  • 171. Data: 2002-05-09 17:05:57
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządekz IRCnetem ?
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl>

    Więc Thu, 9 May 2002 14:45:22 +0000 (UTC),
    Marcin Jurczuk <s...@t...pl> pisze:

    > Mnie z drugiej strony zastanawia niechęć IRCOPÓw do przyłączania kilku
    > nowych serwerów IRCNET'owych..
    > Wszystkie aktualne stoją w sieciach akademickich a przydałby się jeden czy
    > dwa w sieci np TPNET.
    > Są miejsca gdzie ludzie mają wpięcia do TPSA'y i po kilka ładnych MBps...

    Było szeroko omawiane na pl.irc (proponuję archiwum wspomnianej grupy).
    Konkluzja taka, iż trzeba mieć szeroki kabel - tak szeroki jak rozstaw
    rąk Zenka co pracował 20 lat przy noszeniu telewizorów w Elemisie ;)

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak Choose life, choose scene!
    <b...@t...one.pl> > S y m p h o n y 2 0 0 2 <

  • 172. Data: 2002-05-09 17:06:05
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> wrote:
    > Kazdy nowy serwer to kilkadziesiat tysiecy nowych uzytkownikow.
    > Zdajesz sobie sprawe, ze zasoby sa ograniczone?

    A kysz. Nie znasz sie, nie wypowiadasz sie. Trzymajmy sie takich zasad.

    p.

  • 173. Data: 2002-05-09 17:39:36
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <a...@s...hell.pl> Szymon Sokół napisał(a):

    > I zbywającą maszynkę z 0.5GB RAM? Jak ktoś taki się zgłosi, to może go i
    > podepną...

    Byli tacy, co się zgłaszali, ale IRCopi nie chcieli.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 174. Data: 2002-05-09 18:13:47
    Od: Marcin Jurczuk <s...@t...pl>

    In article <s...@l...localdomain>, Samotnik wrote:

    > Byli tacy, co się zgłaszali, ale IRCopi nie chcieli.
    Pare lat temu chcielismy postawic takowy na POlitechnice Bialostockiej
    Niestety powiedziano nie ..:-)
    Pozdr.

    --
    Marcin Jurczuk -> s...@t...pl
    Network/System Administartor.

  • 175. Data: 2002-05-09 18:13:52
    Od: Marcin Jurczuk <s...@t...pl>

    In article <a...@s...hell.pl>, Szymon Sokół wrote:

    > I zbywającą maszynkę z 0.5GB RAM? Jak ktoś taki się zgłosi, to może go i
    > podepną...
    Mam maszynke 2XpII 1 GB RAM ktora sie nudzi i SETI liczy ...lecz i tak nie
    ma takie mozliwosci aby uruchomic serwer wpiety do IRCNETU...od paru lat
    sa odpowiedzi odmowne :-P

    pozdr.

  • 176. Data: 2002-05-09 20:07:36
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, Marcin Jurczuk <s...@t...pl> wrote:

    >Pare lat temu chcielismy postawic takowy na POlitechnice Bialostockiej
    >Niestety powiedziano nie ..:-)
    Jakie mieliście wtedy łącze?
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 177. Data: 2002-05-09 20:13:29
    Od: "Plonk" <...@f...onet.pl>

    >"Kamil Andrusz" <w...@m...net>
    >Ja poproszę w takim razie uprawnienia ircopa na
    >poznan.irc.pl. Studiuję zaocznie na UAM. Płacę podatki. Wychodzi więc
    >na to, że te uprawnienia należą mi się podwójnie!
    >A tak zupełnie poważnie, to chciałbym ślicznie poprosić moderatora o
    >zakończenie tego bezsensownego wątka.
    Czemu sam tego nie zrobisz ???

  • 178. Data: 2002-05-09 22:06:08
    Od: Marcin Jurczuk <s...@t...pl>

    > Jakie mieliście wtedy łącze?
    34 MBps ATM bezposrednio do Poznania..to bylo jakos w 1998-1999
    Teraz MAN bialostocki odpalil 2.4 GB/s :-P
    Tylko ze potem to sie wbija w 34 ..:-(

    Pozdr.

  • 179. Data: 2002-05-11 10:58:16
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Marcin Jurczuk <s...@t...pl> wrote:
    > Mam maszynke 2XpII 1 GB RAM ktora sie nudzi i SETI liczy ...lecz i tak nie
    > ma takie mozliwosci aby uruchomic serwer wpiety do IRCNETU...od paru lat
    > sa odpowiedzi odmowne :-P
    Bo od paru lat nie pojawiły się żadne sensowne zalety położenia
    tepologicznego Bialegostoku. Ot co. Sama gruba rura (i nie musi być
    bardzo gruba) to za mało, musi być jeszcze rozsądnie wpięta (z punktu
    widzenia zarówno swojego uplinka, jak i przewidywanego userbase).

    W tej chwili wszystkie serwery irc.pl obsługują ok 24000 połączeń,
    z czego prawie 12000 obsługuje poznan.irc.pl. Na innych serwerach
    jest jeszcze weeeele miejsca. Z drugiej strony, taka proporcja jasno
    pokazuje, iż nie potrzebujemy w Polsce nawet tylu serwerów ile jest
    w tej chwili.

    Ponc

    EOT

  • 180. Data: 2002-05-11 10:58:37
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Aguirre <-...@t...pl> wrote:
    > Władze uczelni z reguły nie mają pojęcia, że ich infrastruktura
    > jest wykorzystywana do celów niezgodnych ze statutem a administratorzy
    > zamiast pracą na rzecz swego pracodawcy zajmują się pierdołami.
    Konkretnie. Które władze i której uczelni?
    Bo nawet niecałe ćwierć inteligenta jest w stanie się domyśleć, że przez tyle
    lat nikomu nie udałoby się tego ukryć (pomijam to że nikt nie chciał)...

    > A jeśli osobom zarządzającym uczelniami coś zaświta,
    > to zazwyczaj formalnie zakazują tego rodzaju dzialności.
    Ewentualnie wcześniej nadchodzi poranek, a wraz z nim penetracja nocniczka.

    > Niewłaściwe finansowanie a przez to nielegalne utrzymywanie
    > jednej z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci [...]
    No to już nic mnie w Twoim myśleniu nie zdziwi, skoro ircnet jest
    "jedną z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci"....

    Poncki