  • 51. Data: 2012-02-02 17:52:09
    Temat: Re: Kierowca bez głowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości news:

    >nie bronie tez sw pamieci kobiety, jechala za szybko

    Skąd wiesz?
    Prowadziłeś jakieś badania na miejscu?

  • 52. Data: 2012-02-03 10:00:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-01 16:04:01 +0100, "Papkin" <s...@s...net> said:

    > http://img.naszemiasto.pl/grafika2/nowy/1d/8f/4f283a
    8abd1ec_o.jpg

    > tu zdjecie na ktorym bazuje, zestaw nagle jej wjechac na srodek nie mogl

    I nie wyjechał. Oni stali, na jej nieszczęście - technicznie dobrze się
    holowali.
    A co widziała kobita? "...jeden dźwig czeka na zjazd, a zupełnie inny
    na wjazd...".

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2012-02-03 10:43:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > stary nie znam tej ulicy, mogli wyjechac tam grubo przed nia, a ze nie
    > mogli jechac dalej bo inne auta blokowaly to tak stali jak na zdjeciu, no
    > i nadlecialo seicento ktore nie zwolnilo przed dosc waska "szparka". Nie
    > myslisz chyba ze nagle jej wyjechali tymi 50tonami przed maske a ona
    > widzac jak ktos wymusza pierwszenstwo nie hamowala?
    >
    > Nie bronie dzwigowych, mogli zarzucic cos na linke (szmate, kamizelke za
    > 4zyle z marketu pewnie tez maja). Ale nie bronie tez sw pamieci kobiety,
    > jechala za szybko i zbyt pewnie w tej raczej nie pewnej sytuacji drogowej.
> [...]
    UTF8&ll=52.426172,16.966238&spn=0.001246,0.003484&hn
    ear=Prymasa+Augusta+Hlonda,+Pozna%C5%84,+Wielkopolsk
    ie&t=h&z=19

    > Jakos tutaj chyba? Szeroka jezdnia, na pewno wolno nie jechala, a tu nagle
    > postanowila ze wskoczy na jedyny nie zablokowany dzwigami fragment jezdni.
    > Jakas wyobraznia by sie przydala, niepewnosc ze ten drugi moze mnie nie
    > widzi czy cos.

    Raczej szybko nie jechała. Samochód stoi pomiędzy dźwigami, więc droga
    hamowania była 3-4 metry. Jechała normalnie, zobaczyła, że jeden dźwig mija
    jej jezdnię, a drugi zatrzymuje się przezd jezdnią, żeby ją przepuścić. Może
    nawet zwolniła i nadziała się na linę, którą trudno było zauważyć. Może
    nawet lina wisiała tuż nad ziemią i została naciągnięta przez jej samochód.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 54. Data: 2012-02-03 11:41:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2012 09:43, yabba wrote:
> [...]
    > przepuścić. Może nawet zwolniła i nadziała się na linę, którą trudno
    > było zauważyć. Może nawet lina wisiała tuż nad ziemią i została

    Holowany zatrzymał się, żeby ją przepuścić?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 55. Data: 2012-02-03 12:45:18
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > Holowany zatrzymał się, żeby ją przepuścić?

    Czytaj ze zrozumieniem...

    \SK

  • 56. Data: 2012-02-03 13:26:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    UTF8&ll=52.426172,16.966238&spn=0.001246,0.003484&hn
    ear=Prymasa+Augusta+Hlonda,+Pozna%C5%84,+Wielkopolsk
    ie&t=h&z=19

    > Holowany zatrzymał się, żeby ją przepuścić?

    Z jej punktu widzenia tak wyglądało. Jeden dźwig dojechał do pasa zieleni i
    przepuszczał samochody na drugiej jezdni, a drugi dźwig jeszcze nie wjechał
    na jej jezdnię.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba