  • 1. Data: 2015-05-03 07:23:07
    Temat: Kiedy załącza się wam wentylator chłodnicy ?
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    Kiedy załącza się wam wentylator chłodnicy ?
    Mi jak przekroczy 90 stopni, a kumplowi od razu przy rozruchu. Od czego
    to zalezy ??

  • 2. Data: 2015-05-03 07:51:39
    Temat: Re: Kiedy załącza się wam wentylator chłodnicy ?
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Sun, 03 May 2015 07:23:07 +0200, Brajniak
    <b...@o...pl> wrote:
    > Mi jak przekroczy 90 stopni, a kumplowi od
    > razu przy rozruchu. Od czego
    > to zalezy ??

    Klima?

    --
    pozdro

  • 3. Data: 2015-05-03 08:35:10
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-03 o 07:51, tadzik pisze:

    > Klima?

    Klime miał wyłączoną

  • 4. Data: 2015-05-03 10:47:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Brajniak"

    Kiedy załącza się wam wentylator chłodnicy ?
    Mi jak przekroczy 90 stopni, a kumplowi od razu przy rozruchu. Od czego
    to zalezy ??
    ---
    Od przeznaczenia chłodnicy i sprawności układu jej zasilania

  • 5. Data: 2015-05-03 11:41:38
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 maja 2015 07:23:12 UTC+2 użytkownik Brajniak napisał:
    > Kiedy załącza się wam wentylator chłodnicy ?
    > Mi jak przekroczy 90 stopni, a kumplowi od razu przy rozruchu. Od czego
    > to zalezy ??

    Jak miałem Warszawę 223 to tez się od razu po odpaleniu kręcił. Masz jeszcze jakieś
    pytania?

  • 6. Data: 2015-05-03 12:26:43
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-03 o 07:23, Brajniak pisze:
    > Kiedy załącza się wam wentylator chłodnicy ?
    > Mi jak przekroczy 90 stopni, a kumplowi od razu przy rozruchu. Od
    > czego to zalezy ??

    Od modelu auta, w niektórych wiatrak cały czas chodzi (tylko obroty
    zwiększa/zmniejsza w razie potrzeby), w innych włacza/wyłacza się gdy
    temperatura silnika osiągnie zadane wartosci.

  • 7. Data: 2015-05-04 13:36:47
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2015-05-03 o 07:23, Brajniak pisze:
    > Kiedy załącza się wam wentylator chłodnicy ?
    > Mi jak przekroczy 90 stopni, a kumplowi od razu przy rozruchu. Od czego
    > to zalezy ??

    U mnie wentylatory mają 2 biegi, zależne od temperatury. A jak włączę
    klimę to się wentylator włącza niezależnie od temperatury.