  • 11. Data: 2012-03-16 09:07:59
    Temat: Re: Kiedy SE Neo V w orange?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 00:14:33 -0700 (PDT), Wojtek Kotas napisał(a):

    > Troche podrozuje po swiecie, ostatnio bylem w Stanach, i chodzac po
    > sklepach nie zauwazylem tanszych telefonow niz u nas, a iPhone mial
    > nie dzialac w Polsce, choc byl tam tanszy. Oczywiscie nie chcialem go
    > kupowac, chyba, ze bylby duzo tanszy niz inne dobre telefony.

    I to jest prawda - iPhone 4 i 4s z AT&T ma niezdejmowalnego simlocka, z
    Verizona jest niezgodny z polskimi sieciami. (z jednym wyjątkiem, ale i tak
    nic nie zmieniajacym). Dopiero niedawno Apple zaczęło sprzedawać telefony
    bez simlocka w USA, ale są droższe - różnica jest na poziomie VAT (czasem
    mniejsza jeżeli jest podatek stanowy).

    > Oczywiscie wierze w to co napisales, niemniej to nie jest tak, ze
    > szukajac na odpowiedniku polskiego skapca, wchodzimy do sklepu i
    > kupujemy telefon lepszy i tanszy niz w Polsce. Trzeba wiedziec w jakim
    > kraju, w jakim sklepie i w jakiej promocji cos sie znajduje. A jest to

    A wiesz, że były przypadki, że w marketach (polskich) bywały telefony w
    cenie podobnej a niekiedy nawet niższej niż ceny w promocjach operatorów?
    Ceny w marketach oczwiście bez umowy i bez simlocka (jeżeli dana sieć
    zakłada)

    Choć należy też przyznać, że zdarzają się odwrotne przykłady, gdzie zakup
    sprzętu od operatora przypomina zakup na raty, czyli suma opłat jest bardzo
    zbliżona do ceny sprzętu w sklepie. Tak bywało w Erze/T-mobile.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 12. Data: 2012-03-16 10:58:06
    Od: Wojtek Kotas <w...@g...com>

    On 16 Mar, 10:04, "Maciek" <m...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik "Wojtek Kotas"

    > OK. Po prostu zapomnij o tym, ze upragniony telefon bedzie kiedykolwiek
    > dostepny w sklepie online operatora :)
    > --
    > M.

    I tak sie stalo - dzis usuneli go z oferty. Nie mialem pojecia o jego
    istnieniu tydzien temu. Po przeanalizowaniu testow wsrod tych
    oferowanych dokonalem wyboru i doslownie w tym dniu znikl z oferty,
    bedac przez 3 dni "chwilowo niedostepnym".

    Numer 2 to ARC S, ale bez wideorozmow, ktore lubie i praktykuje, co
    jest ogromnym minusem.

    Jest jeszcze jakis dobry androidowy smartfon w orange z wideorozmowami
    do 300 zl w abonamencie pantera II 69 zl?

    Wg mnie nie ma.

  • 13. Data: 2012-03-16 13:23:02
    Od: Wojtek Kotas <w...@g...com>

    Wracajac do tytulu postu. Kiedys, 8 lat temu, zapamietalem
    niewatpiliwego insidera Idei Wojtka Naware. Stad te pytania, jednak
    widze, ze nikt niczego nie wie, wiec zostane pewnie kolejny dluzszy
    czas z telefonem ciagle dzialajacym :)