-
51. Data: 2021-06-10 20:54:42
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: heby <h...@p...onet.pl>
On 10/06/2021 20:21, Zbynek Ltd. wrote:
> Nie wiem z czego wynikał ten problem. To były głośniki AEG. Dogadywało
> się, ale opóźnienie było, o ile pamiętam, około 1s. Stałe.
O ile kojarzę kilka setupów z głośnikami bluetooth, to problemy są
głównie z wersjami <4.0, szczególnie jak jedno potrafi 4 a drugie 3.
Wtedy jest widoczne opóźnienie i różne problemy z jakością jak w banku.
Dodatkowo zamieszanie wprowadza nowy protokół aptx-lowlatency/adaptive
który jest implementowany śladowo, mimo 9 lat na rynku w przypadku LL.
https://en.wikipedia.org/wiki/AptX
-
52. Data: 2021-06-10 23:20:55
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: Marek <f...@f...com>
On Thu, 10 Jun 2021 09:40:04 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
> 1) Louis być może przymiera głodem, interes mi nie idzie, dzielenie
> się
> wiedzą jest oznakiem głupoty.
Sebcio, bredzisz w maliznie jak zawsze. Nic takiego nie stwierdziłem,
to "przymieranie głodem" to twój idiotyczny komentarz, typowe
słownictwo buca, który słabą argumentację próbuje podeprzeć
głupawymi, wyolbrzymionymi pseudo-porównaniami, które później
schizofrenicznie wmawia innym.
To, że ma klientów i stertę złomów do naprawy to w większości
dzięki odcinaniu kuponów z YT. Dokładnie to co pisałem wcześniej o
konieczności dywersyfikacji gdy know-how się rozdaje. Można sobie na
to pozwolić gdy ma się zasięgi.
> 2) Fakty mówią coś zupełnie odwrotnego, co przypuszczalnie ściska
> Ci
> dupe żalem.
Twoje fakty to przykład gościa z YT. Weź mnie nie rozśmieszaj.
> Nie rozmawiam z ludzim zaczynajacymi od "a jakie ty masz
> doświadczenie w
> biznesie, młodzieńcze", to to tylko żałosny i prymitywna oznaka
> prostackiego nadęctwa. Ale tutaj tylko troluje, wiec pozwolę sobie
> na
> wyjątek.
Pytanie było szczere i bez nadęcia. Otoczkę "młodzieńcze" sam sobie
dorobileś. Warto wiedzieć jakie kto ma doświadczenie w tematach
biznesowych w jakich się wypowiada. Ile biznesów uruchomił, ile mu
przy okazji padło (nic w tym złego), co ciekawego przy okazji
stworzył, ile na tym zarobil. Pytanie, jak widać po reakcji,
celne.Szkoda, że zamiast odpowiedzieć to rozbawiasz towarzystwo
puszczaniem bąków.
> 2) To samo zrobiło *kilkanascie* innych osób na YT, i to tylko moje
> oszacowanie, bo tylko oglądałem. Głównie profesjonalne serwisy
> zajmujące
> się naprawdą drogich i kłopotliwych urządzeń. Oni tez nie umierają
> z głodu.
> Wyszedłeś na durnia.
Stwierdził znany buc Sebcio, piewca prawdy objawionej. Sam żeś dureń
wychowany na YT, bo przedstawiasz jako dowód i "fakty" filmiki
kilkunastu osób, jako prawda objawiona i niezaprzeczalne fakty w
skali całego świata. Piweca twórców kontentu semi-rozrywkowego,
którzy nie dość, że jadą na swojej popularności więc mogą sobie
pozwolić na "edukacje" za darmochę.
> Rozmowa jest o Louisie, dwa posty temu usilnie starałeś się wmówić
> że
> Loius pewnie przymiera głodem i sprzęt jaki ma to tylko zalega i to
> nic
Tak tak, jest tak jak mówisz, przymiera głodem, tak to sobie tłumacz.
> Chcesz jeszcze jakieś?
> NorthridgeFix
> Jessa Jones
> STS Telecom
> WavePC
> KOM-TUMI
> i masa innych, małych i dużych, udzielających się na YT z darmową
j.w.
--
Marek
-
53. Data: 2021-06-10 23:22:08
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: Marek <f...@f...com>
On Thu, 10 Jun 2021 08:15:43 +0100, Cezar <c...@t...pl.invalid>
wrote:
> To akurat jest ok. Dokumentacja sendmaila była od zawsze dostępna -
> każdy mógł sobie zrobić to sam. Kolega brał kase za wykonanie
> roboty
> (analogia do serwisanta)
No patrz, a mógł (jak to przedpisca sugerował) pomóc za darmo, nie?
--
Marek
-
54. Data: 2021-06-10 23:22:58
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: Marek <f...@f...com>
On Thu, 10 Jun 2021 11:20:09 +0200, "J.F"
<j...@p...onet.pl> wrote:
> Za to teoretycznie dokumentacja serwisowa moglaby byc dostepna na
> www,
Spowodowałeś zawał w managemencie Qualcoma.
--
Marek
-
55. Data: 2021-06-11 00:19:33
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: heby <h...@p...onet.pl>
On 10/06/2021 23:20, Marek wrote:
>> 1) Louis być może przymiera głodem, interes mi nie idzie, dzielenie
>> się wiedzą jest oznakiem głupoty.
> Sebcio, bredzisz w maliznie jak zawsze. Nic takiego nie stwierdziłem
"Na elektrodzie od samego początku ganiali za porady w dziale RTV
argumentując "zabieraniem chleba ciężko pracującym warsztatom", czy
jakoś tak. No i trudno właściwe się z tym nie zgodzić."
Rzeczywiście, z tego nie wynika że się z tym zgadzasz. Bo to pewnie trudne.
, to
> "przymieranie głodem" to twój idiotyczny komentarz, typowe słownictwo
> buca
Nie, to lekko zmodyfikowany cytat z Twojego posta. Nie wykluczam, że z
postu buca, tu możez mieć rację.
, który słabą argumentację próbuje podeprzeć głupawymi,
> wyolbrzymionymi pseudo-porównaniami, które później schizofrenicznie
> wmawia innym.
Widzę samokrytykę, to dobrze.
> To, że ma klientów i stertę złomów do naprawy to w większości dzięki
> odcinaniu kuponów z YT.
Czyli zmieniasz linię obrony o 180 stopni. To nie jest źle że dzieli się
wiedzą tylko *dlatego* że dziel się wiedzą ma klientów. Straszne. Kto by
przypuszczał że lepiej oddać laptopa w ręce kogoś kto coś wie i potrafi
to udowodnić publicznie, a nie Janusza z elektrody który zamiast
wymienić GPU, zrobi reflowa w 5 minutek i gitara.
Własnie odkryłeś jeden z powodów dla których Louis coś publikuje.
Ponieważ, w przeciwieństwie do dupków z elektrody, dostrzegł że karma
wraca. W tym przypadku finansowo również.
Ale nie przeceniaj Louisa i magicznego YT. Jak powiedział w jednym z
filmów, zyski z YT są śladowe, a 99% klientów przekraczających próg, z
popsutym makiem, o nim nie słyszało. Klienci jego serwisu to inny
gatunek niż oglądacze filmów jak się zekskrobuje korozje z pada BGA.
> Dokładnie to co pisałem wcześniej o konieczności
> dywersyfikacji gdy know-how się rozdaje. Można sobie na to pozwolić gdy
> ma się zasięgi.
Już można? Przedwczoraj zabraniałeś, pod groźbą bycia idiotą.
Ciekawe skąd te zasięgi. Moze przekupił wszystkich, co?
>> 2) Fakty mówią coś zupełnie odwrotnego, co przypuszczalnie ściska Ci
>> dupe żalem.
> Twoje fakty to przykład gościa z YT. Weź mnie nie rozśmieszaj.
Tak, to fakty, bo rozmawiamy o YT. To kilku gości i gościówek. W
zasadzie kilkadziesiąt od ręki, możliwe że kilkaset gdyby poszukać. Komy
by się chciało.
Po drugiej stronie szalki wisi sobie troll Marek, usilnie starając się
wyjaśnić światu że oni wszyscy odbierają sibie chleb, trudno się z tym
nie zgodzić. No i są iditami, socialistycznymi wręcz dogłębnie. Kto to
widział dzielić się wiedza. Pieprzone lewaki.
>> Nie rozmawiam z ludzim zaczynajacymi od "a jakie ty masz doświadczenie
>> w biznesie, młodzieńcze", to to tylko żałosny i prymitywna oznaka
>> prostackiego nadęctwa. Ale tutaj tylko troluje, wiec pozwolę sobie na
>> wyjątek.
> Pytanie było szczere i bez nadęcia.
I nie na miejscu. Ja nie podaję, że *JA* mam zyski z dzielenia się
wiedzą, tylko Louis ma i to nie tylko materialne. Jego zapytaj. Ale
obawiam się że ma doświadczenie większe od całej naszej grupy, wiec
pytanie może być preludium do wyjścia na durnia, ale taka karma.
> Otoczkę "młodzieńcze" sam sobie
> dorobileś.
Zawsze to miło być młodym, mając swoje lata na karku.
> Warto wiedzieć jakie kto ma doświadczenie w tematach
> biznesowych w jakich się wypowiada.
Wiec pogadaj z Loiusem. Czasem robi live, jak mu wpłacisz pare dolców,
to może odpowie na pytanie. Co do jego doświadczeń biznesowych szeroko o
nich opowiadał na przestrzeni 5 lat. Przyznaje, lekko nie miał. Ja bym
dawno odpuścił.
Mnie nie pytaj. Ja nie naprawiam laptopów poza prywatnymi. Pytaj tych,
co naprawiają, dzielą się wiedzą i nie umierają z głodu. Idiotów znaczy,
co już ustaliliśmy.
> Ile biznesów uruchomił, ile mu przy
> okazji padło (nic w tym złego), co ciekawego przy okazji stworzył, ile
> na tym zarobil.
Wszystko Louis opowiedział w swoich filmach, w wielu wypadkach dzielił
się informacjami o finansach firmy. Zgaduje że nie widziałeś nic, więc
tym łatwiej jest Ci bredzić o czymś o czym nie masz pojęcia.
> Pytanie, jak widać po reakcji, celne.
Nie, wykazałem dotatecznie jego poziom. Szoruje od spodu garnka. Takie
pytanie z gatunku "utrę nos smarkaczowi". Tymczasem smarkacz kopie
skutecznie w dupę. Ot, paradoks usenetowy.
>> Wyszedłeś na durnia.
> Stwierdził znany buc Sebcio, piewca prawdy objawionej.
Marek ma dokładnie taki sam problem, kiedy ogłaszał że dzielenie się
wiedzą jest domeną iditów. Okazało się że większość świata to idici, ale
Mareczki mądre.
Podobne poglądy maja wariaci, o normalności swojej względem reszty.
> Sam żeś dureń
> wychowany na YT
Obawiam się że raczej chodzeniem po drzewach i kopaniem piłki, później
programowaniem Atari, studiowaniem różnych nauk i cieżką pracą, z której
doświadczeniami chętnie dzielę się do dzisiaj (co jak ustaliliśmy czyni
ze mnie idiotę). YT czasem wpada, ale czy wychowany? Przeceniasz mój
wiek i wychowanie. YT oglądam w zasadzie tylko z powodu kanałów
naukowych, inżynierskich itp. W dobie "Hotelu Paradise" to całkiem
niezła alternatywa.
>, bo przedstawiasz jako dowód i "fakty" filmiki
> kilkunastu osób, jako prawda objawiona i niezaprzeczalne fakty w skali
> całego świata.
A co przedstawił Mareczek? Mitycznych Januszy z elektrody, co to im na
chleb brakuje z powodu przedurku schematów w Radioelektoniku? I to ma
stać jako kontrargument do współczesnych zachowań serwisów?
Próbowałeś kiedyś stosować ocenę innych, do siebie? Tylko małymi
kroczkami, możesz zejśc na zawał. Ja staram się często patrzeć w lustro
i w miarę możliwości i wrodzonej skłonności do hipokryzji - stosować tą
samą miarę do siebie. Choć z mizernym skutkiem. Ale starania
najważniejsze. Polecam.
> Piweca twórców kontentu semi-rozrywkowego, którzy nie
> dość, że jadą na swojej popularności więc mogą sobie pozwolić na
> "edukacje" za darmochę.
Mówisz o tych ciezko pracujących ludziach, którzy poświęcają swój czas
aby przedstawić interesujące rzeczy innym? Faktycznie, wstyd. Porządy
Janusz chowa swoje kserowane schematy głeboko po szufladzie a każdy
klient to potencjalny szpieg zakładu naprawy pralek z drugiej strony ulicy.
No więc czasy się zmieniły. Najwidoczniej świat jest pełen didotów dla
których dzielenie się wiedzą daje radość czy cel życiowy, lub biznesowy,
niepojmowalny dla Januszy Biznesu. Takie hobby też bywa. Nie przeceniaj
zarobków z YT. Wiele z tych kanałów nie zarabia nawet na waciki do uszu
(do zmywania kalafonii). Mają co najwyżej funkcje reklamowe a i tak z
tym słabo, jak sam Louis twierdził.
>> Rozmowa jest o Louisie, dwa posty temu usilnie starałeś się wmówić że
>> Loius pewnie przymiera głodem i sprzęt jaki ma to tylko zalega i to nic
> Tak tak, jest tak jak mówisz, przymiera głodem, tak to sobie tłumacz.
"Ale klientów mniej".
Wyssałeś to z palca. To tylk zwykłe kłamstwo, na które można
odpowiedzieć jednym kliknięciem w YT. W czasie pandemii, jedyne co się
zmieniło, to mniej osób odebrało sprzet niż normalnie, rzecz w tym że to
wina pandemii a nie modelu biznesowego Louisa. I tyle. Interes się
kręci, ludzie pracują, NYC ściąga podatki. Być może cały ten kanał to
ustawka, ale to chyba mniej wiecej to samo co płaska ziemia. Kuszące,
ale chyba słabo udowodnione.
>> Chcesz jeszcze jakieś?
>> NorthridgeFix
>> Jessa Jones
>> STS Telecom
>> WavePC
>> KOM-TUMI
>> i masa innych, małych i dużych, udzielających się na YT z darmową
> j.w.
Wiadomo. Jeśli przytocze kolejne 20 to i tak będziesz bredził swoje, to
już chybna ten etap w życiu, że poglądów nie ma jak zmienić z powodów
bilogicznych:
- Dzielenie się wiedzą to idiotyzm.
- Ludzie tacą przez to klientów.
- Przez to że Louis dzieli się wiedza, ma klientów, bezczelny cham.
- Interes mu źle idzie, mimo że mu dobrze idzie.
- Kraków leży nad morzem.
Tak trzymaj, ideologia i urojenia są ważniejsze niż jakieś tam głupawe
fakty, YT to wielkie oszustwo, najwazniejsze jest soline
przyjanuszowanie schematów. Ja swoje roczniki, a mam wiekszość od lat
70, Radioelektronika, schowałem w trudno dostępnym miejscu i jak się
trafi jakiś Rubin z upierniczonym odchylaniem pionowym, to będe jedyny
na dzielnicy. A zapas grotów do Lutoli, nie ruszony, leży w gotowości od
lat 90! Jak widzisz jestem zwarty i gotowy. Dałem nawet ogłoszenie w
Trybunie, pewnie zaraz się zlecą.
-
56. Data: 2021-06-12 00:37:43
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: Marek <f...@f...com>
On Fri, 11 Jun 2021 00:19:33 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
> "Na elektrodzie od samego początku ganiali za porady w dziale RTV
> argumentując "zabieraniem chleba ciężko pracującym warsztatom", czy
> jakoś tak. No i trudno właściwe się z tym nie zgodzić."
I gdzie matołku tutaj stwierdziłem "Luis przymiera głodem"?? To był
cytat wyłącznie wykazujący w czym jest problem i że rozdawnictwo
know-how w tutaj określonych przypadkach jest problemem.
> Czyli zmieniasz linię obrony o 180 stopni. To nie jest źle że
> dzieli się
> wiedzą tylko *dlatego* że dziel się wiedzą ma klientów. Straszne.
> Kto by
> przypuszczał że lepiej oddać laptopa w ręce kogoś kto coś wie i
> potrafi
> to udowodnić publicznie, a nie Janusza z elektrody który zamiast
> wymienić GPU, zrobi reflowa w 5 minutek i gitara.
Nie zmieniam żadnej linii obrony tylko punktuje pierdoły jakie
zmyślasz wymyślając historyjki, z którymi sam później polemizujesz.
> Ale nie przeceniaj Louisa i magicznego YT. Jak powiedział w jednym
> z
> filmów, zyski z YT są śladowe, a 99% klientów przekraczających
> próg, z
To ty przeceniasz Luisa a nie ja.
> Już można?
Można bo wyraźnie wykazałem, że czego to wynika: z wielu innych
innych czynników a nie z rozdawnictwa know-how.
> Po drugiej stronie szalki wisi sobie troll Marek, usilnie starając
> się
> wyjaśnić światu że oni wszyscy odbierają sibie chleb, trudno się z
> tym
> nie zgodzić. No i są iditami, socialistycznymi wręcz dogłębnie. Kto
> to
> widział dzielić się wiedza. Pieprzone lewaki.
Po drugiej stronie jest matołek, który się naoglądał głodnych
kawałków na YT o rozdawnictwie know-how. Zaraz pewnie dokona
konsekwentnego w tym odkrycia, że NDA podpisują idioci.
> Ja staram się często patrzeć w lustro
> i w miarę możliwości i wrodzonej skłonności do hipokryzji -
> stosować tą
> samą miarę do siebie. Choć z mizernym skutkiem. Ale starania
> najważniejsze. Polecam.
ROTFL! No na prawdę to jest dobre w świetle tego co uprawiasz w
usenecie, masz tupet.
Wybacz ale tym spowodowałeś, że już resztę głupotek i historyjek
jakie zmyślasz wycinam i nie chcę mi się ich komentować, dla mnie
eot.
--
Marek
-
57. Data: 2021-06-12 09:54:33
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: heby <h...@p...onet.pl>
On 12/06/2021 00:37, Marek wrote:
>> "Na elektrodzie od samego początku ganiali za porady w dziale RTV
>> argumentując "zabieraniem chleba ciężko pracującym warsztatom", czy
>> jakoś tak. No i trudno właściwe się z tym nie zgodzić."
> I gdzie matołku tutaj stwierdziłem "Luis przymiera głodem"??
Nigdzie. To wynik dedukcji, drogi Watsonie.
> To był
> cytat wyłącznie wykazujący w czym jest problem i że rozdawnictwo
> know-how w tutaj określonych przypadkach jest problemem.
W określonych? Już nie wszystkich?
Cały świat działa na rozdawnictwie. Nauka i patenty to dwa pierwsze
przykłady rozdawnictwa know-how.
Przespałeś chyba kilka epok, od feudalizmu co najmniej.
>> Czyli zmieniasz linię obrony o 180 stopni. To nie jest źle że dzieli
>> się wiedzą tylko *dlatego* że dziel się wiedzą ma klientów. Straszne.
>> Kto by przypuszczał że lepiej oddać laptopa w ręce kogoś kto coś wie i
>> potrafi to udowodnić publicznie, a nie Janusza z elektrody który
>> zamiast wymienić GPU, zrobi reflowa w 5 minutek i gitara.
> Nie zmieniam żadnej linii obrony tylko punktuje pierdoły jakie zmyślasz
> wymyślając historyjki, z którymi sam później polemizujesz.
Te historyjki to samo życie. Np. moje, z serwisantami.
>> Ale nie przeceniaj Louisa i magicznego YT. Jak powiedział w jednym z
>> filmów, zyski z YT są śladowe, a 99% klientów przekraczających próg, z
> To ty przeceniasz Luisa a nie ja.
Ja doceniam. M.in. dzięki jego staraniom jest szansa na right-to-repair.
Innymi slowy, poza tym że bredzi z YT ma szanse zapisać się w historii
śiwiata lepiej od Ciebie.
>> Już można?
> Można bo wyraźnie wykazałem, że czego to wynika: z wielu innych innych
> czynników a nie z rozdawnictwa know-how.
Cieszę się że poglądy Ci ewoluują. Czyli już nie wszyscy rozdający
wiedzę to idioci i lewaki?
>> Po drugiej stronie szalki wisi sobie troll Marek, usilnie starając się
>> wyjaśnić światu że oni wszyscy odbierają sibie chleb, trudno się z tym
>> nie zgodzić. No i są iditami, socialistycznymi wręcz dogłębnie. Kto to
>> widział dzielić się wiedza. Pieprzone lewaki.
> Po drugiej stronie jest matołek, który się naoglądał głodnych kawałków
> na YT o rozdawnictwie know-how. Zaraz pewnie dokona konsekwentnego w tym
> odkrycia, że NDA podpisują idioci.
Louis podpisał NDA z Apple?
Słyszałeś kiedyś o clean-room design i dlaczego popychało to
konkurencyjnośc na wczesnym rynku hardware w USA? Naprawdę, polecam
poczytać co to jest clean-room.
https://en.wikipedia.org/wiki/Clean_room_design
Na szczęscei, mimo że hameryka ma swoje za uszami, to akurat to jest
bardzo interesujace poluzowanie twojego NDA i troche przestrzeni do
oddychania nad korporacyją wersją Januszy z elektrody ich NDA od pralek
Polar.
>> Ja staram się często patrzeć w lustro i w miarę możliwości i wrodzonej
>> skłonności do hipokryzji - stosować tą samą miarę do siebie. Choć z
>> mizernym skutkiem. Ale starania najważniejsze. Polecam.
> ROTFL! No na prawdę to jest dobre w świetle tego co uprawiasz w
> usenecie, masz tupet.
O mam. To prawda. Najbardziej to denerwuje wszelakich staruszków którym
wydaje się że wiek i doświadczenie w łowieniu ryb daje prawo od
bredzenia od rzeczy i oczekiwania szacunku.
> Wybacz ale tym spowodowałeś, że już resztę głupotek i historyjek jakie
> zmyślasz wycinam i nie chcę mi się ich komentować, dla mnie eot.
Ani jedna historyjka nie była tutaj zmyślona. Samo życie.
Cieszę się że przestałeś się odnosić merytorycznie. Stare wygi usenetowe
powinny mieć już stosowny obraz upadku markowych patopoglądów na świat.
-
58. Data: 2021-06-12 11:11:12
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>
Marek napisał(a):
> Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Naprawa jest chyba czymś innym niż odzyskanie danych.
Naprawić oznacza oddać klientowi produkt z gwarancją działania
i przy okazji zrobić to w rozsądnym czasie. Odzyskać dane
z tego co mówią internety również można, jest opcja kopii
danych w chmurze. Klient dostał taką opcję i pewnie z niej
nie skorzystał.
Jak telefon wpadnie do kibla i elektroliza zeżre ścieżki
raczej ciężko dać gwarancję po naprawie. Klient dał dupy,
klient ponosi koszta, niech kupi nowe albo sam się buja po serwisach.
> Co można z tym zrobić by ograniczać takie nieuczciwe działania?
Apple ani żadna firma nie znajdzie na rynku odpowiedniej liczby
ludków wyspecjalizowanych w naprawach na poziomie komponentów,
wiec nie mogą zaoferować takich usług i nic z tym nie można zrobić.
Skoro gwarantują bezpieczeństwo danych, nie mogą
jednocześnie dostarczać narzędzi do ich odzyskiwania:)
Jeśli już mają komuś udostępniać takie narzędzia, to służbom.
-
59. Data: 2021-07-09 16:08:13
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>
Apple co-founder Steve Wozniak: 'It's time to recognize the right to repair'
https://edition.cnn.com/2021/07/09/tech/apple-steve-
wozniak-right-to-repair-intl-hnk/index.html
-----
> nie tylko dotyczy Apple
-
60. Data: 2021-07-09 18:30:14
Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Od: heby <h...@p...onet.pl>
On 09/07/2021 16:08, ąćęłńóśźż wrote:
> Apple co-founder Steve Wozniak
"Steve Woźniak? A kto to jest?"
Jest taka sonda uliczna w USA, nie mogę teraz znaleźc na YT. Wynika z
niej że Steve Jobs zrobił komputery samodzielnie i sam lutował te
wszystkie czarne prostokąty. Kogo obchodzi jakiś Steve Woźniak, 100%
roboty odwalał koleś w czarnym golfie.