  • 1. Data: 2002-03-06 20:23:21
    Temat: Kiedy koniec moderacji polipa ?
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    Witam,

    Polip mial byc wziety w "kwarantanne" na kilka tygodni...
    Tymczasem wciaz trwa jego moderacja, ktora przejawia sie
    m.in. strasznymi przestojami w pojawianiu sie postow...
    Np. dzisiaj...

    Moze juz dosc ? Kiedy koniec ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-03-07 03:47:03
    Temat: Re: Kiedy koniec moderacji polipa ?
    Od: f...@h...pl (Adam Kułagowski)

    Wojciech Skrzypinski, napisał(a):

> [...]
    > Tymczasem wciaz trwa jego moderacja, ktora przejawia sie
    > m.in. strasznymi przestojami w pojawianiu sie postow...

    Dokladnie - na pewno pozwoli to uniknac sytuacji jak dzis ze mamy 6
    topicow o tym samym.

    Adam Kułagowski UIN: 23321744 f...@p...pl

    "If the shoe fits, buy it." Imelda Marcos

  • 3. Data: 2002-03-07 12:41:05
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Adam Kułagowski wrote:

    > Dokladnie - na pewno pozwoli to uniknac sytuacji jak dzis ze mamy 6
    > topicow o tym samym.

    Dlaczego dostrzegasz tylko "złe" strony moderacji ?

    --
    * Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE

  • 4. Data: 2002-03-07 12:41:24
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Adam Kułagowski <f...@h...pl> wrote:
    > Dokladnie - na pewno pozwoli to uniknac sytuacji jak dzis ze mamy 6
    > topicow o tym samym.
    Do tego wystarczy wlasciwie moderowana grupa.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 5. Data: 2002-03-07 22:30:08
    Od: f...@h...pl (Adam Kułagowski)

    Maciej Wierzbicki, napisał(a):

    > Dlaczego dostrzegasz tylko "złe" strony moderacji ?

    Nie - w momencie wprowadzenia moderacji bylem jak najbardziej za tym
    rozwiazaniem ale teraz gdy Expoert juz na te grupe nie pisze opoznienia
    wynikajace z moderacji sa tylko wada i zalet moderacji jakos nie widze.
    Tracerouty dalej laza.

    Pytanie mam do moderatora jaki procent postow jest odrzucanych i ile z
    nich stanowi Expert ?

    Adam Kułagowski UIN: 23321744 f...@p...pl

    Useless Invention: Brake oil.

  • 6. Data: 2002-03-08 14:19:17
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    Adam Kułagowski wrote:

> [...]
    > rozwiazaniem ale teraz gdy Expoert juz na te grupe nie pisze opoznienia
    > wynikajace z moderacji sa tylko wada i zalet moderacji jakos nie widze.

    Zalety moderowania :
    - brak spamu;
    - brak postów off-topic;
    - poziom dyskusji przeciętnie wyższy niż na grupach niemoderowanych;
    (chociażby porównując z dawnym polipem niemoderowanym).

    Dalej nie widzisz zalet moderacji ?

    PS : zawsze może się pojawić jakiś natrętnie trollujący "expert".

    * Maciej 'Voovoos' Wierzbicki * VOO1-RIPE * VOO1-6BONE

  • 7. Data: 2002-03-08 23:37:44
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    przestojami ? przeciez calymi dniami nic tu sie nie pojawia
    ta moderacja zarznela grupe - zrobcie cos z tym bo calkiem nam biedaczka
    padnie

  • 8. Data: 2002-03-09 23:08:00
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    v...@k...p.lodz.pl (Maciej Wierzbicki) wrote in <3...@k...p.lodz.pl>:

    /ciach.../

    >Zalety moderowania :
    >- brak spamu;
    >- brak postów off-topic;
    >- poziom dyskusji przeci?tnie wy?szy ni? na grupach niemoderowanych;
    >(chocia?by porównuj?c z dawnym polipem niemoderowanym).

    Macku, aby mozna bylo cos nazwac "dyskusja" to musi byc ona zywa,
    niczym nie skrepowana. Tymczasem przy takich przestojach w pojawianiu
    sie postow na grupie, rownie dobrze moznaby dyskutowac wysylajac listy
    polecone. IMHO, aby moderacja odbywala sie na biezaco, moderatorow
    powinno byc trzech, czterech. Przeciez nie mozna wymagac od jednego
    czlowieka, aby siedzial przykuty do komputera 24/7 i akceptowal na
    biezaco wszystko co przychodzi.

    Inna wada moderacji : im wieksze sa odstepy pomiedzy kolejnymi sesjami
    moderatora, tym wiecej jest watkow na jeden temat... (np. Arnold B.)

    Poza tym ..czesc moich postow w ogole nie dochodzi, albo trafiaja do
    moderatora z opoznieniem. Watpie, aby moderator odrzucal je ze wzgledu
    na kodowanie polskich znakow. Przy postingu "bezposrednim" na inne grupy,
    moje posty zawsze docieraja na miejsce.

    >Dalej nie widzisz zalet moderacji ?

    Co prawda pytanie nie bylo skierowane do mnie - ale odpowiem.
    Moim zdaniem zalety te nie przyslaniaja wad...

    >PS : zawsze mo?e si? pojawi? jaki? natr?tnie trolluj?cy "expert".

    Przynajmniej bylo wesolo. A zawsze mozna wrzucic takiego kogos do KF,
    jak sie nie podoba.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2002-03-09 23:08:29
    Od: Krzysiek Kiełczewski <k...@p...pl>

    Sami popatrzcie co Fri, 8 Mar 2002 14:19:17 +0000 (UTC)
    Maciej Wierzbicki w <3...@k...p.lodz.pl> napisał:

    > Zalety moderowania :
    > - brak spamu;

    IMO na polipie ten problem nie występował.[1]

    > - brak postów off-topic;

    Teraz brakuje postów on-topic ;-)

    > - poziom dyskusji przeciętnie wyższy niż na grupach niemoderowanych;
    > (chociażby porównując z dawnym polipem niemoderowanym).

    IMO postów merytorycznych, złaszcza ilościowo.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski
    PS: Przy okazji pochwalę moderatora: nie pamiętam, żeby któregoś dnia
    nie pojawiły się nowe posty
    --
    Dla kogoś, kto nie zna angielskiego, Mak rzeczywiście nie będzie
    dobrym narzędziem do pracy. Lepsza będzie łopata.

  • 10. Data: 2002-03-09 23:15:19
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl> wrote:
    > Zalety moderowania :
    > - brak spamu;
    Za to 20 postow na ten sam temat z nawiazaka to zastepuje.

    > - brak postów off-topic;
    Czesto brak w ogole postow. Po co pisac skoro zanim post sie pojawi sprawa
    moze byc juz zupelnia nieaktualna.

    > - poziom dyskusji przeciętnie wyższy niż na grupach niemoderowanych;
    > (chociażby porównując z dawnym polipem niemoderowanym).
    Tak? Tracerrouty i pingi nadal sie pojawiaja...

    > Dalej nie widzisz zalet moderacji ?
    To moze wszytskie grupy od razu zmoderujmy, co? :) Skoro
    to takie wartosciowe!

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki