  • 21. Data: 2011-06-17 18:04:18
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > to gos utrudnil jemu prawidlowa jazde. masz jakis problem z tym ?

    W jaki sposób utrudnił?

  • 22. Data: 2011-06-17 18:07:59
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-17 15:15, Tomek pisze:
    > No to czekam na komentarze:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU
    > http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4
    > http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU
    > T.

    Widzę, ze masz gorączę wibitną, bo kupiłem sobie nowy gadżet. OK, spoko,
    też tak miałem z lustrzanką niedawno. Ale weź już odpuść co ? ;)
    Jeździsz przeciętnie, Twoja zawiętość i szeryfowanie wyłazi każdą dziurą
    dosłownie (yaris), o lewym pasie już nawet nie wspominam. A co było
    takiego specjalnego w pierwszym filmiku ? bulwersujesz się bo ktoś śmiał
    Cię wyprzedzić ? ile ty masz lat człowieku ?

    Znajdź sobie jakieś inne hobby, bo jeszcze się wrzodów nabawisz.

  • 23. Data: 2011-06-17 18:12:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-17 15:15:57 +0200, "Tomek" <k...@w...pl> said:

    > No to czekam na komentarze:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU

    Ktoś zajechał (prawie) drogę samochodowi jadęcemu lewym pasem.
    Ale grozy nie ma - to normalne w ruchu.

    > http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4

    Tu ten pan z małego srebrnego jechał jak pizda, bo za wolno i dlatego
    stworzył kolizyjną sytuację.
    Powinien jeździć szybciej.

    > http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU

    Tu dwie pizdy jadą lewym pasem i nie zachowują dobrych odstępów,
    stwarzając groźną sytuację.

    Poza tym we wszytkich 3 filmach nie ma głosu, a niebo jest wyżarte -
    gość powinien popracować nad ustawieniami kamery.

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-06-17 18:14:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-17 16:55:40 +0200, news-gazeta <n...@n...pl> said:

    > Nie sluchaj tych frajerów co komentują.

    Notujemy, komentujący filmy to jacyś...

    > Co do filmików - takie...(ciach komentarz).

    Czyli jesteś frajerem, bo skomentowałeś....

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-06-17 19:03:07
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-17 15:15, Tomek pisze:
> [...]

    No cóż, sfilmowałeś trzech kutasów (trzy pizdy).
    Nowość żadna. Zgłaszaj policji.

    JK

  • 26. Data: 2011-06-17 19:08:13
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 17.06.2011 15:15, Tomek pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4 (filmik 2)

    Szczerze? Ja tu widzę Yarisa zmieniającego pas na skrzyżowaniu z
    sygnalizacją świetlną, sygnalizującego dużo wcześniej swój zamiar,
    następnie skręcającego i Ciebie próbującego nie wiedzieć czemu wjechać
    mu w bok nawet już całkiem po zajęciu przez niego pasa ruchu.

    Skręcanie w ten sposób nie jest może najszczęśliwsze ale w tej
    konkretnej sytuacji miał by klepany bok za Twoje pieniądze i nawet nie
    widzę podstawy wlepienia mu za coś mandatu. Już abstrahując od tego, że
    jeśli bardzo Ci zależało na zajęciu prawego pasa trzeba było po prostu
    pojechać za nim...

    S.

  • 27. Data: 2011-06-17 19:19:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 15:15:57 +0200, Tomek napisał(a):

    > No to czekam na komentarze:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU
    > http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4
    > http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU
    > T.

    Yaris na rondzie jechał całkiem prawidłowo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 28. Data: 2011-06-17 19:20:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał w
    wiadomości news:itg1lu$et4$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zależało na zajęciu prawego pasa trzeba było po prostu pojechać za nim...

    oznakowanie poziome dla Ciebie nie ma większe znaczenia, prawda?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 29. Data: 2011-06-17 19:25:13
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 17.06.2011 19:20, Kuba (aka cita) pisze:
    > oznakowanie poziome dla Ciebie nie ma większe znaczenia, prawda?

    Przyjrzyj się uważnie - zmienia pas w miejscu przerywanych kresek.

    S.

  • 30. Data: 2011-06-17 19:30:38
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-06-17 19:19, Waldek Godel pisze:

    > Yaris na rondzie jechał całkiem prawidłowo.

    Nie. Jechał z pasa do jazdy na wprost. Ale IMHO nie ma się czym podniecać.

    Shrek.