  • Data: 2011-06-19 15:13:19
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-19 14:12, Waldek Godel pisze:

    > Według prawa one są identyczne.

    Ile można. Tak, są identyczne wzgledem prawa, bo dotyczą ich te same
    ustawy. Nie nie mówią one, że należy się na nich zachowywać identycznie.

    > nie, wciąż na tym samym rondzie. Dlaczego tak uparcie znikasz ten C-12?

    Nie znikam, nie ma ona znaczaenia, w tej kwestii - zmieniasz pas -
    przecież to oczywiste.

    > Znaku nakazu jazdy prosto nie ma = mozna
    > skręcić

    Taak. Jasne. Bo brak zakazu znika przepisy ogólne,

    > aha.. czyli na rondzie w Katowicach jadąc prawym pasem na "wprost" (czyli
    > nie do najbliższego zjazdu) popełniam wykroczenie? Po czym wnosisz?

    Ja pierdykam. Odczep się od ronda w Katowicach. Ono nie ma nic do
    rzeczy. Jak cię na 70 namierzą jadącego 120, to też będziesz się
    tłumaczył, że jak jechałes z DC na rondo w Katowicach, to na gierkówce
    można 120? Nie rozumiesz prostego pytania? Jaki przepis powoduje że niby
    art 22.2 jest znoszony przez C13? W jakim języku mam ci zadać to
    pytanie, żebyś nie odpowiedział "a na rondzie w Katowicach"? Nie
    interesuje mnie rondo w Katowicach, tylko konkretny przepis, który
    zapewne jesteś w stanie podać. Prawda?

    > To jest inna sprawa - przepisy są niespójne, często sprzeczne ze sobą itp.

    W tym wypadku są spójne i jasne. Nawet jak ktoś ma wątpliwości, to
    jednostronnie przekraczalna linia powinna je rozwiać.

    > Nie widzę, i dlatego wszystkie ronda interpretuję dokładnie tak samo, Tobie
    > też to radzę.

    To zwróć jeszcze uwagę na oznakowanie, poza "C-13 jak na rondzie w
    Katowicach"

    > Rondo w Katowicach przytoczyłem, żebyś łatwiej zobaczył
    > absurd i sprzeczność w swoim rozumowaniu, bo właśnie twój punkt widzenia
    > wymaga różnych interpretacji dla różnych rond.

    A skąd - znak C-13 oznacza tylko i wyłącznie, że należy jechać dookoło
    wyspy. Nic więcej.

    > ma. Jest takim samym rondem na którym obowiązują takie same przepisy.

    Tak, a jak będziesz miał przed dwoma skrzyżowaniami znak przejścia dla
    pieszych, to też będą one takie same i definiuje to z którego pasa się
    na nich skręca w lewo?

    Shrek.