  • Data: 2017-02-02 09:24:21
    Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 lutego 2017 20:59:09 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Czyli nie od razu jednak? Czyli jest czas na hamowanie? Czyli te
    > wszystkie pieprzenia o ścianie mgły która wyskakuje z nienacka na drogę
    > są gówno warte?

    Oczywiscie. Tyle ze jak czytalem wątek to mialem wrażenie że nikt nie miał na mysli
    tego że sciana opadła jak kurtyna w teatrze albo pojawiła się jak efekt w tanim
    filmie klasy D.

    Co nie zmienia faktu ze ludzie jada szybko i liczą ze to taka se mgła i zaraz sie
    rozwidni. I nagle gęsto i w sumie trza by hamować ale nie hamują...

    > Jedno i drugie oznacza niższa widocznosc co jest równe niższej predkości
    > z definicji, nie przepisów tylko mózgu. Niektórzy mają zamiast niego
    > sportowe wózki albo pietnascie ton na pace lub skode na kredyt ale na alu.

    No comment. Ten wątek pokazuje że zdrowy rozsądek w postaci "zwalniam bo nie widze"
    jednak popularny nie jest. Ba! Okazuje sie ze i na autostradzie w nocy trza by jechać
    wolniej niż 100...

    > Ona jest bardzo sensowna. Pokazała jak wielu imbecyli stara się na siłe
    > usprawiedliwić niebezpieczne zachowanie innych imbecyli. Akurat
    > motoryzacja ma to do siebie że takie solidaryzowanie się jest
    > powszechne. Trzeba to piętnować i nie pieprzyć się w okazywanie szacunku
    > lub ubieranie w miłe słowa czy pustą elokwencję. Ci którzy popierdalają
    > w mgłe przy 150km/h ryzykowali życiem innych. Najgorsze że ryzykowali
    > zyciem tych którzy *prawidłowo* zwolnili.

    Dla mnie bezsensowna. Bo nikt zachowania po niej nie zmieni...
    Jak zwalniał to będzie zwalniał, jak jechał szybko to nie zacznie zwalniać...
    Ani we mgle ani w nocy...