  • 1. Data: 2011-11-19 14:41:06
    Temat: Kim jest Jerzy Dombczak?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Czy Jerzy Dombczak, to postać z filmu, czy też osoba fizyczna?
    Tak czytam i czytam posty tego Pana i nie wiem, czy jest ekspertem, czy też
    pisze, żeby pisać...

  • 2. Data: 2011-11-19 16:30:28
    Temat: Re: Kim jest Jerzy Dombczak?
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-19 15:41, Jacek pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Czy Jerzy Dombczak, to postać z filmu, czy też osoba fizyczna?
    > Tak czytam i czytam posty tego Pana i nie wiem, czy jest ekspertem, czy też
    > pisze, żeby pisać...

    Wazne zeby tresc byla tresciwa, nawet jakbym sie podpisal bog ojciec to
    nie ma to zadnego znaczenia dla sprawy postow na grupie dyskusyjnej.

  • 3. Data: 2011-11-19 16:37:53
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message
    > Tak czytam i czytam posty tego Pana i nie wiem, czy jest ekspertem, czy też
    > pisze, żeby pisać...

    https://groups.google.com/groups/profile?hl=en&enc_u
    ser=R6uALBAAAAAnobaTXjp_4EMidTCse9dy

    musze komentowac?

  • 4. Data: 2011-11-19 17:45:03
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-19 17:37, m4rkiz pisze:
    > "Jacek" <a...@o...pl> wrote in message
    >
    > https://groups.google.com/groups/profile?hl=en&enc_u
    ser=R6uALBAAAAAnobaTXjp_4EMidTCse9dy

    > musze komentowac?

    Jebany UBek.

  • 5. Data: 2011-11-19 18:22:53
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    nie mam nic do JD, ale na grupie programming objawił się też jakiś uczony
    piszący z gazety.pl...

  • 6. Data: 2011-11-19 19:13:29
    Od: szymon <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy Jerzy Dombczak, to postać z filmu, czy też osoba fizyczna?
    > Tak czytam i czytam posty tego Pana i nie wiem, czy jest ekspertem, czy też

    O ile kojarze dobrze to dawny Rysio (212.109.147.62).

    Pozdr,
    Szymon

  • 7. Data: 2011-11-19 20:12:49
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    http://jerzy.u.re.pl/var/ifiles/dd/56/orgin_9aa86333
    b7cef8e7f721d490ffd43fdc.jpg

  • 8. Data: 2011-11-19 21:00:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jerzy,

    Saturday, November 19, 2011, 6:45:03 PM, you wrote:

    [...]

    > Jebany UBek.

    *PLONK!* - kolejna zmiana adresu nie pomoże - KF jest cierpliwy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-11-19 22:17:03
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 19-11-2011 20:13, szymon pisze:

    > O ile kojarze dobrze to dawny Rysio (212.109.147.62).
    >
    > Pozdr,
    > Szymon

    łoojezu, przeciez to jest Mietek Tarnawski z Zielonej Góry znany m.in.
    naprawiacz/odblokowywacz bramek voipowych. niegdyś producent klona (w
    sumie poprawionej wersji) themaxowego uld znanego jako magicbox. swego
    czasu pobanowany gdzie sie da.

  • 10. Data: 2011-11-20 13:33:14
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 19 Nov 2011 19:22:53 +0100, identifikator: 20110701 napisał(a):

    > nie mam nic do JD, ale na grupie programming objawił się też jakiś uczony
    > piszący z gazety.pl...

    Masz na myśli tę osobę:

    http://groups.google.com/group/pl.praca.dyskusje/bro
    wse_thread/thread/e597d627d8c1333c