  • 1. Data: 2010-10-13 15:30:30
    Temat: Kibel na trasie Katowice - Bielsko
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Witam,

    parę dni temu na trasie Katowice - Bielsko w Murckach leżał "toi-toi":
    http://www.youtube.com/watch?v=oTFgMVG7Z4E

    Udało się komuś nagrać w lepszej jakości?

    --
    kamil d

  • 2. Data: 2010-10-13 15:37:24
    Temat: Re: Kibel na trasie Katowice - Bielsko
    Od: Rafał <s...@s...pl>

    W dniu 2010-10-13 15:30, kamil d pisze:

    > parę dni temu na trasie Katowice - Bielsko w Murckach leżał "toi-toi":
    > http://www.youtube.com/watch?v=oTFgMVG7Z4E
    > Udało się komuś nagrać w lepszej jakości?

    Ja go postawilem kolo drogi ale widocznie ktos go dla jaj wywrocil.
    Postawilem go tylko dlatego ze nie moglem patrzec na te blade dupy
    owlosione w lesie, srajace non stop. Las to miejsce dla dziewczyn, a nie
    na fekalia ludzkie.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-10-13 15:54:13
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 15:30:30 +0200, kamil d napisał(a):

    > Witam,
    >
    > parę dni temu na trasie Katowice - Bielsko w Murckach leżał "toi-toi":
    > http://www.youtube.com/watch?v=oTFgMVG7Z4E
    >
    > Udało się komuś nagrać w lepszej jakości?

    I przez takich debili co to nagrywają telefonami różne wrażenia z trasy
    mamy wypadki i korki.

    Dzisiejszy przykład z Katowic, pod tunelem jeden pas zajęty 2 pasy wolne
    ale większośc musi popatrzeć co się stało i zamiast jechać 70 km/h to korek
    na 2 km.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2010-10-13 18:11:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil d

    > parę dni temu na trasie Katowice - Bielsko w Murckach leżał "toi-toi":
    > http://www.youtube.com/watch?v=oTFgMVG7Z4E
    >
    > Udało się komuś nagrać w lepszej jakości?

    A spłuczka działa? Sprawdzałeś?

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-10-13 18:49:10
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-10-13 15:54, huri_khan pisze:

> [...]
    > ale większośc musi popatrzeć co się stało i zamiast jechać 70 km/h to korek

    w istocie 70km/h na godzie to może nie dużo, ale śmiaganie koło aut np
    po stłuczce 100 km/h nie jes zbyt dobre. I łatwo o kolejny dzwon. Raz z
    musu grzebałem przy aucie na takiej dwu pasmówce i uwierz auta które
    przelatywały setką budziły moją trwogę.
    Pozdrawiam
    mArcin

  • 6. Data: 2010-10-13 19:23:31
    Od: Ramok <c...@c...com>

    On 13.10.2010 15:54, huri_khan napisał(a)/has written:
    > I przez takich debili co to nagrywają telefonami różne wrażenia z trasy
    > mamy wypadki i korki.
    Oj, pewnie tylko drobny procent/promil, poza tym to raczej stłuczki, bo
    przeważnie gapie zwalniają prawie do zera, żeby sobie dokładnie obejrzeć
    tudzież zdążyć włączyć aparat/kamerę itp. ;)

    Inna sprawa, że jeśli zdarzenie ma miejsce na tej samej jezdni po której
    jedziemy, to rozsądne zwolnienie nie zaszkodzi, a może pomóc uniknąć
    kolejnych zdarzeń (np. gdy ktoś z poszkodowanych w uniesieniu nagle
    wtargnie na jezdnię/otworzy drzwi, itd., czy chociażby, żeby nie
    "zdmuchnął go" podmuch przejeżdżającego pojazdu -zwłaszcza
    wielkotonażowego).

    > Dzisiejszy przykład z Katowic, pod tunelem jeden pas zajęty 2 pasy wolne
    > ale większośc musi popatrzeć co się stało i zamiast jechać 70 km/h to korek
    > na 2 km.
    Taaa, tylko że jak są ograniczenia pokazane na wyświetlaczach (albo
    jeden z pasów wyłączony z ruchu), to jakoś 95% kierowców ich nie
    dostrzega (przykłady odnośnie prędkości z piątku i poniedziałku, gdzie z
    powodu zatoru ustanowione były dodatkowe ograniczenia; zamknięty pas
    ostatni raz kilka miesięcy temu spotkałem). ;P

    I jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, że była stłuczka w tunelu
    (choć fakt, że jakoś zawsze trafiałem na co najmniej trzy pojazdy), a
    prędkość nie była zmniejszona...jak było tym razem (dziś nie jechałem
    tunelem)? Jest szansa, że może sam się "zagapiłeś" na zdarzenie drogowe
    i nie zauważyłeś ograniczenia, a do innych masz pretensje, że się do
    niego zastosowali?...

    /Ramok

  • 7. Data: 2010-10-13 19:53:08
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2010-10-13 15:30, kamil d pisze:
    > Witam,
    >
    > parę dni temu na trasie Katowice - Bielsko w Murckach leżał "toi-toi":
    > http://www.youtube.com/watch?v=oTFgMVG7Z4E
    *** Dzisiaj przed Giszowcem z paki zwiało gościowi coś co wyglądało na
    jakąś ramkę reklamową/parawan obwiązany folią stretch. Oczywiście
    ładunek nie przykryty plandeką, nawet nie przywiązany, wrzucony na pakę.
    Z kilometr dalej ktoś kierowcę zatrzymał i mu powiedział.
    W tym samym czasie na CB się ślinili, że w kierunku na Sosnowiec jakiś
    keg leży na drodze/poboczu.

    --
    +- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
    + " cos byc musi do cholery za zakretem " +

  • 8. Data: 2010-10-14 06:23:33
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik kamil d napisał:

    > Witam,
    >
    > parę dni temu na trasie Katowice - Bielsko w Murckach leżał "toi-toi":
    > http://www.youtube.com/watch?v=oTFgMVG7Z4E
    >
    > Udało się komuś nagrać w lepszej jakości?
    Mam rozumiec, ze zadzwoniles na 112 i poinformowales o niebezpieczenstwie albo sam
    zepchnales ten
    kibel z drogi, chyba ze czekales az ktos przydzwoni w toi-toi aby nagrac lepszy film?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-10-14 15:12:15
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 19:23:31 +0200, Ramok napisał(a):

> [...]
    > wtargnie na jezdnię/otworzy drzwi, itd., czy chociażby, żeby nie
    > "zdmuchnął go" podmuch przejeżdżającego pojazdu -zwłaszcza

    Zwolnić rozumiem ale żeby szukać telefonu i nagrywać ? Dla mnie czysty
    debilizm, rozumiem że pasażer nagra ale kierowca ?

> [...]
    > tunelem)? Jest szansa, że może sam się "zagapiłeś" na zdarzenie drogowe
    > i nie zauważyłeś ograniczenia, a do innych masz pretensje, że się do

    Zmniejszyli do 50 km/h ale większość i tak musiała popatrzeć i zwalniała do
    10-20 km/h