eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKiedy wymieniać amartyzatory? i jakie częsci?Re: Kiedy wymieniać amartyzatory? i jakie częsci?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!f
    eeds.phibee-telecom.net!newsfeed.kpn.net!pfeed08.wxs.nl!tudelft.nl!txtfeed1.tud
    elft.nl!multikabel.net!newsfeed10.multikabel.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed
    .tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 23 May 2010 13:43:04 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kiedy wymieniać amartyzatory? i jakie częsci?
    References: <4bf63dde$0$19182$65785112@news.neostrada.pl> <ht5h85$oj9$1@news.onet.pl>
    <ht5jga$dpq$1@mx1.internetia.pl> <ht5mnt$ctd$1@news.onet.pl>
    <ht5n4l$jia$3@mx1.internetia.pl> <ht5nql$gj9$1@news.onet.pl>
    <ht5o7r$1ce$1@mx1.internetia.pl> <ht5om8$jmr$1@news.onet.pl>
    <ht5p58$8ln$1@mx1.internetia.pl> <ht5qaf$pce$1@news.onet.pl>
    <ht5qmj$nk6$2@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <ht5qmj$nk6$2@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <4bf914c7$0$19182$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.0.216
    X-Trace: 1274614983 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19182 83.23.0.216:8320
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282732
    [ ukryj nagłówki ]

    DoQ pisze:
    > Agent pisze:
    >
    >>>> Nic nie powinno uderzać. Od tego jest odbój aby to zabezpieczyć.
    >>>> Chyba że tez już poszedł się ...
    >>> A jednak...
    >> Czyli twierdzisz że w momencie wjechania w dużą dziurę najpierw zderza
    >> się amorek końcem swojego skoku a dopiero potem działa odbój?
    >
    > Twierdze ze odboj nie spelnial swojego zadania mimo ze byl w zdrowej
    > kondycji.

    Widocznie jednak nie był.

    Albo był źle zamontowany, albo cała kolumna była źle złożona,
    ewentualnie amortyzator był jakiś nie taki i kończył się nim zadziałał
    odbój.

    Bo jeżeli kończył się amortyzator nim zadziałał odbój, to znaczy że w
    tej konfiguracji ten odbój był tam tylko dla ozdoby.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: