  • 21. Data: 2013-05-24 03:19:07
    Temat: Re: Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <knf6sf$d1b$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    Skylla <s...@n...op.pl> wrote:

    > To jest właśnie elastyczność oferty. Możesz w jednym miesiącu gadać jak
    > najęty a w kolejnym wygadać 9zł.

    Ale to chyba tylko w przypadku jak za granice wyjezdzasz...
    --
    TA

  • 22. Data: 2013-05-25 17:13:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > A w zasadzie po co?
    > Oferta nju abo tak mało różni się od prepaid, że wybacz. Umowę możesz
    > rozwiązać w miesiąc, a 9zł minimalnej opłaty to niewiele. Jeśli ktoś
    > wydaje mniej - nie potrzebuje nolimit i ma np. virgin czy play.
    > A jeśli myślisz o swojej anonimowości, to akurat ja uważam, że w ogóle
    > nie powinno być anonimowych numerów. To tylko ułatwia przestępstwa...

    A widziałeś choć jednego przestępcę ?

  • 23. Data: 2013-05-25 17:21:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > Grube ryby zawsze jakoś będą kombinować, ale brak anonimowości skutecznie
    > ograniczy głupie żarty gimnazjalistów typu nie mamy kartkówki bo ktoś
    > podłożył bombę.

    To teraz Ty będziesz dzwonił ? :-)

  • 24. Data: 2013-06-05 14:19:23
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2013-05-18 21:14, janek pisze:
    > I dlaczego obecnie nie ma w prepaidach tego, czyzby bali sie FCT-ow ? :)

    Właśnie. Dlaczego? Mi by nawet w mixie na czas to odpowiadało. Skąd taka
    różnica skoro można w ciągu miesiąca wypowiedzieć. Teraz heyah też to
    zrobiła i też umowa:(