-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kiedy wymieniać amartyzatory? i jakie częsci?
Date: Fri, 21 May 2010 12:25:37 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <ht5n34$e19$1@news.onet.pl>
References: <4bf63dde$0$19182$65785112@news.neostrada.pl> <ht5h85$oj9$1@news.onet.pl>
<ht5jga$dpq$1@mx1.internetia.pl> <ht5lin$8lr$1@news.onet.pl>
<ht5m5q$vsc$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274437540 14377 213.17.193.243 (21 May 2010 10:25:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 10:25:40 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282289
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
news:ht5m5q$vsc$1@mx1.internetia.pl...
> Agent pisze:
>
>> Pisałem przecież że nie zawsze sie to sprawdza. Zakładam jednak że w
>> większości przypadków daje prawidłowy wynik. Jakby tak nie było to nie
>> stosowano by tej metody na przeglądach. I nie chodzi mi o dokładność co
>> do procenta ale zakres, czyli stan dobry, dopuszczający, do wymiany.
>
> I to jest bzdura jakas, lepiej nic juz nie mierzyc.
> Jak mozna dopuscic do ruchu samochod z wywalonymi amortyzatorami a
> drugiego nie przepuscic bo ma popsuty klakson?
>
No ja tego nie wymyśliłem. Też byłbym za tym aby wymyślić metode na
okreslenie stanu amorków bez ich demontażu i która byłaby bardziej dokładna
niz ta która jest teraz powszechnie stosowana.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.10 12:29 Agent
- 21.05.10 12:31 DoQ
- 21.05.10 12:34 PepedB
- 21.05.10 12:35 Agent
- 21.05.10 12:36 J.F.
- 21.05.10 12:37 DoQ
- 21.05.10 12:38 J.F.
- 21.05.10 12:43 DoQ
- 21.05.10 12:51 Agent
- 21.05.10 12:52 Grzegorz Prędki
- 21.05.10 12:52 Agent
- 21.05.10 12:55 DoQ
- 21.05.10 12:59 DoQ
- 21.05.10 13:19 Agent
- 21.05.10 13:20 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu