  • 141. Data: 2011-06-22 17:08:38
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    'Tom N' wrote:

    > "Jako zasadę należy przyjąć powtarzanie przed każdym skrzyżowaniem wzdłuż
    > trasy z pierwszeństwem znaków D-1 o zmniejszonych wymiarach (pkt 5.2.1.1);
    > można ich nie powtarzać, jeśli odległość między skrzyżowaniami jest nie
    > wieksza od 50 m"
    >
    > A teraz Sebastian pokaże przepis, że D-1 o zmniejszonych wymiarach można
    > stawiać /gdziekolwiek/ na drodze z pierwszeństwem

    Czy można czy nie można nie ma tu znaczenia. To miejsce można znaleźć na
    zdjęciach lotniczych -- no i z tych rzekomych dwu skrzyżowań jedno jest zwykłym
    wjazdem na posesję a drugie z drogą nieutwardzoną (kawałek utwardzony ma mniej
    niż 20m).

    > [ciach wycieczki ad personam]

    > ^^^^^^^^

    > Ależ to jest piękne -- nie znajduję w KW zapisu, że za nagrywanie, i pisanie
    > na usenecie o tym nagraniu jest jakaś kara -- tylko nie pisz o /próbie/
    > zabójstwa, bo to z KK jest ;P

    Nie udawaj że nie rozumiesz. Nie chodzi o nagrywanie tylko wpieprzani się na nie
    swój pas pod nadjeżdżający samochód i usiłowanie wymuszenia na nim
    pierwszeństwa. Masz wykroczenie przeciwko bezpieczeństwu w ruchu lądowym.

    \SK

  • 142. Data: 2011-06-22 20:29:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sebastian Kaliszewski w <news:c4d9d8-mlm.ln1@bozon.softax.pl>:

    > Czy można czy nie można nie ma tu znaczenia.

    O nie kochaniutki, albo rozmawiamy o tym kto jest ormowcem, oraz kto się ma
    douczyć przepisów, albo sobie luźno dywagujemy o rzeczach bez znaczenia --
    Ty Jasiu wybrałeś najpierw bramkę A -- a teraz wybierasz bramkę B.

> [...]
    > wjazdem na posesję a drugie z drogą nieutwardzoną (kawałek utwardzony ma mniej

    Nie mam zamiaru szukać -- pokażesz co znalazłeś czy dalej będziesz pianę
    toczył w odpowiedzi na moje pytanie co tam D-1 robi?

> [...]
    > swój pas pod nadjeżdżający samochód i usiłowanie wymuszenia na nim
    > pierwszeństwa. Masz wykroczenie przeciwko bezpieczeństwu w ruchu lądowym.

    Ejże, już się nawet Waldusiu podejście do znaków F zmieniło -- i nagle
    stwierdził, że na wprost jeśli sa znaki P/F to niekoniecznie oznacza wokoło
    wyspy

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 143. Data: 2011-06-22 20:35:41
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sebastian Kaliszewski w <news:mhp8d8-j6n.ln1@bozon.softax.pl>:

    > Usiłowanie wymuszenia pierwszeństwa, zmiana pasa ruchu bez zachowania
    > szczególnej ostrożności.

    Ale masz jakieś wsparcie w przepisach, że za C-12 pasy prowadzą wokoło wyspy
    niezależnie od innych znaków?

    > Art.3.p.1

    Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
    bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Masz na myśli to podkreślone, bo uniknął działania, ruchu nie utrudnił,
    spokoju nie zakłócił, na szkodę nie naraził -- czyli, że zaniechał uderzenia
    w peugeota...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 144. Data: 2011-06-22 21:33:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sebastian Kaliszewski w <news:c7c9d8-lbk.ln1@bozon.softax.pl>:

    > Wyjaśnij zatem jakim cudem w większości krajów uznających Konwencję Wiedeńską
    > wymagha się, że gdy na wyspie (mamy dowolne skrzyżowanie z wyspą) jest czerwnoe
    > światło to trzeba bezwarunkowo czekać, podczas gdy konwencja explicite pozwala
    > na zjechanie ze skrzyżowania na którym już się jest na czerwonym świetle.

    Jaki piękny raczek i zarazem nieudolna próba skierowania dyskusji na inny
    temat ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 145. Data: 2011-06-23 00:43:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-22 11:55, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Ale co pozamiatane? Nieżależnie od tego, czy znak jest czy nie ma, nasz
    > filmowiec-ormowiec próbował wymusić pierwszeństwo na pojeździe jadącym
    > prawym pasem. A że ten pojazd wcześniej zanalzł się na tym pasie
    > nielegalnie -- to bez znaczenia.

    Zgadza się, ale jakbyś czytał wątek od początku, to ja nie o ty pisałem.
    Jakbyś poszukał, to odanalazłbyś, że też ORMOWcó nie popieram.

    Shrek.

  • 146. Data: 2011-06-23 00:45:45
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-22 11:42, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Zobaczyłem naocznie. Akurat już po rozpoczęciu tej dyskusji jechałem
    > tamtędy i specjalnie sprawdziłem. Na tym kierunku jest, na przeciwnym
    > nie ma.

    > Tu nie widac znaków pionowych.

    To, że nie widać na filmie, nie znaczy, że nie ma. Komuś się chciało
    sprawdzić, i nie ma powodów, żeby mu nie wierzyć.

    Shrek

  • 147. Data: 2011-06-23 11:46:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Proszę bardzo: http://www.pixhost.org/show/2594/7739666_imag0037.jp

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 148. Data: 2011-06-23 11:50:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2011 11:34:23 +0200, Sebastian Kaliszewski
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote:

    >Usiłowanie wymuszenia pierwszeństwa, zmiana pasa ruchu bez zachowania
    >szczególnej ostrożności.

    ROTFL :)))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 149. Data: 2011-06-23 14:04:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Jun 2011, Shrek wrote:

    > No i co z tego, że jest znak. Znajdź teraz jakieś przepisy, że na C-12 znosi
    > oznakowanie poziome.

    Nie wtykam się.

    > Wogole znajdź jakiekolwiek przepisy, że C-12 znaczy
    > cokolwiek więcej, niż że ruch odbywa się dookoła wyspy.

    A owszem, ustala jednolite zasady pierwszeństwa wjeżdżających
    wobec znajdujących się na rondzie. Polecam uwadze opis do A-7.

    pzdr, Gotfryd

  • 150. Data: 2011-06-23 14:17:45
    Temat: OT, bylo: Kilka filmików
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Jun 2011, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > około 3 w nocy bo regularnie o tej porze tam jeżdżę ... jeszcze dodatkowo
    > mniej pojazdów się zmieści bo tirmeni często zakładają, że o 3 w nocy zara
    > sto tramwajów ich zaatakuje

    Wiesz, ale ja im się nie dziwię.
    Też byłem zaskoczony, że w W-wie w nocy tramwaje nie jeżdżą WCALE.
    Inna sprawa iż na tym rondzie widać kilometry torów w obie strony, więc
    Twoje narzekanie jakieś podstawy ma :)

    pzdr, Gotfryd