    From: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kidnel 3 - uruchomienie bez wyświetlacza?
    Date: Sun, 29 Jul 2012 20:27:39 +0200

    W dniu 2012-07-28 20:04, Atlantis pisze:

    > Nic mi to nie daje. Nawet oryginalnego pudełka znaleźć nie mogę... :/

    przede wszystkim skontaktuj się na czacie z serwisem gwarancyjnym
    amazona. Jeśli miałeś go zarejestrowany to Ci powiedzą, czy załapiesz
    się na wymianę bezpłatną czy nie. Jeśli nie, to być może dostaniesz
    propozycję zakupu nowego po obniżonej cenie. Jeśli i to zawiedzie, to
    gdzieś na stronie www.swiatczytnikow.pl był opis gdzie i za ile można
    zamówić taki wyświetlacz i jak go samemu wymienić.
    --
    Pozdr.
    Michał