    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy to prędkość.
    Date: Sun, 29 Jan 2017 12:57:50 +0100

    W dniu 29.01.2017 o 12:05, Htu56 pisze:

    > "Złej baletnicy przeszkadza rąbek w spódnicy."
    > Wszystko winne : mgła, słońce, deszcz, prezydent, rząd
    > tylko debil za kierownicą nie zawinił.
    >
    > Masz obowiazek jechac z prędkością zapewniającą panowanie
    > nad pojazdem, art 19.1 PoRD.
    > W czasie mgły masz obowiązek zachować szczególną ostrożność.

    Prawda jest po środku. Na taką solidną mgłę, to rzeczywiście ciężko coś
    poradzić. Widoczność powiedzmy 30m, to trzeba by do 50 zwolnić a i to
    bardzo na styk. Niby się da, ale ci w dupę wjadą pewnie. Z drugiej
    strony zwolnić też należy. Ciężki zgryz. Pół biedy jakby wszyscy
    zwalniali, albo wszyscy zapierdalali (choć to drugie mało rozsądne). A
    jak jedni zwolnią, drudzy nie, a jeszcze trzeci da po heblach to
    nieszczęście gotowe. Pamiętacie, że ze dwa lata temu chyba na gierkówce
    też był podobny przypadek. Wtedy wszyscy bliugali na babkę, co na
    początku hamowała, teraz na tych co zapierdalali;) IMHO po części jak
    mówią Rosjanie "dzika przyroda, nic nie poradzisz":(

    Ja bym zwolnił do 70 i jechał prawym, jak się da to już widząc
    przeszkodę staral się awaryjnym polecieć do przodu, żeby nie stać
    ostatni, dokładnie tak jak koleś z filmu.

    Shrek