  • 21. Data: 2010-11-29 20:19:52
    Temat: Re: Klamczuszku Waldusiu.....
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-29 17:55, Waldek Godel pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie
    > "Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu
    > ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni)
    > poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych
    > przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych.

    A teraz Waldus praca domowa, znajdz w mojej wypowiedzi atak,
    klamstwo,kontrowersje.... to tylko dowody jak sie bardzo mylisz robiac
    ludziom wode z mozgu by zajmowali sie nekrofilia

  • 22. Data: 2010-11-29 20:21:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-29 16:37, J.F. pisze:

    > Za kiepskie programy placic nie chca, a porzadne .. moze sie i sprzedaja ?
    > Masz jakies statystyki ile Automap sprzedano na telefony z WM ?

    10-20szt ? Zaloze sie ze liczba Automap PIERWSZEGO tygodnia w appstore
    przekroczy liczbe na WM

  • 23. Data: 2010-11-29 20:24:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-29 19:16, Waldek Godel pisze:

    > http://www.komputerswiat.pl/nowosci/programy/2010/24
    /automapa-ma-juz-pol-miliona-uzytkownikow.aspx

    No i prosze rasowy trol.... nie odroznia automapy na smartphonie od
    automapy na nawigacji.

  • 24. Data: 2010-11-29 23:21:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-29 20:48, Piotr M pisze:

    > No nic dziwnego, po tym aż wreszcie wyszedł model iPhone obsługujący
    > transmisję 3G, to użytkownicy rzucili się w internet jak wygłodniałe
    > młode rekiny.

    Nie mam iPhone i 3G mam w swoim telefonie. Miałam (i mam bo leży w
    szufladzie) też w Sony Ericsson 520i. Nawet wideorozmowy w jednym i
    drugim są.

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-11-30 00:57:25
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 30 lis 2010 00:21, animka pisze:
    > Nie mam iPhone i 3G mam w swoim telefonie. Miałam (i mam bo leży w
    > szufladzie) też w Sony Ericsson 520i. Nawet wideorozmowy w jednym i
    > drugim są.

    Powiem Ci, że ja po pierwszym zachłyśnięciu się (hmm z 6 lat temu?)
    internetem w komórce co sobie jadąc tramwajem brałem udział w aukcji na
    Allegro, co w tym czasie sygnał GG w tym samym tramwaju był równie
    egzotyczny i budził konsternacje :) i po późniejszym okresie
    intensywnego korzystania z Mini Operki, teraz już mam umiarkowane
    kontakty z netem. Nawet maila wyłączyłem bo non stop siedzę przed
    laptopem :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 26. Data: 2010-11-30 01:17:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-30 01:57, Piotr M pisze:

> [...]
    > intensywnego korzystania z Mini Operki, teraz już mam umiarkowane
    > kontakty z netem. Nawet maila wyłączyłem bo non stop siedzę przed

    Mnie się nawet dzisiaj nie chciało w autobusie wyciągnąć z torebki
    telefonu jak dzwonił, bo bałam się, że mi się wyślizgnie z ręki, a
    telefonu szkoda. Dopiero w domu zajrzałam do telefonu. Jak wysiadłam z
    autobusu to zauważyłam, że mam siatkę reklamówkę poszarpaną, w której
    miałam ważne dokumenty, więc dobrze, że tego telefonu z torebki nie
    wyciągnęłam.

    --
    animka

  • 27. Data: 2010-11-30 12:10:58
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):
    > A teraz Waldus praca domowa, znajdz w mojej wypowiedzi atak,
    > klamstwo,kontrowersje....

    Daj spokój, nikomu się nie chce, ty po prostu jesteś nudziarz.

    barum

  • 28. Data: 2010-11-30 13:44:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w
    > mam: autompaę(legalna) słownik(en-pl, ge-pl,encyklopedia, sjp,
    > [...]
    > Napisz prosze co ponadto powinienem zainstalować, takie "must
    > have" razy 47.

    Kazdy "must have" swiadczy o tym ze system jest do d* :-)

    J.

  • 29. Data: 2010-11-30 17:46:34
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w
    >
    > Kazdy "must have" swiadczy o tym ze system jest do d* :-)
    >

    > J.

    nie. i pokazujesz ze masz bardzo ograniczone horyzonty. Wielu
    uzytkowników nie potrzebuje automapy, ale każdy wie co to jest, i
    napweno zastanowi sie czy "to" chce czy nie. słownik niezależnie od
    nazwy też sie mocno przyda ale znowu nie wszystkim. ja natomiast nie
    wyobrażam sobie zebym nie mógł korzystać z serwera ftp. Gdyby tak było
    musiałbym chyba używać kabli i kupić windowsa....

    Wiec jesli tylko traktujesz urządzenie jak komputerek a nie telefon to
    poza automapą wszytko z powyższej listy mozesz pobrać za darmo. Ciekawe
    czy na iPona i androida już też są takie programy

    ToMasz