  • Data: 2010-02-08 19:24:06
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na
    news:hkpk1j$vf2$1@mx1.internetia.pl:

    > TGor wrote:
    >
    > A ile modeli Nokii czy innego HTC pracowało na ten wynik?
    > Pytam z ciekawości, bo nie wiem.
    >
    > Czy statystycznie jakiś pojedyńczy model z tych fonów sprzedał się w
    > większej ilości niż ten jedenjedyny Iphone?
    > Bo mam wrażenie, że jakby Apple porobił trochę odmian tego Ipka, to te
    > wyniki trochę by się różniły?

    Aha, wiec sugerujesz że Apple nie chce zarabiać wprowadzając wiecej modeli
    swojego telefonu? Dobrze że jesteś z polski, bo jakby akcjonariusze appla
    dowiedzieli się że ich firma tak lekkomyślnie rezygnuje z zarobków, byli by
    bardzo źli.
    Przemyślałeś tę swoję teorie choć przez chwile?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski