    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kim jest Pszemol?
    Date: Mon, 19 Sep 2011 17:30:30 +0200

    On 2011-09-19 17:16, Ghost wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy twierdzisz, ze buchneli system ajfonowi? Znow smiala teza.

    Wcale tego nie twierdze. Twierdze natomiast, ze obecne smartfony i
    tablety sa mocno inspirowane wyrobami Apple.

    > Ale chcesz nam powiedziec, ze uzywanie palcy to patent ogryzka?

    Nie wnikam w patenty, choc pamietam, ze poczatkowo inni producenci mieli
    problem ze stosowaniem wielodotyku.

    > Dajesz stary, dajesz, z tymi smiesznymi ogolnikami.

    Kazda z Twoich wypowiedzi jest ogolnikiem, nie przedstawiles zadnego
    realnego argumentu...

    > Tak, tak.

    > Ale zauwazyles, ze pszemolisz sugerujec jakoby caly postep stefek
    > napedzal? Przeczytaj co piszesz.

    Czy tak nie jest, nie pisze, ze Stefan wszystko wymyslil. Byc moze czesc
    rozwiazan buchnal lub kupil. Faktem natomiast jest, ze te wszystkie
    rozwiazania zebral w postaci jednego systemu i urzadzenia, ktore w
    bardzo dobry sposob wypromowal. Zrobil to tak dobrze, ze ludzie lykneli
    smartfon nawet bez copy/paste czy mmsow. Jak dla mnie jest to prawdziwa
    sztuka. Inni producenci wtykaja te swoje zapalniczki, popielniczki itd
    ale jakos nie spowodowali takiej rewolucji jak Stefan.

    > I co, mamy teraz Tobie z kolei udowadniac, jak duzo stefan zerznol????

    Nie bronie czystych lapek Stefana.

    > LITOSCI!!!!!! Poczyta archiwum, sie douczy.

    > O nawet sklepy internetowe to pomysl apple.

    Ehhh

    > fcale

    No tak, tylko mnie nie stac ;]