  • 11. Data: 2019-01-01 16:28:46
    Temat: Re: Kiedy Twizy będzie tańsze
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-30 19:45, JDX wrote:

    > Kupujesz dwa używane skutery i używaną kabinę od Ursusa C330 albo
    > Władimirca i masz Twizy. Sądzę, że poniżej 10k zmieścisz się spokojnie...

    Wziąłbyś i sam spróbował

  • 12. Data: 2019-01-01 16:54:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-01 o 12:44, nadir pisze:

    > Każdy, bywają zabudowane i cabrio, miewają od 2 do 8-10 miejsc
    > siedzących. Dla każdego coś dobrego.

    Tylko ceny mają tajne/poufne.
    T.

  • 13. Data: 2019-01-01 17:33:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-01 13:34, Mateusz Viste wrote:

    > Nie znałem, a widzę że istnieje od 50 lat.

    Żartujesz

    > Bardzo fajne to :) Nie
    > znalazłem ceny, ale domniemywam że znacząco tańsze od Twizy. W czym to
    > gorsze od takiego Twizy, w warunkach miejskich?

    Jaki niby model jest choć trochę porównywalny z Twizy?

    > I dlaczego nie ma tego
    > mnóstwo w dużych miastach?

    Bo średnio potrzebne.

    > Czytając poniższy artykuł z 1974 dochodzę do wniosku, że niewiele się
    > zmieniło przez ostatnie pół wieku.
    > http://ikm.wz.cz/index.php?
    > module=articles&action=show_article&id=0000000100

    Jakby dzisiaj :-)

  • 14. Data: 2019-01-01 17:36:35
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-01 12:44, nadir wrote:

    > Każdy, bywają zabudowane i cabrio, miewają od 2 do 8-10 miejsc
    > siedzących. Dla każdego coś dobrego.

    http://www.melex.pl/pojazdy-homologowane

    Pokaż

  • 15. Data: 2019-01-01 17:43:13
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-01-01 16:28, kk wrote:

    > Wziąłbyś i sam spróbował
    A po co? Za mały dla mnie.

  • 16. Data: 2019-01-01 18:06:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-01 o 17:33, kk pisze:

    > Żartujesz

    Jedna z najstarszych firm na świecie produkująca samochody elektryczne.
    Dlaczego na stronie nie podają danych o parametrach trakcyjnych?

    http://www.melex.pl/pojazdy-specjalne/379-karawan-11
    .html

    Robert

  • 17. Data: 2019-01-01 18:26:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Nie znałem, a widzę że istnieje od 50 lat. Bardzo fajne to :) Nie
    > znalazłem ceny, ale domniemywam że znacząco tańsze od Twizy. W czym to
    > gorsze od takiego Twizy, w warunkach miejskich? I dlaczego nie ma tego
    > mnóstwo w dużych miastach?

    Twizy rozpędza się do 80km/h (jest też wersja "motorower" z prędkością
    ograniczoną do 45km/h)

    Melex którym kiedyś jechałem rozpędzał się max do 35km/h - czyli do
    miasta zdecydowanie za mało.

    Te Melexy są tanie bo mają akumulatory ołowiowe - dlatego będą miały
    albo krótki zasięg, albo będą ciężkie (co z kolei znakomicie utrudni
    przystosowanie go do jakiś wyższych prędkości).

    Kolejna sprawa że akumulatory ołowiowe będą miały pewnie krótszą
    żywotność i znacznie mniejszą pojemność na mrozie (w porównaniu do
    akumulatorów litowych używanych we nowoczesnych EV).

  • 18. Data: 2019-01-01 18:28:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 13:34:31 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

> [...]
    > znalazłem ceny, ale domniemywam że znacząco tańsze od Twizy. W czym to
    > gorsze od takiego Twizy, w warunkach miejskich? I dlaczego nie ma tego
    U mnie tylko w zakładach pogrzebowych do obsługi pogrzebów widuję.

  • 19. Data: 2019-01-01 18:32:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 18:26:16 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Melex którym kiedyś jechałem rozpędzał się max do 35km/h - czyli do
    > miasta zdecydowanie za mało.

    Komp w aucie żony które to auto jeździ tylko po mieście pokazuje śrendią prędkość
    własnie w okolicach 40km/h
    ale to mała 40tys mieścina gdzież jej tam do Warszawki;)

  • 20. Data: 2019-01-01 18:45:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-01 o 18:26, Tomasz Pyra pisze:
    > Te Melexy są tanie

    70 000 zł używany. :-)
    http://www.melex.pl/oferta/gielda

    Robert