  • 41. Data: 2019-01-04 00:29:16
    Temat: Re: Kiedy Twizy będzie tańsze
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-03 22:18, Mateusz Viste wrote:

    > Niestety nie rozumiem co sugerujesz. Widzę tam jakąś malucho-podobną
    > pokrakę za którą producent liczy sobie 50 tyś zł. Jak to się ma do 126p
    > który kosztował 100 milionów, czyli 5x mniej?

    Sam nie wiem. Chyba to, że dzisiaj maluch kosztuje tyle.

  • 42. Data: 2019-01-04 00:30:07
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-02 22:18, RadoslawF wrote:

    > Porównaj wielkość produkcji i będziesz wiedział.

    Zlot Melexów już był?

  • 43. Data: 2019-01-04 01:06:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-04 o 00:30, kk pisze:

    > Zlot Melexów już był?

    Znalazłeś biedaku dane o produkcji i wyszło że meleks zrobił
    wielokrotnie więcej wózków niż twizy. To teraz będziesz musiał
    z tym żyć.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2019-01-04 10:10:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Jeśli to faktycznie cena za jakiś podstawowy homologowany model no to
    > faktycznie porażka... Maluch nie tak dawno temu kosztował 10K zł. Efekt
    > skali?
    >
    > Mateusz

    Ja pamiętam czasy, jak mój szef co 3 lata kupował legalnie nowego
    malucha, jeździł nim te 3 lata po czym sprzedawał z 50 proc. zyskiem. I
    dziwił się, że ludzie narzekają na ustrój... :-)
    T.

  • 45. Data: 2019-01-04 10:35:31
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-04 01:06, RadoslawF wrote:

    > Znalazłeś biedaku dane o produkcji i wyszło że meleks zrobił
    > wielokrotnie więcej wózków niż twizy. To teraz będziesz musiał
    > z tym żyć.

    Biedaku, chcesz nim jeździć?

  • 46. Data: 2019-01-04 22:35:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-04 o 10:35, kk pisze:

    > Biedaku, chcesz nim jeździć?

    Wózki akumulatorowe i niekompletne auta zostawiam dla biedaków.
    Dla takich jak ty bo przecież chcesz jeździć twizy, tyle razy
    tu płakałeś że takie drogie. :-)

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2019-01-05 02:04:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-04 22:35, RadoslawF wrote:

    > Wózki akumulatorowe i niekompletne auta zostawiam dla biedaków.
    > Dla takich jak ty bo przecież chcesz jeździć twizy, tyle razy
    > tu płakałeś że takie drogie. :-)

    Jak do mnie piszesz używaj dużej litery

  • 48. Data: 2019-01-05 02:40:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wtedy legalnie co trzy lata mogl kupic ktos kto mial dostep do talonow. Gdzie
    pracowales ze szef mial talony? Na nieduza fabryke w ktorej pracowalem (ok. 500
    zatrudnionych) rocznie przychodzily dwa talony. Dyrektor byl z nich wylaczony bo
    jesli dostawal talon to ze zjednoczenia. Byl jeszcze jeden myk, nie liczac pewexu w
    ktorym kosztowal tyle co na rynku. Ale sprawdze czy go znales i nie napisze jaki.

  • 49. Data: 2019-01-05 10:22:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-05 o 02:04, kk pisze:

    > Jak do mnie piszesz używaj dużej litery

    Pomarzyć ci wolno, tak samo jak o twizzy.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2019-01-05 22:02:17
    Od: j...@i...pl

    On 02 Jan 2019 14:50:27 GMT, Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    wrote:

    >W tym artykule z lat 70 który linkowałem mówili o jakichś 60 km/h i
    >zasięgu 150km.

    Zarówno jedna jak i druga wartość nijak ma się do rzeczywistości.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06