  • Data: 2012-04-21 11:35:53
    Temat: Re: Kitajska elektronika :)
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-19 18:29, Waldemar Krzok pisze:

    > A w
    > przypadku wyjazdu na prawdziwą zagranicę można było kupić chyba 23$.

    W mojej książeczce walutowej ostał się zapis o kupieniu
    46,15 koron szwedzkich.

    Ale można też się było starać o przydział dewiz na wyjazd
    turystyczny. Moja rodzinka składała taki wniosek co roku
    i raz (chyba po 10 latach wnioskowania) dostaliśmy - na
    wyjazd do Jugosławii. Z książeczki walutowej - przydział
    wyniósł 9500 dinarów jugosłowiańskich, czyli ok. 8000
    ówczesnych zł, wg oficjalnego kursu.
    (Jakby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział - Jugosławia,
    mimo że demoludy, miała wymienialną walutę!)

    Pozdrowienia,
    MKi