  • 1. Data: 2009-03-06 09:35:24
    Temat: Kłamliwe reklamy.
    Od: NETLOG Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    Ja oraz wiele innych osób nie lubimy kłamliwych reklam, które
    wprowadzają ludzi w błąd. Bardzo często w tych reklamach pojawia się
    bardzo tani lub wręcz darmowy internet. Ostatnio w takich reklamach
    przoduje ING. Takie akcje uważamy za szkodliwe, ponieważ u wielu ludzi
    wywołują efekt oczekiwania na darmowy Internet. Osoby czekają z
    podłączeniem się do sieci, bo niedługo ma być za darmo. Powoduje to
    realne straty (utracone korzyści) w wielu firmach

    Jako iNET group wystąpiliśmy z zapytaniem w jaki sposób ING walczy o ten
    darmowy Internet.

    http://inetgroup.eu/pliki/netlog/pismo_ING.pdf

    oto odpowiedź:

    Szanowny Panie,

    Marek Kondrat w najnowszej reklamie ING Banku Śląskiego nawołuje -
    "Darmowy internet w każdym domu! Bo darmowe konto internetowe już jest.
    A o darmowy internet walczymy!". W tej kampanii, będącej swego rodzaju
    postulatem, ING Bank Śląski zwraca uwagę na wysokie ceny internetu w
    Polsce i jednocześnie nawołuje do przyłączenia się do postultau o
    darmowy internet. Świadczy o tym hasło kampanii - "Zmieńmy to razem!"

    Na tym właśnie polega walka - wykorzystując dostępne nam środki zwracamy
    uwagę na problem. Chcielibysmy mieć w Polsce darmowy internet ponieważ
    wierzymy w jego siłę i uważamy, że jest to medium przyszłości. Jako bank
    nie mamy oczywiście bezpośredniego wpływu na jego cenę, ale możemy
    zwrócić uwagę na problem drogiego dostępu i zaapelować o obniżenie jego
    cen. Z drugiej strony sami staramy się dać dobry przykład w ramach
    działań, które możemy podjąć w tym zakresie jako bank: "w ING darmowe
    konto już jest", a w ramach naszego programu lojalnościowego
    bankujesz-kupujesz nasi klienci mogą skorzystać z obecnie najtańszego
    internetu mobilnego na rynku. Te działania pokazują, że wierzymy w siłę
    internetu.

    Internet jest dla nas ING bardzo ważnym medium - naszą ambicją jest
    zostanie najbardziej internetowym bankiem. Kampania ma podkreślić, że
    ING od lat konsekwentnie realizuje swoją strategię. Po prostu ,,robi
    swoje", co świadczy o jego wiarygodności i stabilnej pozycji.

    Pozdrawiam,

    Piotr Utrata
    Rzecznik Prasowy
    ING Bank Śląski SA

    Jak widać działania ING to tylko petycja o darmowy Internet.

    Proponuję stworzenie akcji "Darmowy kredyt, dla każdego" "Bez opłat,
    odsetek oraz prowizji"

    Myślę o stworzeniu petycji internetowej oraz rozreklamowaniu jej wśród
    użytkowników naszych sieci hasłem "Przyłączcie się do Nas"

    Darmowy kredyt w dobie kryzysu pozwolił by wielu firmom przetrwać trudne
    czasy.

    Kto przyłączy się do akcji ?

    --
    NETLOG DANIEL KULESZA

    Należę do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>
    Więcej o mnie na Goldenline <http://www.goldenline.pl/daniel-kulesza>

  • 2. Data: 2009-03-06 12:52:40
    Temat: Re: Kłamliwe reklamy.
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ja oraz wiele innych osób nie lubimy kłamliwych reklam, które
    > wprowadzają ludzi w błąd. Bardzo często w tych reklamach pojawia się

    tak na moje oko to NTG. Moze pl.soc.prawo

    tez nie lubie ale na kazdym kroku ktos klamie. LInie lotnicze, ze lece za 1
    PLN, ING ze konto jest za darmo i internet moze tez, politycy daja przyklad
    jak klamac (patrz PIS wypisujac zwolnienia, ze byli chorzy jak byli w sejmie
    aby nie stracic 300 zeta). Ale to chyba nie dotyczy polskiego internetu.

    Dziewie sie swoja droga, ze nie ma tu notki o ostatnim spotkaniu w Wawie
    ktore bardziej dotyczy polskiego internetu niz ING

    Icek

  • 3. Data: 2009-03-06 13:43:51
    Od: NETLOG Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    Icek pisze:

> [...]
    >
    > Dziewie sie swoja droga, ze nie ma tu notki o ostatnim spotkaniu w Wawie
    > ktore bardziej dotyczy polskiego internetu niz ING

    Wg mnie dotyczy to polskiego Internetu, bo realnie odbiera potencjalnych
    klientów. Reklamy

    Co do notki ze spotkania w Wawie, to mnie akurat tam nie było, ale
    słuchałem o czym mowa była.
    http://uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_ca
    t_id=168&news_id=3763&layout=3&page=text
    tu jest audio nagrane.

  • 4. Data: 2009-03-06 14:23:33
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Kolejny odcinek z serii kretyni kontra kretyni. Wybaczcie Panie/
    Panowie takie sa fakty.

    Skandowanie hasel nawolujacych aby cos dac za darmo jedzie komuna,
    populizmem.

    Tymbardzej, jesli bank namawia do dawania czegokolwiek za darmo czy
    obnizania/zanizania cen.... wizerunkowa wtopa.

    --
    Matt Rutkowski

  • 5. Data: 2009-03-06 14:34:42
    Od: daniel <d...@j...pl>

    > Kto przyłączy się do akcji ?

    Szczerze mówiąc to ta odpowiedź jest jeszcze bardziej bezczelna niż sama
    reklama. Próbują zwyczajnie na hasło "darmowy internet" złapać klientów
    do Banku (swoją drogą, kto da się nabrać na te bzdury - większość Banków
    dawno ma w ofercie darmowe konto Internetowe), a szanowny rzecznik
    opisuje to jako działanie społeczne. Znamienne jest ostatnie zdanie, że
    bank robi swoje - dokładnie tak jest, ale metoda wyjątkowo wredna.

    Jak tylko widzę tę "reklamę" włącza się we mnie agresor :/

    Swoją drogą temat darmowości męczy mnie niesamowicie - bo czemu się
    akurat na "darmowy Internet" uparli. Czemu nie chleb, darmowa
    komunikacja miejsca etc.

    Może ktoś z Was wie jak jest w innych krajach - też darmowy net
    wprowadzają/chcą wprowadzać. Za granicą bywam tylko na wakacjach i tam
    net kosztuje nieziemsko drogo.

  • 6. Data: 2009-03-06 14:43:06
    Od: "APR" <n...@o...pl>

    > Swoją drogą temat darmowości męczy mnie niesamowicie - bo czemu się akurat
    > na "darmowy Internet" uparli. Czemu nie chleb, darmowa komunikacja miejsca
    > etc.

    Mozna by wymieniac, prad, gaz, woda a nawet wodka.
    Problem w tym ze piekarze maja swoje zwiazki zawodowe,
    kierowcy tak samo.
    ISP sa malo skonsolidowani wiec nikt sie za nimi nie ujmie.
    AA

  • 7. Data: 2009-03-06 14:54:45
    Od: ip <i...@n...ma.takiego.maila.pl>

    > Kto przyłączy się do akcji ?

    Generalnie to skradłeś mi mój pomysł, ale i tak się przyłączam.

    Pozdraiam

    Irek

  • 8. Data: 2009-03-06 16:48:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Swoją drogą temat darmowości męczy mnie niesamowicie - bo czemu się
    > akurat na "darmowy Internet" uparli. Czemu nie chleb, darmowa
    > komunikacja miejsca etc.

    temat byl wyjasniony na spotkaniu. UKE chce dac pasmo duzemu operatorowi,
    ktory w zamian za znizke na czestotliwosci podlaczy biale plamy.

    W mojej ocenie twierdzenie nie jest trafne. Bo taki duzy wezmie pasmo,
    podlaczy tam gdzie mu sie bedzie oplacalo i dalej bedzie kryzys tak jak z
    3,7GHz

    Icek

  • 9. Data: 2009-03-06 20:09:55
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Internet darmowy jest na wiekszych lotniskach, co wiekszych
    restauracjach, sushi barach itd.... Nawet tak komunistyczne panstwo
    jak Chiny nie pali w ramach dobroci spolecznej na rozdawanie internetu
    za free....

  • 10. Data: 2009-03-07 09:46:29
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.torebusia.pl>

    Użytkownik "NETLOG Daniel Kulesza" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oczekiwania na darmowy Internet. Osoby czekają z podłączeniem się do
    > sieci, bo niedługo ma być za darmo. Powoduje to realne straty (utracone

    w/w postu nawet bareja by sie nie powstydzil. przypomina mi to akcje komisow
    oburzonych tym, ze ptc smie sprzedawac telefony bez smoka