  • Data: 2010-12-12 22:41:31
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-12 20:35, Waldek Godel pisze:

    > Bardzo wielu użytkowników iPhone używa go jak najdurniejszego telefonu, bo
    > z takich się przesiedli. 27% wszystkich iPhone nigdy nie pobrało ani jednej
    > aplikacji z AppStore.

    Tak mało? IMO powinno to być z połowa. ALe biorąc pod uwagę, że 90%
    użyszkodników Symbiana i z 80% WM postąpiło w ten sam sposób, nalezy to
    traktować jako sukces.

    Waldek, cały czas patrzysz na rynek urządzeń mobilnych swoimi oczami.
    Nie raz Ci tłumaczyłem, że takich jak TY, ja i podobnych jest może 5% w
    populacji. Wszyscy inni chcą mieć działające urządzenie. KOniec.Kropka.

    > Do tej pory osoby antytechniczne które musiały mieć dostęp do maila
    > kupowały Blackberry. Teraz sporo z nich przesiadło się na iPhone, bo im
    > wmówiono, że jest jeszcze łatwiejszy, piękniejszy itp... bzdura, nie jest
    > łatwiejszy. Statystyczny użytkownik iPhone polegnie na konfiguracji poczty.
    > To już nawet nowe nokie są lepsze pod tym względem - nie podoba mi się to
    > rozwiązanie, ale to działa - w 90% przypadków potrzebujesz tylko swój adres
    > e-mail i hasło, żeby skonfigurować pocztę.

    Dopiero nowe nokie, gdzieś mniej więcej od roku, mają ten ficzer.
    Wcześniej bez doktoratu z informatyki albo 20 lat w zawodzie nie
    skonfigurowałeś w symbianie klienta poczty.
    A iPoo konfiguruję telefonicznie (czyli mówię misiowi co ma zrobić)
    przez 2 minuty. Nawet jak ma konto na wp.pl :-P