  • 31. Data: 2019-01-02 15:48:16
    Temat: Re: Kiedy Twizy będzie tańsze
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 01 Jan 2019 18:06:51 +0100, Robert Wańkowski wrote:
    > Jedna z najstarszych firm na świecie produkująca samochody elektryczne.
    > Dlaczego na stronie nie podają danych o parametrach trakcyjnych?

    W ogóle jakoś mało detali podają... Ok, cenę niech se ukrywają jeśli im
    tak zależy, ale mogliby chociaż podać zasięg, Vmax i takie tam podobne...
    A na stronie po krótkim przeszukania znalazłem tylko marketing i ładne
    fotki. Dziwne trochę.. Przecież to nie jest jakiś tajemny rynek.

    Mateusz

  • 32. Data: 2019-01-02 15:50:27
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 01 Jan 2019 18:26:14 +0100, Tomasz Pyra wrote:
    > Twizy rozpędza się do 80km/h (jest też wersja "motorower" z prędkością
    > ograniczoną do 45km/h)
    >
    > Melex którym kiedyś jechałem rozpędzał się max do 35km/h - czyli do
    > miasta zdecydowanie za mało.

    W tym artykule z lat 70 który linkowałem mówili o jakichś 60 km/h i
    zasięgu 150km. A skoro mówili tak 50 lat temu, to sądziłem że dziś może
    być tylko lepiej... Ale chyba dałem się ponieść.

    Mateusz

  • 33. Data: 2019-01-02 17:22:26
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-01 19:45, Tomasz Pyra wrote:

    > No ten to akurat jakiś prototyp.
    > I to na bateriach li-ion.
    > Silnik 8kW to pewnie z 60km/h pojedzie.
    >
    > Więc to akurat może być jakiś prototyp ich odpowiedzi na klasę Twizy -
    > co pokazuje że jak ba być coś co się nadaje do jazdy w mieście, to nie
    > będzie tanie.

    Myślisz, że ludzie wybiorą Melexa a nie
    http://niusy.pl/@duckduckgo.com/a5r ?

  • 34. Data: 2019-01-02 17:31:12
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 02 Jan 2019 17:22:26 +0100, kk wrote:
    > Myślisz, że ludzie wybiorą Melexa a nie
    > http://niusy.pl/@duckduckgo.com/a5r ?

    Najbardziej spodobała mi się ta wersja:
    https://imgpile.com/images/1wLDS3.jpg

    Ktoś to naprawdę sprytnie wykombinował.

    Mateusz

  • 35. Data: 2019-01-02 17:35:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Jan 2019 16:28:10 +0100, kk

    > Paluszki?

    Z solą i makiem. Do tego jszcze figa.
    Nie wiem jak im się to opłaci.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2019-01-02 21:48:03
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-02 o 17:22, kk pisze:

    > Myślisz, że ludzie wybiorą Melexa a nie
    > http://niusy.pl/@duckduckgo.com/a5r ?

    E tam - niedługo będą dopłacać do Tesli:
    https://motoryzacja.wnp.pl/tesla-zalega-w-amerykansk
    ich-magazynach-a-ulga-na-zakup-coraz-mniejsza,337142
    _1_0_0.html?fbclid=IwAR3dtPFcJngiHhpxYECjFTCRx2DKxAK
    UbMLkMwQZzbLD-eArLhioHPi7Oho

    :-)
    T.

  • 37. Data: 2019-01-02 22:18:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Myślisz, że ludzie wybiorą Melexa a nie
    > http://niusy.pl/@duckduckgo.com/a5r ?

    Porównaj wielkość produkcji i będziesz wiedział.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2019-01-03 21:58:54
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-02 15:46, Mateusz Viste wrote:

    > Jeśli to faktycznie cena za jakiś podstawowy homologowany model no to
    > faktycznie porażka... Maluch nie tak dawno temu kosztował 10K zł. Efekt
    > skali?

    http://niusy.pl/@chatenet.pl/a5s

    Skali?

  • 39. Data: 2019-01-03 22:18:33
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 03 Jan 2019 21:58:54 +0100, kk wrote:

    > http://niusy.pl/@chatenet.pl/a5s
    >
    > Skali?

    Niestety nie rozumiem co sugerujesz. Widzę tam jakąś malucho-podobną
    pokrakę za którą producent liczy sobie 50 tyś zł. Jak to się ma do 126p
    który kosztował 100 milionów, czyli 5x mniej?

    Mateusz

  • 40. Data: 2019-01-04 00:07:40
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-02 15:48, Mateusz Viste wrote:

    > W ogóle jakoś mało detali podają... Ok, cenę niech se ukrywają jeśli im
    > tak zależy, ale mogliby chociaż podać zasięg, Vmax i takie tam podobne...

    Nie robią tego na zamówienie?