eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[PRESS] Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitaluRe: Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu
    From: mw <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu
    Date: Tue, 30 Mar 2010 15:57:48 -0700 (PDT)

    On 30 Mar, 22:26, to <t...@a...xyz> wrote:
    [...]
    > A co tu pisać bardziej konkretnego? Mylisz się i tyle. Znaczenie słowa
    > "kłamstwo" jest Ci także, z tego co widzę, obce.
    Nie myli się, moja TŻ została pouczona przez panów policjantów że
    miała się bezwzględnie zatrzymać kiedy pieszy postawił nogę na jezdni
    jeszcze na pasie przeciwnego kierunku, pouczenie prawdopodobnie tylko
    dla tego że pacjent postanowił przejść wtedy kiedy TŻ musiała by
    gwałtownie hamować żeby go przepuścić.
    Tenże pieszy zresztą wcześniej stał kilka minut nie wskazując w żaden
    sposób że będzie chciał przejść.