  • Data: 2018-06-15 11:26:14
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-02 o 21:38, Shrek pisze:

    > Ale wiesz z fizyki, że składowa x siły tarcia na oponach żeby skręcić
    > (skutecznie) o 90 stopni w bok jest taka sama jak żeby się zatrzymać?
    > Więc skoro nie miał możliwości się zatrzymać (a nie mial) to nie miał
    > też możliwości skręcić.
    >
    > Przestań zmyślać. Z twojego tłumaczenia jedno się zgadza - nie
    > spodziawał się. Naprawdę mam senstyment do 2oo, ale... po prostu koleś
    > chciał wjechać na chodnik i wyszło jak wyszło. Dobrze, że dynką tego
    > klosza nie strącił bo i kask by mu chyba nie pomógł.

    Tutaj widać rowerzystę, który zaczyna wjeżdżać na skrzyżowanie:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/14b57f085fd96ae
    2
    Gdyby chciał wjechać na chodnik, to pewnie utrzymywałby ten kierunek jazdy.

    Tu widać chyba dośc wyraźnie, gdzie chciałby jechać rowerzysta, wykonał
    dość mocny skręt w prawo:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/477118f0d2dfa10
    6
    Gdyby kontynuował jazdę w tym kierunku (czyli: gdyby teraz zaczął
    prostować kierownicę) to musiałby przywalić w ścianę. :)

    A tu widać, jak mocno zaczął odbijać w lewo:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/0411a4935b5820d

    Wydaje mi się, że gdyby rowerzysta chciał wjechać na chodnik, to nie
    wykonywałby takiego slalomu. Tym bardziej, że nie widać powodu, dla
    którego chciałby z pustej jezdni wjechać nagle na chodnik.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/