  • 41. Data: 2011-06-17 19:57:41
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    news:ax4npjx02t56.dlg@lepper.institute.com...

    > po czym wnosisz drogi Watsonie? Pisali w Bravo Girl?
    > Bo na filmie nie ma ŻADNYCH oznakowań, że to pas do jazdy na wprost.
    > Jest to tym wyraźniejsze, że prawy pas (do skrętu w prawo) jest oznakowany
    > bardzo wyraźnie. Zatem ze środkowego pasa można skręcić zarówno w prawo
    > jak
    > i w lewo. Zwłaszcza, że pasów jest więcej, więc można to zrobić bez
    > zajeżdżania drogi innym pojazdom (chyba, że ktoś dosyć desperacko zmienia
    > pasy podczas skrętu, tak jak kierownik nagrywający ten film)

    No tu akurat trudno by było jechać w prawo przez tą wymalowaną wysepkę...

    Pzdr
    Paweł

  • 42. Data: 2011-06-17 19:59:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w <news:4k4nv65fvr6u1520s4mbd9i6mpjngt4s2v@4ax.com>:

    > Fri, 17 Jun 2011 19:41:32 +0200, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'

    > Według czego mają pierwszeństwo?

    A dlaczego mnie się pytacie (Ty i Kuba) -- nic was w dupę nie gryzie?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 43. Data: 2011-06-17 20:05:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > A dlaczego mnie się pytacie (Ty i Kuba) -- nic was w dupę nie gryzie?

    bo to Ty wysunąłeż teze, która mnie zaciekawiła :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 44. Data: 2011-06-17 20:17:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kuba (aka cita) w <news:itg50v$lrd$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > bo to Ty wysunąłeż teze, która mnie zaciekawiła :P

    Nienienie, to Stefana teza, ja tylko rozwinąłem to co on napisał :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 45. Data: 2011-06-17 20:17:54
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał

    > Nowość żadna. Zgłaszaj policji.

    LOL, juz widze jak policja sie tym przejmie.

    Szczegolnie ze takie nagranie to pewnie nie jest zaden material dowodowy.

    Protz

  • 46. Data: 2011-06-17 20:27:27
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Tomek wrote:
    > No to czekam na komentarze:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU

    Najpierw poznaj PoRD i odróżnij skrzyżowanie od wjazdu na parking.

    > http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4

    Jeździsz w sposób niebezpieczny i stwarzający zagrożenie. I ty chcesz jeszcze
    kogoś pouczać?

    > http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU

    Należy ci się mandat i 2pkt za jazdę lewym pasem gdy możesz jechać prawym,

    > T.

    Twierdziłeś (tu, na twej grupie), że jeździsz zawsze zgodnie z przepisami. Otóż
    nie -- złamałeś przepisy na 2 z 3 ww filmików przy czym jeden raz w zdecydowanie
    poważny i chamski sposób.

    \SK

  • 47. Data: 2011-06-17 20:29:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" w <news:itg4eh$j74$3@node2.news.atman.pl>:

    > skrzyżowanie
    > (nieszczęśnie zorganizowane) opuścił na jednym cyklu jeden
    > pojazd więcej.

    Ale jesteś pewien, że jeden więcej a nie na przykład tyle samo, albo dwa
    mniej? :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 48. Data: 2011-06-17 20:35:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 19:57:14 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Ja wnoszę po tym, że wewnętrzny, którym jechał autor wątku ma swoja
    > kontynuację na wprost - co widać na filmie, oraz można o tym przeczytać w
    > komentarzu.
    >
    > Masz Waldusiu podkreślone znakami ^^ to co sam zauważyłeś -- nie ma znaków,
    > w lewo tylko z najbardziej lewego, oraz podkreślone znakami ~~ to co Ci się
    > wydawało (znaczy autor wcale nie musiał chcieć skręcić...)h

    Piłeś - nie serfuj.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 49. Data: 2011-06-17 20:37:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sebastian Kaliszewski w <news:mtisc8-ces.ln1@bozon.softax.pl>:

    > Najpierw poznaj PoRD i odróżnij skrzyżowanie od wjazdu na parking.

    Ciekawe, co tam robił mały D-1

    > Jeździsz w sposób niebezpieczny i stwarzający zagrożenie. I ty chcesz jeszcze
    > kogoś pouczać?

    Bo my ze szwagrem to zawsze ze środkowego pasa tniemy w lewo, bo jesteśmy z
    prawej strony w stosunku do tego z lewego pasa i w razie czego to
    pierwszeństwo z prawej jest przecież

    > Należy ci się mandat i 2pkt za jazdę lewym pasem gdy możesz jechać prawym,

    Taaa, przepisy mówią co innego -- jezdnie są rozdzielone

    > Twierdziłeś (tu, na twej grupie), że jeździsz zawsze zgodnie z przepisami. Otóż
    > nie -- złamałeś przepisy na 2 z 3 ww filmików przy czym jeden raz w zdecydowanie
    > poważny i chamski sposób.

    No to pokaż które przepisy zostały złamane i przez kogo -- możesz skupić sie
    na drugim filmiku

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 50. Data: 2011-06-17 20:40:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:ric22y90mzvk$.dlg@lepper.institute.com>:

    > Piłeś - nie serfuj.

    Zastosuj sie Walduś w takim razie, i wróć jak wytrzeźwiejesz i przeczytasz
    PoRD

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]