  • Data: 2018-08-09 20:51:10
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-05 o 22:02, collie pisze:

    > Nie, nie miałeś. Lewy pas służy do wyprzedzania i choćbyś jechał lewym
    > 180 km/godz
    > i +60 ponad normę, to w przypadku gdy ktoś Cię dogania i chce
    > wyprzedzić, Twoim psim obowiązkiem jest umożliwienie mu tego, czyli
    > zjechanie na środkowy/prawy
    > pas.

    Nie zgodzę się z Tobą. Sam jestem "zapierdalaczem" choć nigdy nie wiszę
    nikomu na zderzaku i nie błyskam światłami. Wyjątek stanowią łajzy,
    które jadą równolegle lewym pasem lub o 0.001km/h na godzinę szybciej
    niż prawy pas. Wtedy nie znajduję wytłumaczenia dla nich. Jednakże jeśli
    ktoś WYPRZEDZA lewym pasem (a nie jedzie równolegle) z maksymalną
    dozwoloną prędkością lub też niższą bo np. nie może szybciej, to ma do
    tego pełne prawo i należy zachować bezpieczną odległość od niego.

    Co innego gdy ktoś lewym pasem zapierdala a w/w gość ma to gdzieś i
    wjeżdża mu pod zderzak mając 50km/h różnicy.

    Parę dni temu miałem ciekawą obserwację na obwodnicy 3miejskiej. Prawym
    pasem jechała przepisowo policja, lewym ja zapierdalałem. Zobaczyłem ich
    w ostatnim momencie i ostro wyhamowałem. Przyglądam się sytuacji, tuż za
    nimi jechał jakiś głupek, trzymając odległość na oko 5m. W pewnym
    momencie włączyli koguta... Odetchnąłem - chodziło o tego gościa. I
    słusznie, że go skasowali. Uważam, że wiszenie komukolwiek na zderzaku
    przy prędkościach dużo większych niż w miejskich korkach jest
    nieodpowiedzialne.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek