eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKłamiemy, że tego nie da się naprawić...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 60

  • 51. Data: 2021-06-10 20:54:42
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2021 20:21, Zbynek Ltd. wrote:
    > Nie wiem z czego wynikał ten problem. To były głośniki AEG. Dogadywało
    > się, ale opóźnienie było, o ile pamiętam, około 1s. Stałe.

    O ile kojarzę kilka setupów z głośnikami bluetooth, to problemy są
    głównie z wersjami <4.0, szczególnie jak jedno potrafi 4 a drugie 3.
    Wtedy jest widoczne opóźnienie i różne problemy z jakością jak w banku.
    Dodatkowo zamieszanie wprowadza nowy protokół aptx-lowlatency/adaptive
    który jest implementowany śladowo, mimo 9 lat na rynku w przypadku LL.

    https://en.wikipedia.org/wiki/AptX


  • 52. Data: 2021-06-10 23:20:55
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Jun 2021 09:40:04 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > 1) Louis być może przymiera głodem, interes mi nie idzie, dzielenie
    > się
    > wiedzą jest oznakiem głupoty.

    Sebcio, bredzisz w maliznie jak zawsze. Nic takiego nie stwierdziłem,
    to "przymieranie głodem" to twój idiotyczny komentarz, typowe
    słownictwo buca, który słabą argumentację próbuje podeprzeć
    głupawymi, wyolbrzymionymi pseudo-porównaniami, które później
    schizofrenicznie wmawia innym.
    To, że ma klientów i stertę złomów do naprawy to w większości
    dzięki odcinaniu kuponów z YT. Dokładnie to co pisałem wcześniej o
    konieczności dywersyfikacji gdy know-how się rozdaje. Można sobie na
    to pozwolić gdy ma się zasięgi.


    > 2) Fakty mówią coś zupełnie odwrotnego, co przypuszczalnie ściska
    > Ci
    > dupe żalem.

    Twoje fakty to przykład gościa z YT. Weź mnie nie rozśmieszaj.


    > Nie rozmawiam z ludzim zaczynajacymi od "a jakie ty masz
    > doświadczenie w
    > biznesie, młodzieńcze", to to tylko żałosny i prymitywna oznaka
    > prostackiego nadęctwa. Ale tutaj tylko troluje, wiec pozwolę sobie
    > na
    > wyjątek.

    Pytanie było szczere i bez nadęcia. Otoczkę "młodzieńcze" sam sobie
    dorobileś. Warto wiedzieć jakie kto ma doświadczenie w tematach
    biznesowych w jakich się wypowiada. Ile biznesów uruchomił, ile mu
    przy okazji padło (nic w tym złego), co ciekawego przy okazji
    stworzył, ile na tym zarobil. Pytanie, jak widać po reakcji,
    celne.Szkoda, że zamiast odpowiedzieć to rozbawiasz towarzystwo
    puszczaniem bąków.


    > 2) To samo zrobiło *kilkanascie* innych osób na YT, i to tylko moje
    > oszacowanie, bo tylko oglądałem. Głównie profesjonalne serwisy
    > zajmujące
    > się naprawdą drogich i kłopotliwych urządzeń. Oni tez nie umierają
    > z głodu.
    > Wyszedłeś na durnia.

    Stwierdził znany buc Sebcio, piewca prawdy objawionej. Sam żeś dureń
    wychowany na YT, bo przedstawiasz jako dowód i "fakty" filmiki
    kilkunastu osób, jako prawda objawiona i niezaprzeczalne fakty w
    skali całego świata. Piweca twórców kontentu semi-rozrywkowego,
    którzy nie dość, że jadą na swojej popularności więc mogą sobie
    pozwolić na "edukacje" za darmochę.


    > Rozmowa jest o Louisie, dwa posty temu usilnie starałeś się wmówić
    > że
    > Loius pewnie przymiera głodem i sprzęt jaki ma to tylko zalega i to
    > nic

    Tak tak, jest tak jak mówisz, przymiera głodem, tak to sobie tłumacz.


    > Chcesz jeszcze jakieś?
    > NorthridgeFix
    > Jessa Jones
    > STS Telecom
    > WavePC
    > KOM-TUMI

    > i masa innych, małych i dużych, udzielających się na YT z darmową


    j.w.

    --
    Marek


  • 53. Data: 2021-06-10 23:22:08
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Jun 2021 08:15:43 +0100, Cezar <c...@t...pl.invalid>
    wrote:
    > To akurat jest ok. Dokumentacja sendmaila była od zawsze dostępna -
    > każdy mógł sobie zrobić to sam. Kolega brał kase za wykonanie
    > roboty
    > (analogia do serwisanta)

    No patrz, a mógł (jak to przedpisca sugerował) pomóc za darmo, nie?

    --
    Marek


  • 54. Data: 2021-06-10 23:22:58
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Jun 2021 11:20:09 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Za to teoretycznie dokumentacja serwisowa moglaby byc dostepna na
    > www,

    Spowodowałeś zawał w managemencie Qualcoma.

    --
    Marek


  • 55. Data: 2021-06-11 00:19:33
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/06/2021 23:20, Marek wrote:
    >> 1) Louis być może przymiera głodem, interes mi nie idzie, dzielenie
    >> się wiedzą jest oznakiem głupoty.
    > Sebcio, bredzisz w maliznie jak zawsze. Nic takiego nie stwierdziłem

    "Na elektrodzie od samego początku ganiali za porady w dziale RTV
    argumentując "zabieraniem chleba ciężko pracującym warsztatom", czy
    jakoś tak. No i trudno właściwe się z tym nie zgodzić."

    Rzeczywiście, z tego nie wynika że się z tym zgadzasz. Bo to pewnie trudne.

    , to
    > "przymieranie głodem" to twój idiotyczny  komentarz, typowe słownictwo
    > buca

    Nie, to lekko zmodyfikowany cytat z Twojego posta. Nie wykluczam, że z
    postu buca, tu możez mieć rację.

    , który słabą argumentację próbuje podeprzeć głupawymi,
    > wyolbrzymionymi pseudo-porównaniami, które później schizofrenicznie
    > wmawia innym.

    Widzę samokrytykę, to dobrze.

    > To, że ma  klientów i stertę złomów  do naprawy to w większości dzięki
    > odcinaniu kuponów z YT.

    Czyli zmieniasz linię obrony o 180 stopni. To nie jest źle że dzieli się
    wiedzą tylko *dlatego* że dziel się wiedzą ma klientów. Straszne. Kto by
    przypuszczał że lepiej oddać laptopa w ręce kogoś kto coś wie i potrafi
    to udowodnić publicznie, a nie Janusza z elektrody który zamiast
    wymienić GPU, zrobi reflowa w 5 minutek i gitara.

    Własnie odkryłeś jeden z powodów dla których Louis coś publikuje.
    Ponieważ, w przeciwieństwie do dupków z elektrody, dostrzegł że karma
    wraca. W tym przypadku finansowo również.

    Ale nie przeceniaj Louisa i magicznego YT. Jak powiedział w jednym z
    filmów, zyski z YT są śladowe, a 99% klientów przekraczających próg, z
    popsutym makiem, o nim nie słyszało. Klienci jego serwisu to inny
    gatunek niż oglądacze filmów jak się zekskrobuje korozje z pada BGA.

    > Dokładnie to co pisałem wcześniej o konieczności
    > dywersyfikacji gdy know-how się rozdaje. Można sobie na to pozwolić gdy
    > ma się zasięgi.

    Już można? Przedwczoraj zabraniałeś, pod groźbą bycia idiotą.

    Ciekawe skąd te zasięgi. Moze przekupił wszystkich, co?

    >> 2) Fakty mówią coś zupełnie odwrotnego, co przypuszczalnie ściska Ci
    >> dupe żalem.
    > Twoje fakty to przykład gościa z YT. Weź mnie nie rozśmieszaj.

    Tak, to fakty, bo rozmawiamy o YT. To kilku gości i gościówek. W
    zasadzie kilkadziesiąt od ręki, możliwe że kilkaset gdyby poszukać. Komy
    by się chciało.

    Po drugiej stronie szalki wisi sobie troll Marek, usilnie starając się
    wyjaśnić światu że oni wszyscy odbierają sibie chleb, trudno się z tym
    nie zgodzić. No i są iditami, socialistycznymi wręcz dogłębnie. Kto to
    widział dzielić się wiedza. Pieprzone lewaki.

    >> Nie rozmawiam z ludzim zaczynajacymi od "a jakie ty masz doświadczenie
    >> w biznesie, młodzieńcze", to to tylko żałosny i prymitywna oznaka
    >> prostackiego nadęctwa. Ale tutaj tylko troluje, wiec pozwolę sobie na
    >> wyjątek.
    > Pytanie było szczere i bez nadęcia.

    I nie na miejscu. Ja nie podaję, że *JA* mam zyski z dzielenia się
    wiedzą, tylko Louis ma i to nie tylko materialne. Jego zapytaj. Ale
    obawiam się że ma doświadczenie większe od całej naszej grupy, wiec
    pytanie może być preludium do wyjścia na durnia, ale taka karma.

    > Otoczkę "młodzieńcze" sam sobie
    > dorobileś.

    Zawsze to miło być młodym, mając swoje lata na karku.

    > Warto wiedzieć jakie kto ma doświadczenie w tematach
    > biznesowych w jakich się wypowiada.

    Wiec pogadaj z Loiusem. Czasem robi live, jak mu wpłacisz pare dolców,
    to może odpowie na pytanie. Co do jego doświadczeń biznesowych szeroko o
    nich opowiadał na przestrzeni 5 lat. Przyznaje, lekko nie miał. Ja bym
    dawno odpuścił.

    Mnie nie pytaj. Ja nie naprawiam laptopów poza prywatnymi. Pytaj tych,
    co naprawiają, dzielą się wiedzą i nie umierają z głodu. Idiotów znaczy,
    co już ustaliliśmy.

    > Ile biznesów uruchomił, ile mu przy
    > okazji padło (nic w tym złego), co ciekawego przy okazji stworzył, ile
    > na tym zarobil.

    Wszystko Louis opowiedział w swoich filmach, w wielu wypadkach dzielił
    się informacjami o finansach firmy. Zgaduje że nie widziałeś nic, więc
    tym łatwiej jest Ci bredzić o czymś o czym nie masz pojęcia.

    > Pytanie, jak widać po reakcji, celne.

    Nie, wykazałem dotatecznie jego poziom. Szoruje od spodu garnka. Takie
    pytanie z gatunku "utrę nos smarkaczowi". Tymczasem smarkacz kopie
    skutecznie w dupę. Ot, paradoks usenetowy.

    >> Wyszedłeś na durnia.
    > Stwierdził znany buc Sebcio, piewca prawdy objawionej.

    Marek ma dokładnie taki sam problem, kiedy ogłaszał że dzielenie się
    wiedzą jest domeną iditów. Okazało się że większość świata to idici, ale
    Mareczki mądre.

    Podobne poglądy maja wariaci, o normalności swojej względem reszty.

    > Sam żeś dureń
    > wychowany na YT

    Obawiam się że raczej chodzeniem po drzewach i kopaniem piłki, później
    programowaniem Atari, studiowaniem różnych nauk i cieżką pracą, z której
    doświadczeniami chętnie dzielę się do dzisiaj (co jak ustaliliśmy czyni
    ze mnie idiotę). YT czasem wpada, ale czy wychowany? Przeceniasz mój
    wiek i wychowanie. YT oglądam w zasadzie tylko z powodu kanałów
    naukowych, inżynierskich itp. W dobie "Hotelu Paradise" to całkiem
    niezła alternatywa.

    >, bo przedstawiasz jako dowód i "fakty" filmiki
    > kilkunastu osób, jako prawda objawiona i niezaprzeczalne fakty  w skali
    > całego świata.

    A co przedstawił Mareczek? Mitycznych Januszy z elektrody, co to im na
    chleb brakuje z powodu przedurku schematów w Radioelektoniku? I to ma
    stać jako kontrargument do współczesnych zachowań serwisów?

    Próbowałeś kiedyś stosować ocenę innych, do siebie? Tylko małymi
    kroczkami, możesz zejśc na zawał. Ja staram się często patrzeć w lustro
    i w miarę możliwości i wrodzonej skłonności do hipokryzji - stosować tą
    samą miarę do siebie. Choć z mizernym skutkiem. Ale starania
    najważniejsze. Polecam.

    >  Piweca twórców kontentu  semi-rozrywkowego, którzy nie
    > dość, że jadą na swojej popularności więc mogą sobie pozwolić na
    > "edukacje" za darmochę.

    Mówisz o tych ciezko pracujących ludziach, którzy poświęcają swój czas
    aby przedstawić interesujące rzeczy innym? Faktycznie, wstyd. Porządy
    Janusz chowa swoje kserowane schematy głeboko po szufladzie a każdy
    klient to potencjalny szpieg zakładu naprawy pralek z drugiej strony ulicy.

    No więc czasy się zmieniły. Najwidoczniej świat jest pełen didotów dla
    których dzielenie się wiedzą daje radość czy cel życiowy, lub biznesowy,
    niepojmowalny dla Januszy Biznesu. Takie hobby też bywa. Nie przeceniaj
    zarobków z YT. Wiele z tych kanałów nie zarabia nawet na waciki do uszu
    (do zmywania kalafonii). Mają co najwyżej funkcje reklamowe a i tak z
    tym słabo, jak sam Louis twierdził.

    >> Rozmowa jest o Louisie, dwa posty temu usilnie starałeś się wmówić że
    >> Loius pewnie przymiera głodem i sprzęt jaki ma to tylko zalega i to nic
    > Tak tak, jest tak jak mówisz, przymiera głodem, tak to sobie tłumacz.

    "Ale klientów mniej".

    Wyssałeś to z palca. To tylk zwykłe kłamstwo, na które można
    odpowiedzieć jednym kliknięciem w YT. W czasie pandemii, jedyne co się
    zmieniło, to mniej osób odebrało sprzet niż normalnie, rzecz w tym że to
    wina pandemii a nie modelu biznesowego Louisa. I tyle. Interes się
    kręci, ludzie pracują, NYC ściąga podatki. Być może cały ten kanał to
    ustawka, ale to chyba mniej wiecej to samo co płaska ziemia. Kuszące,
    ale chyba słabo udowodnione.

    >> Chcesz jeszcze jakieś?
    >> NorthridgeFix
    >> Jessa Jones
    >> STS Telecom
    >> WavePC
    >> KOM-TUMI
    >> i masa innych, małych i dużych, udzielających się na YT z darmową
    > j.w.

    Wiadomo. Jeśli przytocze kolejne 20 to i tak będziesz bredził swoje, to
    już chybna ten etap w życiu, że poglądów nie ma jak zmienić z powodów
    bilogicznych:

    - Dzielenie się wiedzą to idiotyzm.
    - Ludzie tacą przez to klientów.
    - Przez to że Louis dzieli się wiedza, ma klientów, bezczelny cham.
    - Interes mu źle idzie, mimo że mu dobrze idzie.
    - Kraków leży nad morzem.

    Tak trzymaj, ideologia i urojenia są ważniejsze niż jakieś tam głupawe
    fakty, YT to wielkie oszustwo, najwazniejsze jest soline
    przyjanuszowanie schematów. Ja swoje roczniki, a mam wiekszość od lat
    70, Radioelektronika, schowałem w trudno dostępnym miejscu i jak się
    trafi jakiś Rubin z upierniczonym odchylaniem pionowym, to będe jedyny
    na dzielnicy. A zapas grotów do Lutoli, nie ruszony, leży w gotowości od
    lat 90! Jak widzisz jestem zwarty i gotowy. Dałem nawet ogłoszenie w
    Trybunie, pewnie zaraz się zlecą.


  • 56. Data: 2021-06-12 00:37:43
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Jun 2021 00:19:33 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > "Na elektrodzie od samego początku ganiali za porady w dziale RTV
    > argumentując "zabieraniem chleba ciężko pracującym warsztatom", czy
    > jakoś tak. No i trudno właściwe się z tym nie zgodzić."

    I gdzie matołku tutaj stwierdziłem "Luis przymiera głodem"?? To był
    cytat wyłącznie wykazujący w czym jest problem i że rozdawnictwo
    know-how w tutaj określonych przypadkach jest problemem.


    > Czyli zmieniasz linię obrony o 180 stopni. To nie jest źle że
    > dzieli się
    > wiedzą tylko *dlatego* że dziel się wiedzą ma klientów. Straszne.
    > Kto by
    > przypuszczał że lepiej oddać laptopa w ręce kogoś kto coś wie i
    > potrafi
    > to udowodnić publicznie, a nie Janusza z elektrody który zamiast
    > wymienić GPU, zrobi reflowa w 5 minutek i gitara.


    Nie zmieniam żadnej linii obrony tylko punktuje pierdoły jakie
    zmyślasz wymyślając historyjki, z którymi sam później polemizujesz.


    > Ale nie przeceniaj Louisa i magicznego YT. Jak powiedział w jednym
    > z
    > filmów, zyski z YT są śladowe, a 99% klientów przekraczających
    > próg, z

    To ty przeceniasz Luisa a nie ja.


    > Już można?

    Można bo wyraźnie wykazałem, że czego to wynika: z wielu innych
    innych czynników a nie z rozdawnictwa know-how.


    > Po drugiej stronie szalki wisi sobie troll Marek, usilnie starając
    > się
    > wyjaśnić światu że oni wszyscy odbierają sibie chleb, trudno się z
    > tym
    > nie zgodzić. No i są iditami, socialistycznymi wręcz dogłębnie. Kto
    > to
    > widział dzielić się wiedza. Pieprzone lewaki.

    Po drugiej stronie jest matołek, który się naoglądał głodnych
    kawałków na YT o rozdawnictwie know-how. Zaraz pewnie dokona
    konsekwentnego w tym odkrycia, że NDA podpisują idioci.

    > Ja staram się często patrzeć w lustro
    > i w miarę możliwości i wrodzonej skłonności do hipokryzji -
    > stosować tą
    > samą miarę do siebie. Choć z mizernym skutkiem. Ale starania
    > najważniejsze. Polecam.

    ROTFL! No na prawdę to jest dobre w świetle tego co uprawiasz w
    usenecie, masz tupet.
    Wybacz ale tym spowodowałeś, że już resztę głupotek i historyjek
    jakie zmyślasz wycinam i nie chcę mi się ich komentować, dla mnie
    eot.

    --
    Marek


  • 57. Data: 2021-06-12 09:54:33
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/06/2021 00:37, Marek wrote:
    >> "Na elektrodzie od samego początku ganiali za porady w dziale RTV
    >> argumentując "zabieraniem chleba ciężko pracującym warsztatom", czy
    >> jakoś tak. No i trudno właściwe się z tym nie zgodzić."
    > I gdzie matołku tutaj stwierdziłem "Luis przymiera głodem"??

    Nigdzie. To wynik dedukcji, drogi Watsonie.

    > To był
    > cytat wyłącznie wykazujący w czym jest problem i że rozdawnictwo
    > know-how w tutaj określonych przypadkach jest problemem.

    W określonych? Już nie wszystkich?

    Cały świat działa na rozdawnictwie. Nauka i patenty to dwa pierwsze
    przykłady rozdawnictwa know-how.

    Przespałeś chyba kilka epok, od feudalizmu co najmniej.

    >> Czyli zmieniasz linię obrony o 180 stopni. To nie jest źle że dzieli
    >> się wiedzą tylko *dlatego* że dziel się wiedzą ma klientów. Straszne.
    >> Kto by przypuszczał że lepiej oddać laptopa w ręce kogoś kto coś wie i
    >> potrafi to udowodnić publicznie, a nie Janusza z elektrody który
    >> zamiast wymienić GPU, zrobi reflowa w 5 minutek i gitara.
    > Nie zmieniam żadnej linii obrony tylko punktuje pierdoły jakie zmyślasz
    > wymyślając historyjki, z którymi sam później polemizujesz.

    Te historyjki to samo życie. Np. moje, z serwisantami.

    >> Ale nie przeceniaj Louisa i magicznego YT. Jak powiedział w jednym z
    >> filmów, zyski z YT są śladowe, a 99% klientów przekraczających próg, z
    > To ty przeceniasz Luisa a nie ja.

    Ja doceniam. M.in. dzięki jego staraniom jest szansa na right-to-repair.
    Innymi slowy, poza tym że bredzi z YT ma szanse zapisać się w historii
    śiwiata lepiej od Ciebie.

    >> Już można?
    > Można bo  wyraźnie wykazałem, że czego to wynika: z wielu innych innych
    > czynników a nie z rozdawnictwa know-how.

    Cieszę się że poglądy Ci ewoluują. Czyli już nie wszyscy rozdający
    wiedzę to idioci i lewaki?

    >> Po drugiej stronie szalki wisi sobie troll Marek, usilnie starając się
    >> wyjaśnić światu że oni wszyscy odbierają sibie chleb, trudno się z tym
    >> nie zgodzić. No i są iditami, socialistycznymi wręcz dogłębnie. Kto to
    >> widział dzielić się wiedza. Pieprzone lewaki.
    > Po drugiej stronie jest matołek, który się naoglądał głodnych kawałków
    > na YT o rozdawnictwie know-how. Zaraz pewnie dokona konsekwentnego w tym
    > odkrycia, że NDA podpisują idioci.

    Louis podpisał NDA z Apple?

    Słyszałeś kiedyś o clean-room design i dlaczego popychało to
    konkurencyjnośc na wczesnym rynku hardware w USA? Naprawdę, polecam
    poczytać co to jest clean-room.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Clean_room_design

    Na szczęscei, mimo że hameryka ma swoje za uszami, to akurat to jest
    bardzo interesujace poluzowanie twojego NDA i troche przestrzeni do
    oddychania nad korporacyją wersją Januszy z elektrody ich NDA od pralek
    Polar.

    >> Ja staram się często patrzeć w lustro i w miarę możliwości i wrodzonej
    >> skłonności do hipokryzji - stosować tą samą miarę do siebie. Choć z
    >> mizernym skutkiem. Ale starania najważniejsze. Polecam.
    > ROTFL! No na prawdę  to jest dobre w świetle tego co uprawiasz w
    > usenecie, masz tupet.

    O mam. To prawda. Najbardziej to denerwuje wszelakich staruszków którym
    wydaje się że wiek i doświadczenie w łowieniu ryb daje prawo od
    bredzenia od rzeczy i oczekiwania szacunku.

    > Wybacz ale tym spowodowałeś, że już resztę głupotek i historyjek jakie
    > zmyślasz wycinam i nie chcę mi się ich komentować, dla mnie eot.

    Ani jedna historyjka nie była tutaj zmyślona. Samo życie.

    Cieszę się że przestałeś się odnosić merytorycznie. Stare wygi usenetowe
    powinny mieć już stosowny obraz upadku markowych patopoglądów na świat.


  • 58. Data: 2021-06-12 11:11:12
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Marek napisał(a):
    > Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...

    Naprawa jest chyba czymś innym niż odzyskanie danych.
    Naprawić oznacza oddać klientowi produkt z gwarancją działania
    i przy okazji zrobić to w rozsądnym czasie. Odzyskać dane
    z tego co mówią internety również można, jest opcja kopii
    danych w chmurze. Klient dostał taką opcję i pewnie z niej
    nie skorzystał.

    Jak telefon wpadnie do kibla i elektroliza zeżre ścieżki
    raczej ciężko dać gwarancję po naprawie. Klient dał dupy,
    klient ponosi koszta, niech kupi nowe albo sam się buja po serwisach.

    > Co można z tym zrobić by ograniczać takie nieuczciwe działania?

    Apple ani żadna firma nie znajdzie na rynku odpowiedniej liczby
    ludków wyspecjalizowanych w naprawach na poziomie komponentów,
    wiec nie mogą zaoferować takich usług i nic z tym nie można zrobić.


    Skoro gwarantują bezpieczeństwo danych, nie mogą
    jednocześnie dostarczać narzędzi do ich odzyskiwania:)

    Jeśli już mają komuś udostępniać takie narzędzia, to służbom.


  • 59. Data: 2021-07-09 16:08:13
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Apple co-founder Steve Wozniak: 'It's time to recognize the right to repair'
    https://edition.cnn.com/2021/07/09/tech/apple-steve-
    wozniak-right-to-repair-intl-hnk/index.html


    -----
    > nie tylko dotyczy Apple


  • 60. Data: 2021-07-09 18:30:14
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/07/2021 16:08, ąćęłńóśźż wrote:
    > Apple co-founder Steve Wozniak

    "Steve Woźniak? A kto to jest?"

    Jest taka sonda uliczna w USA, nie mogę teraz znaleźc na YT. Wynika z
    niej że Steve Jobs zrobił komputery samodzielnie i sam lutował te
    wszystkie czarne prostokąty. Kogo obchodzi jakiś Steve Woźniak, 100%
    roboty odwalał koleś w czarnym golfie.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: