  • 91. Data: 2011-06-19 18:34:32
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Jun 2011 15:15:57 +0200, "Tomek" <k...@w...pl> wrote:

    >No to czekam na komentarze:
    >
    >http://www.youtube.com/watch?v=mrJRN0KE7iU
    >http://www.youtube.com/watch?v=Khk57uw3xz4
    >http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU
    >T.

    Takich filmów to mógłbym dzisiaj nakręcić ze 40. Z 400 kilometrowej
    trasy. Nie ma się czym tu podniecać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 92. Data: 2011-06-19 18:36:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 17 Jun 2011 15:21:39 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Tak to zwykle jest, że ten co najwięcej poucza, sam popełnia mnóstwo
    >błędów.

    Ale on jest usprawiedliwiony, wszak popełnia je przez nieuwagę ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 93. Data: 2011-06-19 18:47:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-19 18:34, jerzu pisze:

    > Takich filmów to mógłbym dzisiaj nakręcić ze 40. Z 400 kilometrowej
    > trasy. Nie ma się czym tu podniecać.

    A co ty w trasie robił ? :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 94. Data: 2011-06-19 19:00:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Jun 2011 18:47:57 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >A co ty w trasie robił ? :)

    Jechałem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 95. Data: 2011-06-19 19:06:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-19 19:00, jerzu pisze:

    > Jechałem :)

    A ! to wszystko wyjaśnia ;)

  • 96. Data: 2011-06-20 16:57:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Jun 2011 19:59:03 +0200, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > A dlaczego mnie się pytacie (Ty i Kuba) -- nic was w dupę nie gryzie?

    Pytam, bo mnie tutaj nic nie dziwi :).

  • 97. Data: 2011-06-21 08:21:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Waldek Godel pisze:
    (...)

    > Yaris powinien wjechać więc na środkowy pas, zeby nie
    > było zmiany pasa
    > Co zresztą widać na zdjęciu tego ronda - kolejny wjazd na to rondo ma
    > oznakowane wszystkie pasy i oznakowanie mówi dokładnie to samo.
    (...)
    masz racje. JEdnak malutki Yarisek, ledwo miesci sie skręcając z pasa
    nr2 na3 - tam nie ma miejsca na kolejny samochód który bedzie jechał w
    lewo.
    Druga sprawa - co jeśli z pasa nr1 pojedzie prosto? obojętnie czy
    jesteśmy na rondzie czy nie, nie bardzo można zajechać komuś drogę!
    Chyba ze jazdę prosto na rondzie traktować jako ciągły skręt w lewo,
    wtedy każdy jadący fizycznie na wprost przez skrzyżowanie w Warszawie
    jak na zdjęciu, powinien mieć włączony prawy kierunkowskaz (
    sygnalizujący zjazd z ronda) i przepuszczać tych z prawych pasów.

    Całą dyskusje powinien przeczytać zarządca tej drogi. w interesie
    kierowców.

    ToMasz

  • 98. Data: 2011-06-21 09:18:18
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > A proszę bardzo - to samo rondo o którym piszesz, jadąc od janek chce
    No nie, jednak nie to samo, ale podobna sytuacja, one wszystkie są
    zaprojektowane na jedno kopyto. Ja pisałem o rondzie Żwirki i Wigury i
    Hynka/Sasanki, a Ty o rondzie Al. Krakowska i Hynka, czyli jedno rondo
    wcześniej/później, zależy czy lecisz Hynka/Marynarską od Ursusa czy od
    Galerii Mokotów.

    --
    MZ

  • 99. Data: 2011-06-21 09:41:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 08:21:29 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Druga sprawa - co jeśli z pasa nr1 pojedzie prosto? obojętnie czy
    > jesteśmy na rondzie czy nie, nie bardzo można zajechać komuś drogę!

    Złamie przepisy, bo na lewym pasie jest poziomy znak nakazu skrętu w lewo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 100. Data: 2011-06-21 10:58:28
    Temat: Re: Kilka filmikĂłw o ... na drodze
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Przyspieszyl by utrudnic gosciowi wbicie sie na rondo.
    >
    > --
    > Artur

    Niektórzy maja problem z rozumieniem lub pomijaja niewygodne fakty. W opisie
    filmiku jest napisane - z lewego pasa mozna jechac takze prosto (i w lewo),
    ze srodkowego - wylacznie prosto.
    Tomek