  • Data: 2010-12-15 18:56:53
    Temat: Re: Kia ceed pare pytań
    Od: mister <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-15 15:50, krzysiek82 pisze:
    > swoją świeżość. W salonie barany pierwszy raz się spotkali z kimś kto
    > nie chce gwarancji, mają się ze mną kontaktować jutro czy da się coś
    > urwać w przypadku gdy zrzeknę się gwarancji.

    baranem jestes ty, bo liczysz na jakakolwiek znizke z tego tytulu.
    1) dealer na kazdej naprawie gwarancyjnej ktora w ich serwisie
    przeprowadzasz zarabia, wiec dlaczego mialby sobie odbierac chleb od
    ust? -> od nich znizki nie dostaniesz
    2) dystrybutor/przedstawicielstwo w polsce bedzie mialo w dupie twoj
    pojedynczy przypadek, wiec na znizke u nich tez nie licz

    ogolnie, to po twoim podejsciu widac, ze nigdy nie miales doczynienia z
    nowymi, fabrycznie nowymi samochodami. tam oprocz blach (o ktorej jestes
    najbardziej zatroskany), mechaniki (o ktora bedziesz dbal bardziej, niz
    zalecana producent - tak deklarujesz) jest rowniez kupa elektroniki.
    traf, na egzemplarz z jakas wada w tej elektronice a jedyna opcja
    naprawy bedzie wymiana calego modulu za pare tysiecy zlotych. albo po
    prostu stan w szczerym polu, a jedna reakcja samochodu na twoje proby
    uruchomienia bedzie wyswietlenie check engine na wyswietlaczu.

    dla mnie pomysl abstrakcyjny, nie przemyslany i nie przekalkulowany.
    ale powodzenia zycze.