  • 41. Data: 2011-06-14 15:39:57
    Temat: Re: Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2011 11:32, to pisze:
    > begin Franc

    > Tak się tam jeździ w korku i bardzo dobrze, bo zagrożenia to nie stwarza
    > żadnego, a rozładowuje korek. A ze swoimi rowerowymi kompleksami spadaj
    > na grupę dla pedalarzy.

    Ale z ciebie zasmarkany hipokryta... Jak motocyklista nie łamiąc żadnych
    przepisów (poza twoimi urojeniami) rozładowuje korek jadąc pomiędzy
    samochodami - to robisz awantury.

    A jak jaśnie panisko w samochodzie "rozładowuje korek" ewidentnie łamiąc
    przepisy - to prawidłowo poruszający się rowerzysta jest "ten zły"?

    Może jeszcze chodnikiem jeździsz i popędzasz pieszych, jak się zatrzymują?

  • 42. Data: 2011-06-14 15:42:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2011 14:13, koziel pisze:
    > mysle, ze nie jedna osoba moglaby tobie cos odpowiedziec na temat
    > generalizowania (zreszta, wielu juz to poczynilo). W takim razie od
    > dzis chyba zaczne generalizowac rowerzystow, do ktorych nie mam
    > uprzedzen a rowniez jestem kierowca OOOO. Dlatego na przyszlosc
    > zastanow sie, co chcesz napisac, bo chyba tylko chciales zwrocic na
    > siebie uwage i zaistniec na Grupie.

    Nie bierz tego do siebie ;) Inicjator wątku szkolił się w pisaniu
    tytułów na przykładzie współczesnych pism codziennych ;)

  • 43. Data: 2011-06-14 16:36:18
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Franc wrote:

    > Z uogólnieniem do wszystkich kierowców wieśwagenów to oczywista
    > przesada, ale mająca zwrócić uwagę czytaczy.

    Parę dni temu widziałem jak rowerzysta przeciskając się przy krawężniku
    stłukł lusterko w samochodzie i uciekł.
    Burak i cham.

    Zgodnie z Twoją metodologią "zwracania uwagi czytaczy" - jesteś burak
    cham. I pewnie pijak.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 44. Data: 2011-06-14 16:50:31
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/06/2011 15:36, Massai wrote:

> [...]
    > stłukł lusterko w samochodzie i uciekł.
    > Burak i cham.
    >
    > Zgodnie z Twoją metodologią "zwracania uwagi czytaczy" - jesteś burak

    To lusterko było chyba z folii alumioniowej w papierowej obudowie, bo
    żeby stłuc trzeba naprwadę solidnie przyłożyc, po czymś takim rowerzysta
    wylądowałby na ziemi trzymając się za co tam akurat trafił..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 45. Data: 2011-06-14 17:24:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin amos

    > Ale jak jedziesz 70/50 a on szybciej od Ciebie, to juz pewnie troche
    > tak?

    Jak dla mnie może jechać i 200, byle to robił bezpiecznie.

  • 46. Data: 2011-06-14 17:26:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Ale z ciebie zasmarkany hipokryta...

    Poszukaj se takich w swojej piaskownicy.

    > Jak motocyklista nie łamiąc żadnych
    > przepisów (poza twoimi urojeniami) rozładowuje korek jadąc pomiędzy
    > samochodami - to robisz awantury.

    Jakie awantury? Ty też czegoś nie zrozumiałeś?

    > A jak jaśnie panisko w samochodzie "rozładowuje korek" ewidentnie łamiąc
    > przepisy - to prawidłowo poruszający się rowerzysta jest "ten zły"?

    Mniej więcej tak samo łamie jak ten motocyklista, a zagrożenie stwarza
    dużo mniejsze (konkretnie żadne).

  • 47. Data: 2011-06-14 18:08:05
    Temat: Re: Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów=?ISO-8859-2?Q?_Audi_to_buraki?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil wrote:

> [...]
    > żeby stłuc trzeba naprwadę solidnie przyłożyc, po czymś takim
    > rowerzysta wylądowałby na ziemi trzymając się za co tam akurat

    A gdzie tam, banalnie proste - rogiem stuknął centralnie w szkło, ledwo
    się zachwiał, podparł się nogą o krawężnik i sruu, tyle go widzieli.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 48. Data: 2011-06-14 18:38:55
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:it7obd$igl$3@inews.gazeta.pl..
    [ciach]
    Niezly jest, szczegolnie z tym "200 bezpiecznie", jak zasrany pisowiec.
    "i nikt mi nie udowodni, ze biale jest biale a czarne czarne"

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 49. Data: 2011-06-14 18:50:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Niezly jest, szczegolnie z tym "200 bezpiecznie", jak zasrany pisowiec.
    > "i nikt mi nie udowodni, ze biale jest biale a czarne czarne"

    Możesz rozwinąć ten swój bełkot?

  • 50. Data: 2011-06-14 18:56:45
    Temat: Re: Kierowcy i pasa?erowie wie?wagenów Audi to buraki
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > Możesz rozwinąć ten swój bełkot?
    :)
    Juz ci Andrzej napisal, wrocdo jego odpowiedzi, przeczytaj ze zrozumieniem,
    pozniej przeczytaj swoja odpowiedz, moze zrozumiesz swoj belkot.
    Chyba, ze mentalnosc Kalego do reszty zjadla ci mozg.

    --
    Bartek
    niebieska9'99