eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@4...net>
    <1mkyyljez3q5e.jg96d4tfvb9j$.dlg@40tude.net>
    <1x5ouwsj9fzx3.lg7byhql3syu$.dlg@40tude.net>
    <1o7yvx9xsjxvj.1a4shw27amzfx$.dlg@40tude.net>
    <z...@4...net>
    <7...@g...com>
    <1...@4...net>
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Fri, 25 Jan 2019 22:10:24 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5c4b7b35$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.128.74.29
    X-Trace: 1548450613 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 506 37.128.74.29:55906
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1987
    X-Received-Body-CRC: 829799270
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648873
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-01-25 o 22:04, Maciek pisze:
    > Dnia Fri, 25 Jan 2019 12:51:02 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):
    >
    >> To nie dorabiaj ideologii.
    >
    > Przecież do cholery jasnej nie ja ją tu dorabiam. Napisałem że chce benzynę
    > i tyle. A w kolejnych postach zaczęło się międlenie tematu.
    >
    > A co do twojego przykładu, to jeden przypadek nie stanowi statystyki. W
    > większości diesli w okolicach 200 tys. trzeba robić wtryski i regenerować
    > turbo, to dodatkowe kilka tysięcy.

    Dokładnie.
    W dodatku teraz dochodzą depeefy i inne srefy.
    A jak jeszcze krótkie odcinki to już wtedy masakra.



    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: