  • 21. Data: 2011-09-19 13:27:29
    Temat: Re: Kim jest Pszemol?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    John Doe wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zgadza się ze każdy wyznawca/hater nie dostrzegający wad/zalet
    > swego/cudzego to kompletny debil.
    ale czemu na siłę chcesz komuś coś obrzydzać?

    > Moze być zadowolony, ale jak ktoś mu wytknie błędy i wskaże słabe
    > punkty i jak to ten producent go robi w bambuko, a on dalej będzie
    > pieprzył swoje, tzn że nadaję się do zapięcia w kaftan.
    ale co pieprzył w kółko? Że jest zadowolony ze skody? Bo producent dał mu
    silnik 1,2 litra a powinien dać 3 litry?
    Niektórym wystarcza 1,2 litrowy silnik do bycia szczęśliwym posiadaczem
    skody. Co tu uświadamiać?

  • 22. Data: 2011-09-19 13:52:17
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

    Do Ciebie dalej nic nie dociera, spróbuje już ostatni raz, dalej
    faktycznie nie ma sensu, bo mnie od Ciebie nie odróżnią.
    Twój przykład jest nieadekwatny, po pszemolowemu to kupiłbyś
    przepłaconego VW bez radia, gniazdka zapalniczki i wychwałabyś jaki to
    interes życia zrobiłeś i jak świetnie Ci się jeździ. Na to przyszedłby
    kierowca o połowę tańszej Skody z wyposażeniem którego brakowało
    powyżej, a Ty byś go wyśmiewał, że tylko VW jest zajebisty i ma fajne
    logo i w ogóle oni wprowadzają innowacje i są królami szos.

  • 23. Data: 2011-09-19 14:20:50
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    John Doe wrote:
> [...]
    > powyżej, a Ty byś go wyśmiewał, że tylko VW jest zajebisty i ma fajne
    > logo i w ogóle oni wprowadzają innowacje i są królami szos.

    kurde człowieku, nic nie pisałem o Pszemolu. Pisałem tylko, że jesteś
    zwykłym haterem na dodatek z poczuciem misji.
    Miliony ludzi używa htc czy innego samsunga ale nie ma potrzeby
    uświadamiania posiadaczom urządzeń apple'a, jakie to przepłacone gówno
    kupili i co mogli by mieć za mniejsze pieniądze.
    Jeżeli wyciągnąłeś coś innego z mojego pierwszego postu to chyba się
    posłucham mojej sygnaturki i zakończę wątek.

    BTW bez zapalniczki i radia nie może się świetnie jeździć samochodem? Czas
    do lekarza człowieku.

  • 24. Data: 2011-09-19 14:21:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-09-19 15:52, John Doe wrote:
> [...]
    > powyżej, a Ty byś go wyśmiewał, że tylko VW jest zajebisty i ma fajne
    > logo i w ogóle oni wprowadzają innowacje i są królami szos.

    Przedstaw ta sama argumentacje wlascicielom roznych nietypowych
    samochodow, ktore tez nie maja super ficzerow a jednak ich posiadacze sa
    o wiele bardziej zadowoleni niz swiezo upieczony nabywca skody octavii w
    wersji deluxe.
    Moj kontakt z iOS ogranicza sie do ipod touch 2g, jesli cos nie dziala
    jak wspomne ponizej w iphone'ach to sprosuj prosze:

    1. swietny design - nie wiem dlaczego ale wszyscy sciagaja jablkowe
    pomysly ile wlezie. w zdecydowanej wiekszosci sprzetu bez klawiatury
    widac iphona, ciezko zas dopatrzyc sie np, palma TX czy ktoregokolwiek
    ipaqa. Kobitki a i faceci placa sporo za markowe, oryginalne w wygladzie
    ciuchy i galanterie. Damskie buty nie maja goretexu, vibramowych podeszw
    itd a czestko kosztuja wiecej i ciezko obiektywnie z tym polemizowac.
    SGS2 - bylejaki, czysto funkcjonalny design, klapka baterii zamyka sie
    na tyle ciezko, ze w instrukcji dodali info aby uwazac na paznokcie bo
    mozna je sobie polamac....
    2. dopracowany system, user expirience we wspomnianym wyzej ipodzie byl
    na najwyzszym poziome, nic sie nie przycinalo. Kazda funkcja, ktora dal
    Stefan dzialala jak nalezy. Mam teraz N8 i SGSa2. W Nokii chocby glupie
    przewijanie kinetyczne zainstalowanych aplikacji czasami dziala jak zbyt
    mocno skrecone na konusach kolo rowerowe, dopiero gdy skeszuje ikonki
    idzie lepiej, jednak do iOS jeszcze daleko. Wielkim atutem Anny jest
    przewijanie ekranow zgodnie z przedkoscia ruchu palca. No prosze, to
    sztandarowy model Nokii...
    SGS2 - wczesniej zalozylem watek na temat ladowania SGSa podczas
    nawigacji, nawet oryginalna ladowarka nie daje rady bo Samsung cos
    nakombinowal i trzeba zrobic/kupic przelotke. Mam nadzieje, ze ta ktora
    dzisiaj do mnie dotarla zadziala jak nalezy.
    3. Dostepne ficzery: wiele osob nie potrezebuje zapalniczki w
    samochodzie. Dostepne popielniczki tez tylko zajmuja miejsce. Zarowno w
    Nokii jak i SGS2 mam dostepne radio, z ktorego nigdy nie skorzystalem.
    Wiele tanich telefonow to wszystkomajace produkty, ale co z tego jesli
    calosc dziala jakby chciala a nie mogla.
    4. Okrojony, poblokowany system? Zdecydowanej wiekszosci uzytkownikow
    iOS to wystarczy, maja full aplikacji na kazda okazje i nie widza
    potrzeby jailbreakowania. Ja SGS1 zrobilem roota tylko dlatego, zeby
    usunac niedorobke (dobrze znana zreszta) zwiazana z fixem GPSa. Samsung
    do tej pory nie rozwiazal problemu a wydaje sie byc softwareowy.

    To tylko kilka rzeczy, ktore przyszly mi do glowy na szybko. Jestem w
    stanie zrozumiec ze ktos jest zadowolony z urzadzenia ktore nabyl a
    pozorne niedostatki nie stanowia dla niego problemu poniewaz i tak nie
    korzystalby z brakujacych funkcji.
    Nie ustosunkowuje sie jednak do merytorycznych bledow w wypowiedziach
    Pszemola ;]
    Zdorowko

  • 25. Data: 2011-09-19 14:32:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wspomne ponizej w iphone'ach to sprosuj prosze:
    >
    > wszyscy sciagaja jablkowe pomysly ile wlezie

    Tak smialy kwantyfikator, wystarczy by reszty nie analizowac.

  • 26. Data: 2011-09-19 14:33:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > BTW pisze się 'wyznawcą" ;)
    ano

  • 27. Data: 2011-09-19 15:02:22
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tak smialy kwantyfikator, wystarczy by reszty nie analizowac.

    Niby tak, ale spojrzmy na rynek:
    -Samsung; nie bez przyczyny ma problem z pozwami cala idea jest
    sciagnieta z iphone plus system, ktory tez nie powstal z powietrza.
    Dziwnym trafem uzywa sie paluchow, cala idea pracy tez jest bardzo zblizona.
    -Nokia - nadrabia zaleglosci ale cos slabo jej to idzie
    -Microsoft - ze ze swoim WP7 cofnal sie naprawde daleko chyba do iOS 1.0
    wyrzucajac nawet copy/paste
    -HTC, mozesz sie oczywiscie ze mna nie zgadzac ale dla mnie to nadal
    potomek iOSa. Przed pojawieniem sie iphonea tlukli jednak inne urzadzenia.

    Ktora firma z niewymienionych powyzej trzyma sie swojego oryginalnego
    pomyslu, ktory nie pokrywa sie z ideologia Apple, a jesli sie pokrywa to
    powstaw wczesniej?
    Nawet pomysl na App Story jakos tak nagle wszystkim przyszedl do glowy... ;]
    Nie jestem fanem Apple, wydaje mi sie jednak ze Stafan mial ogromy wklad
    w ksztalt i sposob korzystania z obecnych smartfonow.
    Idealnym przykladem sa takze tablety, ktore wczesniej gdzies tam sobie
    malutkiej niszy istnialy a teraz kazdy producent chce je miec w swoim
    portfolio pomimo tego, ze wiele osob m.in. tutaj uwaza je za calkowicie
    bezuzyteczne.

  • 28. Data: 2011-09-19 15:06:41
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 17:02:22 +0200, atm napisał(a):

    > -HTC, mozesz sie oczywiscie ze mna nie zgadzac ale dla mnie to nadal
    > potomek iOSa. Przed pojawieniem sie iphonea tlukli jednak inne urzadzenia.

    taaa... oczywiście..
    główna zmiana, to przerobienie systemu pod palcowość, co nie zawsze jest
    dobre.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 29. Data: 2011-09-19 15:09:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-09-19 17:06, Waldek Godel wrote:

    > taaa... oczywiście..
    > główna zmiana, to przerobienie systemu pod palcowość, co nie zawsze jest
    > dobre.

    Pewnie, ze nie zawsze. Nie twierdze, ze wszyskie zmiany sa na lepsze.
    A przy okazji, to jest ciekawostka: http://i.imgur.com/aLGOQ.jpg

  • 30. Data: 2011-09-19 15:16:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Niby tak, ale spojrzmy na rynek:
    > -Samsung; nie bez przyczyny ma problem z pozwami cala idea jest sciagnieta
    > z iphone plus system, ktory tez nie powstal z powietrza.

    Znaczy twierdzisz, ze buchneli system ajfonowi? Znow smiala teza.

    > Dziwnym trafem uzywa sie paluchow, cala idea pracy tez jest bardzo
    > zblizona.

    Ale chcesz nam powiedziec, ze uzywanie palcy to patent ogryzka?

    > -Nokia - nadrabia zaleglosci ale cos slabo jej to idzie

    Dajesz stary, dajesz, z tymi smiesznymi ogolnikami.

    > -Microsoft - ze ze swoim WP7 cofnal sie naprawde daleko chyba do iOS 1.0
    > wyrzucajac nawet copy/paste

    Tak, tak.

    > -HTC, mozesz sie oczywiscie ze mna nie zgadzac ale dla mnie to nadal
    > potomek iOSa. Przed pojawieniem sie iphonea tlukli jednak inne urzadzenia.

    Ale zauwazyles, ze pszemolisz sugerujec jakoby caly postep stefek napedzal?
    Przeczytaj co piszesz.

    > Ktora firma z niewymienionych powyzej trzyma sie swojego oryginalnego
    > pomyslu, ktory nie pokrywa sie z ideologia Apple, a jesli sie pokrywa to
    > powstaw wczesniej?

    I co, mamy teraz Tobie z kolei udowadniac, jak duzo stefan zerznol????

    LITOSCI!!!!!! Poczyta archiwum, sie douczy.

    > Nawet pomysl na App Story jakos tak nagle wszystkim przyszedl do glowy...
    > ;]

    O nawet sklepy internetowe to pomysl apple.

    > Nie jestem fanem Apple

    fcale