  • Data: 2009-06-12 09:05:35
    Temat: Re: Kilka pyta ad. tv cyfrowej.
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0s2vi$4u1$1@news.onet.pl...

    > Nie istotne, nie trawię tego typu kina i już.
    > Obejrzałem kilka filmów współcześnie zrobionych i wystarczy.

    Ciekawe że zazwyczaj w swoich postach ganisz innych za generalizowanie i
    nawet w tym wątku tak robisz, sobie za to zostawiasz jak zawsze prawo do
    opinii uogólniających, bezsensownych i jak to często u ciebie bezpodstawnych
    " bo ja nie lubię i już".

    Zapewne pomagasz bardzo innym takimi wypocinami rodem z piaskownicy,
    obejrzyj coś co produkują dziś rosjanie a dopiero potem wydawaj opinie. To
    że ty jesteś ignorantem to nie znaczy że inni muszą iść twoim sladem.