  • 11. Data: 2011-11-20 13:44:41
    Temat: Re: Kim jest Jerzy Dombczak?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Masz na myśli tę osobę:
    > http://groups.google.com/group/pl.praca.dyskusje/bro
    wse_thread/thread/e597d627d8c1333c

    nie, tego który generuje wnioski na grupie, poczułem się jak na laborce...

    a o kierowniku to prawda, największemu wrogowi takiego debila nie życzę...

  • 12. Data: 2011-11-20 13:47:19
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    przykład: jest sobie szafa krosownicza z patchkordami... w takiej szafie
    ogólnie rzecz biorąc jest bałagan... czy Waszym zdaniem układanie kabli tak,
    żeby jedne wychodziły z lewej (te od 1-25) drugie (od 25 do 50) z prawej i
    pionami do góry to dobry pomysł? ja uważam, że debilny, ale nie mam poparcia
    w swoim poglądzie... i muszę jak to się mówi strzelać z d...

  • 13. Data: 2011-11-20 22:39:46
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 19-11-2011 20:13, szymon pisze:

    > O ile kojarze dobrze to dawny Rysio (212.109.147.62).
    >
    > Pozdr,
    > Szymon

    łoojezu, przeciez to jest Mietek Tarnawski z Zielonej Góry znany m.in.
    naprawiacz/odblokowywacz bramek voipowych. niegdyś producent klona (w
    sumie poprawionej wersji) themaxowego uld znanego jako magicbox. swego
    czasu pobanowany gdzie sie da.

    najwyrazniej mialem, racje bo mi kasuje posty. co za czubek.

  • 14. Data: 2011-11-20 22:50:25
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    Zal ci dupe sciska pizdo niedojebana ?

  • 15. Data: 2011-11-20 23:07:51