    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Kia Sportage czy warto kupić?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 08 May 2011 20:36:15 GMT

    begin Agata

    > Rodzice chcą kupić nowy samochód. Jak wiadomo teraz w modzie są SUV-y.
    > Na razie szukamy po salonach i wychodzi na to że jednym z aut na które
    > byłoby nas stać (i tak niestety z małym kredytem...) i wyglądających
    > ładnie jest Kia Sportage. Najtańsza wersja kosztuje w okolicach 70 000
    > zł. Czytałam trochę w necie, oglądałam fotki, zastanawia mnie spalanie.
    > Jak wiadomo benzyna teraz droga. W internecie piszą że wersja 1.6 z
    > napędem na dwa koła średnio spala 6.4 litra benzyny ( np. tu:
    > http://kia.dodaj-gazu.pl/2011/01/kia-sportage/ ), mój tata w to nie
> [...]

    Moim zdaniem to auto jest wyjątkowo obrzydliwe, ma "twarz" zarozumiałego
    buraka i jest mało proporcjonalne. No, ale to subiektywne.

    A obiektywnie to 1.6 jest za słaby do takiej krowy, napęd 2WD w SUV-ie?
    To po co ten SUV właściwie? I jeszcze kredyt na to brać? Jaki to ma mieć
    cel? Żeby sąsiad zazdrościł?

    Jest dużo ładniejszych, fajniejszych, lepiej jeżdżących, bardziej
    oszczędnych aut w tej cenie...