Przecież do cholery jasnej nie ja ją tu dorabiam. Napisałem że chce
    >> benzynę
    >> i tyle. A w kolejnych postach zaczęło się międlenie tematu.
    >>
    >> A co do twojego przykładu, to jeden przypadek nie stanowi statystyki. W
    >> większości diesli w okolicach 200 tys. trzeba robić wtryski i regenerować
    >> turbo, to dodatkowe kilka tysięcy.
    >
    > Dokładnie.

    W sensie, że w benzyniaku turbo, wtryski, czy dpf wytrzymują dużo
    więcej, czy o co chodzi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: