    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kilka BMW naraz...
    Date: Sat, 11 Aug 2012 17:40:25 +0200

    Powitanko,

    > http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=
    /20120807/REG12/120809743

    > I już wiadomo co i jak.

    Nic nie wiadomo. Kazdy cywilny samochod, nawet prosto z fabryki, przy
    takim zderzeniu wygladalby tak samo. Drzewo ma to do siebie, ze przy
    zderzeniu cala sila dziala na maly fragment samochodu. Zwykle przy
    duzych predkosciach powoduje to rozerwanie (przeciecie) samochodu.
    Czesto jest tak, ze np. ginie pasazer, bo od jego strony "wjechalo"
    drzewo, a kierowca nie ma nawet zadrapania.
    Rzadko sie zdarza, by drzewo po wypadku mialo cos wiecej niz niewielki
    ubytek kory, tu masz zdarta kore na sporej powierzchni i wystrzepione
    drewno. Na moje gdybanie to samochod zostal wybity i prawdopodobnie
    lecial na to drzewo. Prawdopodobnie uderzyl bardziej podloga niz bokiem.
    Zanim zostal rozerwany, to owinal sie na drzewie. Gdyby byl z kilku
    kawalkow poskladany, to rozerwalby sie wczesniej i bylyby wyraznie np. 2
    fragmenty, czy wiecej w miare nie ruszonych.
    Szkoda pasazerow...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa