eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Kilka filmików o ... na drodze
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 163

  • 31. Data: 2011-06-17 19:38:35
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 19:30:38 +0200, Shrek napisał(a):

    >> Yaris na rondzie jechał całkiem prawidłowo.
    >
    > Nie. Jechał z pasa do jazdy na wprost. Ale IMHO nie ma się czym podniecać.

    po czym wnosisz drogi Watsonie? Pisali w Bravo Girl?
    Bo na filmie nie ma ŻADNYCH oznakowań, że to pas do jazdy na wprost.
    Jest to tym wyraźniejsze, że prawy pas (do skrętu w prawo) jest oznakowany
    bardzo wyraźnie. Zatem ze środkowego pasa można skręcić zarówno w prawo jak
    i w lewo. Zwłaszcza, że pasów jest więcej, więc można to zrobić bez
    zajeżdżania drogi innym pojazdom (chyba, że ktoś dosyć desperacko zmienia
    pasy podczas skrętu, tak jak kierownik nagrywający ten film)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 32. Data: 2011-06-17 19:41:32
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Stefan Szczygielski w <news:itg2lp$ibd$1@news.onet.pl>:

    > W dniu 17.06.2011 19:20, Kuba (aka cita) pisze:
    >>> W dniu 17.06.2011 15:15, Tomek pisze:
    >>>> http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4 (filmik 2)
    >>> Szczerze? Ja tu widzę Yarisa zmieniającego pas na skrzyżowaniu
    >> oznakowanie poziome dla Ciebie nie ma większe znaczenia, prawda?

    > Przyjrzyj się uważnie - zmienia pas w miejscu przerywanych kresek.

    I te przerywane kreski maja pierwszeństwo przed wszystkimi innymi znakami i
    przepisami, a jedynie nie maja pierwszeństwa przed poleceniami osób
    uprawnionych do kierowania ruchem


    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]


  • 33. Data: 2011-06-17 19:41:45
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>

    W dniu 2011-06-17 15:15, Tomek pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU
    > http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4
    > http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU
    > T.

    zmniejszałeś jakość do yt? Bo ciężko odczytać tablice w tych filmików


  • 34. Data: 2011-06-17 19:44:45
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Jun 2011 19:41:32 +0200, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > I te przerywane kreski maja pierwszeństwo przed wszystkimi innymi znakami i
    > przepisami,

    Według czego mają pierwszeństwo?


  • 35. Data: 2011-06-17 19:50:29
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-17 17:25, AZ pisze:

    >>> Na drugim pieknie sie zachowales
    >> czyli co konkretnie zlego zrobil?
    > Przyspieszyl by utrudnic gosciowi wbicie sie na rondo.

    Pomijam (naprawdę), że koleś wbijał z pasa z którego nie mógł,
    ale tam jeśli tak kilku nie zrobi zmniejsza się przepustowość
    ronda (można zająć 3 pasy na rondzie i opróżnić rondo za sobą)
    ... A to, że zachował się jak ostatnia kurwa, tj JA STOJĘ W
    KORKU TO TY TEŻ POSTOISZ, to fakt. Klasyczna pizda regulująca
    ruch "dla PORD" nawet wtedy jak skrzyżowanie jest źle zorganizowane.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!
    P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)


  • 36. Data: 2011-06-17 19:51:12
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał w
    wiadomości news:itg2lp$ibd$1@news.onet.pl...
    >W dniu 17.06.2011 19:20, Kuba (aka cita) pisze:
    >>> W dniu 17.06.2011 15:15, Tomek pisze:
    >>>> http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4 (filmik 2)
    >>> Szczerze? Ja tu widzę Yarisa zmieniającego pas na skrzyżowaniu
    >> oznakowanie poziome dla Ciebie nie ma większe znaczenia, prawda?
    >
    > Przyjrzyj się uważnie - zmienia pas w miejscu przerywanych kresek.

    hmm, no przyglądnąłem sie uważnie i faktycznie są przerywane kreski, ale IMO
    rozstrzygające byłyby tu znaki pionowe przed rondem wskazujące na to które
    pasy służą do jazdy w któym kierunku, bo wg mnie te przerywane kreski nie są
    po nic innego jak po to, zeby umożliwić wjazd na rondo dla pojazdów
    nadjeżdzających z prawej. Yariska jedzie i ma cały czas linie ciągłą i tylko
    na tym pasie ruchu jest przerywana bo nie możnaby wjechac na rondo z prawj
    strony inaczej niż skręcając w prawo. Wg mnie nie upoważnia to yariski do
    zmiany pasa - ale pytanie czy bylo coś namalowane przed rondem, bo
    faktycznie sytuacja chyba nie jest jednoznaczna.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka



  • 37. Data: 2011-06-17 19:51:48
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-17 17:43, marek pisze:
    >> Przyspieszyl by utrudnic gosciowi wbicie sie na rondo.
    > to gos utrudnil jemu prawidlowa jazde. masz jakis problem z tym ?

    Myślisz, że PRAWIDŁOWA jazda to przyspieszanie byleby tylko
    nieprawidłowo jadącemu8 manewr się nie udał ?

    Klasyczne kurwa na podwójnych ciągłych ... fotoradar na 70 ...
    pajac przed tobą zwalnia do 40 - huj cie strzela, bo to kolejny
    raz, więc "korzystasz" i wyprzedzasz na podwójnej ciągłej pojeba
    - i on wtedy ciśnie gaz jak popierdolony ...

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!
    P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)


  • 38. Data: 2011-06-17 19:52:56
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>


    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:110617.194132.pms.2257@int.dyndns.org.invalid..
    .
    > Stefan Szczygielski w <news:itg2lp$ibd$1@news.onet.pl>:
    >
    >> W dniu 17.06.2011 19:20, Kuba (aka cita) pisze:
    >>>> W dniu 17.06.2011 15:15, Tomek pisze:
    >>>>> http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4 (filmik 2)
    >>>> Szczerze? Ja tu widzę Yarisa zmieniającego pas na skrzyżowaniu
    >>> oznakowanie poziome dla Ciebie nie ma większe znaczenia, prawda?
    >
    >> Przyjrzyj się uważnie - zmienia pas w miejscu przerywanych kresek.
    >
    > I te przerywane kreski maja pierwszeństwo przed wszystkimi innymi znakami
    > i
    > przepisami, a jedynie nie maja pierwszeństwa przed poleceniami osób
    > uprawnionych do kierowania ruchem


    znaczy sie co masz na mysli?
    Jeśli przed rondem było oznakowanie kierunkowe dla danych pasów to wtedy
    żadne kreski na rondzie tego nie zmieniają.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka



  • 39. Data: 2011-06-17 19:55:30
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-17 19:30, Shrek pisze:

    >>> http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU
    >>> http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4
    >>> http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU
    >>> T.
    >> Yaris na rondzie jechał całkiem prawidłowo.
    > Nie. Jechał z pasa do jazdy na wprost. Ale IMHO nie ma się czym
    > podniecać.

    Dokładnie - przejechał, nie zabił, nie potrącił, nie
    przerysował, a jakiegoś frustrata huj strzelił, że skrzyżowanie
    (nieszczęśnie zorganizowane) opuścił na jednym cyklu jeden
    pojazd więcej.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!
    P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)


  • 40. Data: 2011-06-17 19:57:14
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:ax4npjx02t56.dlg@lepper.institute.com>:

    > Dnia Fri, 17 Jun 2011 19:30:38 +0200, Shrek napisał(a):

    >>> Yaris na rondzie jechał całkiem prawidłowo.
    >> Nie. Jechał z pasa do jazdy na wprost. Ale IMHO nie ma się czym podniecać.

    > po czym wnosisz drogi Watsonie? Pisali w Bravo Girl?
    > Bo na filmie nie ma ŻADNYCH oznakowań, że to pas do jazdy na wprost.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Jest to tym wyraźniejsze, że prawy pas (do skrętu w prawo) jest oznakowany
    > bardzo wyraźnie. Zatem ze środkowego pasa można skręcić zarówno w prawo jak
    > i w lewo. Zwłaszcza, że pasów jest więcej, więc można to zrobić bez
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~
    > zajeżdżania drogi innym pojazdom (chyba, że ktoś dosyć desperacko zmienia~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > pasy podczas skrętu, tak jak kierownik nagrywający ten film)

    Ja wnoszę po tym, że wewnętrzny, którym jechał autor wątku ma swoja
    kontynuację na wprost - co widać na filmie, oraz można o tym przeczytać w
    komentarzu.

    Masz Waldusiu podkreślone znakami ^^ to co sam zauważyłeś -- nie ma znaków,
    w lewo tylko z najbardziej lewego, oraz podkreślone znakami ~~ to co Ci się
    wydawało (znaczy autor wcale nie musiał chcieć skręcić...)h


    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 10 ... 17


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: