-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Klakson
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <f...@g...com>
<p...@m...org> <5b9a4074$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
<12o38bj3e353h$.dlg@myjk.org> <pne83a$gbs$1@node1.news.atman.pl>
<qmqyb3hdwre6$.dlg@myjk.org> <pngtp6$50d$1@node1.news.atman.pl>
Date: Mon, 17 Sep 2018 11:55:40 +0200
Message-ID: <v49l63489ew6$.dlg@myjk.org>
Lines: 22
NNTP-Posting-Host: 83.31.137.8
X-Trace: 1537178140 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 670 83.31.137.8:16164
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2067
X-Received-Body-CRC: 1875187872
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639849
[ ukryj nagłówki ]Fri, 14 Sep 2018 20:14:07 +0200, LEPEK
> Wszystko generalnie zależy od obrotów silnika w danym momencie a nie od
> prędkości samochodu. Poza tym ujęcie gazu w samochodzie bez tego
> chwilowego podtrzymania gazu (nie spotkałem się z tym) zawsze spowoduje
> przeniesienie środka ciężkości na przód, co w takim samochodzie, jak na
> filmie (FWD, silnik z przodu może łatwo spowodować nadsterowność i
> wycieczkę do rowu, jeśli się odpowiednio wcześnie i mocno nie skontruje.
> Oczywiście, różne samochody różnie reagują - np. Felicję trudno mi było
> gazem wprowadzić w nadsterowność, ale Corollę już bez problemu.
> Zatem - owszem - ujęcie gazu przy nagłym skręcie przy prędkości
> podróżnej JEST w stanie wyprowadzić sprawny samochód z normalnego toru
> jazdy.
Większość samochodów ma FWD, i jakoś rowy nie są wyściełane wrakami. Jeśli
to byłby taki problem to producenci raczej by to wyłapali. Nadal nie widzę
jak można sprawny samochód wyprowadzić w pole zwykłym szarpnięciem, chyba
że się praktycznie kierownicy nie trzyma.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=