  • Data: 2020-02-02 18:26:49
    Temat: Re: Kierowca potrącił na przejściu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.02.2020 o 18:12, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > 74-letni kierowca samochodu był trzeźwy. Trwa wyjaśnianie przyczyn wypadku.
    >
    > Niekończąca się historia z cyklu zabierz dziadkowi prawo jazdy

    Bo ja wiem? Statystycznie, to oni są niegroźni. Dość dobrze zapewne
    oddaje to cena ubezpieczenia, która zaporowa dla starszych nie jest,. a
    gdyby rzeczywiście byli groźni ponad miarę to zapewne by była. Sądzę, że
    bardziej tu zadziałało przekonanie że "pieszy nie ma prawa". Prawdę
    mówiąc mało danych - nie sądzę żeby dziadek zapieprzał, bo to nie w ich
    stylu, więc albo rzeczywiście mu8 wyleźli przed koła albo ich nawet nie
    zauważył. Pewnie się nie dowiemy...

    --
    Shrek