  • Data: 2012-09-26 02:00:59
    Temat: Re: Kierowco bądź przytomny
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-25 10:58, J.F pisze:

    > Ale oni poszli dalej - jak was w pracy kieruja na badania
    > okresowe, to uwazajcie zeby wam nie wpisali "kierowca",
    > chocbyscie nawet czesto samochodem gdzies jezdzili.
    > Bo wtedy kieruja na psychotechnike, i w razie nie przejscia
    > strasza ze odbiora PJ :-)

    Prawda. Wg "mojego behapowca" sprawa wygląda tak, że jeśli masz
    raz w roku kontakt z autem służbowym - musisz psychotesty
    przejść. Nawet Ci, którzy dostali auto w ramach "wynagrodzenia"
    czy w ramach "funkcji reprezentatywnych". Inaczej - masz auto
    służbowe (nawet jeśli na dojazdy praca-dom i zawiezienie żony na
    zakupy - musisz przejść psychotesty. Absurd jakiś. Ja się pytam
    - kto to wymyślił i kto lobbował? Bo hajs z badań tych jest
    niezły pewnie, a firmy płacą ...

    > Ta sama co samochodow w dzien nie widzi i kaze im swiatla
    > zapalac :-)

    Ja się zgadzam z kurwą zwaną nelixem, że przepis jest poniekąd
    kretyński ... ale jestem za utrzymaniem go. Rozumiem, że
    świecenie światłami o 13:05 w środku lipca w korku w słoneczny
    dzień jest bez sensu. Ale dzięki nakazowi - mniej nietoperzy w
    autach, którzy lubili podczas mgły+deszczu+zmroku jeździć bez
    kaganków oświaty ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90