  • 51. Data: 2010-05-30 07:29:23
    Temat: Re: "Kierowca samochodu prĂłbowaÂł mnie zabiĂŚ!"
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Mateo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6...@n...onet.pl
    > Eeeeee, nie wytłumaczysz.
    > Towarzystwo Wzajemnej Adoracji może przeginać bo zawsze ma rację, a cała
    > reszta
    > to miśki.

    Czytasz w ogole? Czy tylko skladasz literki razem? Matura z czytania ze
    zrozumieniem moze byc sie przydala. Bo chyba Ci sie jeden post popierdolil z
    opinia ogolu.

    A w ogole to na serio - zrob prawo jazdy, albo spytaj pana policjanta, albo
    po prostu otworz sobie strone sejm.gov.pl i poszukaj "Ustawa Prawo o Ruchu
    Drogowym". Tam jest wszystko wyjasnione, gdzie kiedy i ktorym pasem mozna
    jechac.

    Jak znajdziesz gdzies przepis (zmiane do ustawy, zarzadzenie, etc.) o tym,
    ze wolno jechac lewym pasem w przypadku gdy na prawym sa koleiny (albo droga
    jest niezgodna z normami) to daj mi znac, to odszczekam 90% tego co
    napisalem we wczesniejszych postach. Tylko podaj zrodlo, a nie pierdol jak
    kapelusznik, motorowerzysta blokujacy ruch.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 52. Data: 2010-05-30 11:16:06
    Temat: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 29 Maj, 22:49, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > Bo z prawej byly koleiny, droga byla zalana i pelna dziur. Ogolnie niezgodna
    > z normami i mogl jechac lewym bezkarnie nawet i 15km/h, a Ty powinienes
    > jechac grzecznie za nim, bo on ma prawo decydowac kto ile bedzie jechal
    > lewym pasem;)

    ew mając mój przód na tylnych siedzeniach,inaczej by nie było,moja
    pucha zdrowo waży..

  • 53. Data: 2010-05-30 11:53:18
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2010-05-30 07:04, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Viking" niewazne jest jaka jest na znaku prędkość sugerowana..
    >
    > Pozwole sie z przedmowca jakze szanownym niezgodzic....:)
    > Jak to niedawno niektorym wyjasnil nadszyszkownik Zenek - cyferka na
    > ograniczeniu to jest predkosc z jaka bezpiecznie moze przejechac dany
    > odcinek po sliskiej nawierzchni pojazd wieloczlonowy.
    > Sugerowana to moze byc cena piwa :)

    ;)
    Kiedyś to chyba Rogal,albo Kecay opowiadał ze spotkał się z winklem
    gdzie stało ograniczenie prędkości 40. i faktycznie nie była to prędkość
    sugerowana tylko wymagana...nie to nie było w Polsce..;)

    Chmmm, zapowiada się ciekawa dyskusja:) W czwartkowe popołudnie??:)))

    Pozdr,
    Tomek
    Biały VFRanek

  • 54. Data: 2010-05-30 12:11:39
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Viking" <v...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > Kiedyś to chyba Rogal,albo Kecay opowiadał ze spotkał się z winklem gdzie
    > stało ograniczenie prędkości 40. i faktycznie nie była to prędkość
    > sugerowana tylko wymagana...nie to nie było w Polsce..;)

    Kiedys we francji jechalem puszka i byl sobie dosc fajny zakret (na taki
    wygladal). To bylo tuz po zjechaniu z autostrady, teren gorzysty.
    Ograniczenie do 70, ja jade 70, moze 75. Ten zakret dosc paskudnie sie
    zaciesnial, a drzewa i gora to zaslaniala. Naprawde mialem problem u trzymac
    sie na drodze. Bylo sucho, opony dobre, a asfalt we francji na bocznych
    drogach jest duzo bardziej szorstki niz u nas (takie jakby kamyczki mocno
    wbite w asfalt).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 55. Data: 2010-05-30 13:51:19
    Od: Arni <n...@s...org>

    Viking pisze:

> [...]
    > gdzie stało ograniczenie prędkości 40. i faktycznie nie była to prędkość
    > sugerowana tylko wymagana...nie to nie było w Polsce..;)

    jest taki winkiel we wsi koło Skórcza, szeroki ale ciasny i ciezko go
    szybciej przejechac

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 56. Data: 2010-05-30 14:35:31
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Arni pisze:
    ...>8

    > jest taki winkiel we wsi koło Skórcza, szeroki ale ciasny i ciezko go
    > szybciej przejechac

    Podobnie bylo ze mna - tylko raz w Niemczech potraktowalem ograniczenie
    normalnie, czyli w m/h.
    Drugi raz sie nie odwazylem, szczescie ze z przeciwnej strony nic nie
    jechalo.
    W Polsce jeszcze nie spotkalem takiego (ale w okolicach Skorcza nie
    bylem) :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 57. Data: 2010-05-30 15:07:17
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:httt35$u2n$...@n...onet.pl...
    > W Polsce jeszcze nie spotkalem takiego (ale w okolicach Skorcza nie bylem)
    > :)

    Ja znam jeden taki fajny, w drodze do z chrzanowa do libiaza. Swego czasu
    zakret 90*, szerokosc drogi taka jak wszedzie (czyli na 2 auta na styk).
    Brak jakiegokolwiek ograniczenia (czyli 90 mozna) i brak znaku "uwaga
    niebezpieczny zakret". Mi sie udalo go przejechac max 70km/h przy ladnej
    pogodzie. W deszczu 50 bez szans.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 58. Data: 2010-05-30 16:53:17
    Od: n...@s...com

    On Sat, 29 May 2010 15:31:18 -0700 (PDT), neuro <n...@g...com>
    wrote:

    > A może Ty się przejedź np Opolską w kierunku lotniska (KRK). Tak,
    >są tam koleiny zagrażające bezpiecznej jeździe nawet przy prędkości
    >60km/h.

    myhyhy, w ktorym to miejscu Opolskiej tak bardzo ryzykuje zycie (bo
    mieszkam niedalo i sam nie zauwazylem)

    Pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 59. Data: 2010-05-30 16:57:29
    Od: n...@s...com

    On Sat, 29 May 2010 23:41:06 +0200, "Mustafa" <M...@B...xx>
    wrote:

    >hehehehhehe napisz

    trujesz dupe o przepisowej jezdzie, a sam przepisy masz w dupie.
    Znaczy te ktore mozesz lamac na swym wypasionym sprzecie, bo
    ograniczenia predkosci traktujesz serio.

    >jeszcze, że chińskie to na pewno się zepsuje bo

    Miales swiat zadziwic, obiecywany termin juz minal. A Ty jakos
    zniknales. Chyba nie liczysz ze ludzie zapomna przechwalki ?

    pozdr
    newrom

  • 60. Data: 2010-05-31 07:13:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > się ma CB i Misiek również, można go zjebać. Jak się nie ma to jak
    > wytłumaczyć takiemu chujowi, że stawrza zagorżenie dla ruchu, że zmusza
    > innych do wykonywania manewrów zabronionych prawem itd.

    yyy, na trasie o trzech pasach e jednym kierunku w terenie zabudowanym?
    a który przepis zabrania wyprzedzania w takiej sytuacji z prawej strony,
    Grzybolku?

    > A PORD mówi tak:"

    a poka no jeszcze te przepisy o wyprzedzaniu, Miśku.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5