    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <pk7hlt$jgs$4@node2.news.atman.pl> <pk7hsb$l9l$1@node2.news.atman.pl>
    <5b6757c3$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <pki2f2$bsr$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pksqem$b0a$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl282g$o30$1@node1.news.atman.pl>
    <d2kex31w6h7a.duk8uyjkwkp7$.dlg@40tude.net>
    <pl4p2a$kt9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pl76l7$sdm$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pla2t5$85m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <plc8pp$b55$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <plcp4l$pk$1@node2.news.atman.pl>
    Date: 20 Aug 2018 07:59:59 GMT

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Ty to zrób. Ja nie mam na to czasu ani powołania by kraj edukować.
    > Ograniczam się więc do tego, co mogę. Nie czuję abym tworzył w
    > związku z tym niebezpieczne sytuacje.

    No jak to? Przeciez cały czas piszesz, ze chcesz pouczac ludzi na drodze!
    Wiec co jak co ale powołanie jest ewidentnie! :)

    > Tam normą jest wożenie ze sobą kija baseballowego. I to nie żart.
    > Gaśnicy może nie być, ale kij zawsze.

    No własnie! Tak sobie wymyslili ze beda sie edukowac bezposrednio na
    drodze, tyle ze u nich to eskalowało troche.

    > Więc bierz środki z Unii i edukuj cały kraj :-)

    Jak widzisz robie to - TUTAJ.
    Bo przeciez nie na drodze.

    > Też o tym pisałem. Jeżdżą jak ostatnie łajzy po ulicy mając obok
    > piękną, szeroką i równiutką (asfaltową) drogę rowerową. Żadnego
    > logicznego uzasadnienia takiego postępowania. Oto przykład z moich
    > okolic, który już cytowałem w innym wątku:
    >
    > https://youtu.be/wv_LFqVSbio?t=3m15s

    I mowisz ze to rowerzysta był problemem w tym filmiku i kilku nastepnym
    (obejrzałem jakies 30 sekund)? ROTFL
    Marku, czy ty nie jestes zbyt nerwowy za kierownica?
    Ten rowerzysta absolutnie w niczym ci nie przeszkodził, oczywiscie łamał
    jakis przepis bo mu łatwiej kolarka po drodze jechac niz po sciezce z
    kraweznikami etc ale czy ty nie lamiesz przepisów za kierownica?
    Powtorze - wiecej wyrozumiałosci.

    > Jest gorzej: inni i tak wiedzą lepiej co miałeś na myśli i żadne
    > doprecyzowania nie są celowe :-D

    To tez prawda.
    70% rodaków nie czyta ani jednej ksiazki w ciagu roku - trudno wiec
    oczekiwac czytania ze zrozumieniem, krytycznego podejscia, myslenia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy